Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Πίνακες Δρομολογίων ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 5/5 έως 30/10

Όπως έγραψα χθες το πρωί Στο σύστημα κρατήσεων της FAST FERRIES διαθέσιμα τα δρομολόγια μέχρι 30/10 και σημείωσα "Περιμένουμε λοιπόν εντός των επόμενων ωρών, ημερών Δελτίο Τύπου - Ανακοίνωση της εταιρείας με τους πίνακες των δρομολογίων". ...

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Εφορεία Αρχαιοτήτων Έβρου: Τιμές εισιτηρίων Αρχαιολογικών χώρων και μουσείων από 1/4 - Ποιοι και πότε δικαιούνται μειωμένο αντίτιμο ή ελεύθερη είσοδο - Θερινό ωράριο λειτουργίας Αρχαιολογικού χώρου, Μουσείου Σαμοθράκης και Κάστρου Χώρας // Timetable for Archeological Museum of Samothrace - Archaeological Site of the Sanctuary of the Great Gods in Samothrace and Castle in Chora

«Ενημερώνουμε το αγαπητό κοινό ότι σύμφωνα με την υπ'αρ.117624 απόφαση (ΦΕΚ 1968/Β/29-03-2024), η ισχύς των διατάξεων της οποίας αρχίζει από σήμερα, 1η Απριλίου 2025, οι τιμές των εισιτηρίων για την επίσκεψη των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων αρμοδιότητας Εφορείας Αρχαιοτήτων Έβρου διαμορφώνονται ως εξής: …

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Fast Ferries: Έκπτωση 50% στους υποψήφιους φοιτητές ενόψει πανελλαδικών, για εισιτήρια στην οικονομική θέση, σε όλα τα πλοία της, για ταξίδια έως 31/10 - Οι υπόλοιπες εκπτώσεις της εταιρείας

H FastFerries εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του έτους 2025 για την εισαγωγή τους στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που διεξάγονται από αύριο 30/5/2025. Ως ελάχιστη αναγνώριση της προσπάθειας και του κόπου που κατέβαλαν, στέκεται δίπλα τους και τους προσφέρει την δυνατότητα να μετακινηθούν με τα πλοία της, κάνοντας χρήση της φοιτητικής έκπτωσης 50%, θεωρώντας τους ήδη επιτυχόντες φοιτητές. ...

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Η Αιμοανάλυση Έβρου συμμετέχει στο Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα καρδιαγγειακά νοσήματα» - Δωρεάν χωρίς ραντεβού σε άτομα 30-70 ετών

Η Αιμοανάλυση Έβρου συμμετέχει στο Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω» που στοχεύει στην αντιμετώπιση και πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Εάν είστε από 30 έως 70 ετών μπορείτε να κάνετε ΔΩΡΕΑΝ εργαστηριακές εξετάσεις χωρίς ραντεβού στον χώρο μας . Οι αιματολογικές εξετάσεις περιλαμβάνουν : • Ολική χοληστερόλη • Χοληστερόλη LDL …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

20 Απριλίου, 2022

Γιάννης Πλακιωτάκης: Νέα εποχή για το Yachting με την Ελλάδα πρωταγωνιστή - Ψηφίστηκε το νομοσχέδιο - Σχόλιο

Εγκρίθηκε σήμερα από την Βουλή το νέο θεσμικό πλαίσιο για την ανάπτυξη και την λειτουργία των πλοίων αναψυχής, αλλά και των ημερόπλοιων του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.

Όπως τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής Γιάννης Πλακιωτάκης μιλώντας την Βουλή, «το νέο νομοθετικό πλαίσιο οδηγεί τον κλάδο του θαλασσίου τουρισμού σε μια νέα εποχή με ασφάλεια, σχέδιο και όραμα», ενώ, όπως επεσήμανε, «τοποθετεί πλέον την Ελλάδα στον χάρτη των ισχυρών κρατών του σύγχρονου yachting».

«Το νέο νομοθετικό πλαίσιο», υπογράμμισε ο κ. Πλακιωτάκης,«ενσωματώνει όλες τις σύγχρονες τάσεις του θαλασσίου τουρισμού, σηματοδοτώντας μια νέα εποχή για το γιώτινγκ μιας και οι προβλέψεις του παρέχουν πλέον την δυνατότητα στην Ελλάδα να αξιοποιήσει πλήρως τα συγκριτικά πλεονεκτήματά της αποκομίζοντας πολλά και σημαντικά οφέλη όχι μόνο για την ελληνική οικονομία, αλλά και για την ελληνική κοινωνία.

Το yachting», πρόσθεσε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, «αποτελεί για μας και ως κυβέρνηση και ως κόμμα ένα εξόχως σημαντικό κεφάλαιο.

Ακριβώς γι΄ αυτό», συνέχισε, «η νομοθετική μας παρέμβαση είναι ολιστική και όχι αποσπασματική. Αξιοποιεί πλήρως το συγκριτικό πλεονέκτημα της πατρίδας μας και δεν το ακυρώνει.

Στηρίζεται σε ενδελεχή μελέτη του χώρου, βασίζεταιστο όραμα και την πίστη στις αξίες μιας φιλελεύθερης οικονομίας, η οποία παράγει πλούτο και κοινωνική ευημερία σε κάθε επίπεδο και όχι σε ιδεοληψίες και αναχρονιστικές αντιλήψεις που βάζουν φρένο στην ανάπτυξη».

Αναλυτικότερα το νέο νομοθετικό πλαίσιο κινείται σε τρεις βασικούς άξονες:

α) Στον εκσυγχρονισμό και την κωδικοποίηση του υφιστάμενου θεσμικού πλαισίου,

β) Στην εισαγωγή καινοτομιών και επιτυχημένων διεθνών πρακτικών, και

γ) Στην δημιουργία του ψηφιακού πλέγματος που θα διασυνδέει τους ενδιαφερόμενους με το κράτος - γρήγορα, ευέλικτα και αποδοτικά.

Με τις βασικές τομές που προβλέπονται για πρώτη φοράεπιλύονται προβλήματα που έχουν ανακύψει από την εφαρμογή του υφιστάμενου πλαισίου και έχουν σταθεί τροχοπέδη στην ανάπτυξη του κλάδου.

Για τον λόγο αυτό η θεσμοθέτηση ενός σύγχρονου, απλοποιημένου και σαφούς πλαισίου δραστηριοποίησης των σκαφών αναψυχής στη Χώρα μας, πρέπει να εστιάζει :

  • Στην ανάδειξη του νησιωτικού και θαλάσσιου χώρου ως βασικού στοιχείου του παραγωγικού ιστού της Χώρας,
  • Στην περιφερειακή ανάπτυξη των τοπικών οικονομιών των νησιών και των παράκτιων περιοχών,
  • Στη δημιουργία ενός σταθερού περιβάλλοντος για την προώθηση της επιχειρηματικότητας και την προσέλκυση κεφαλαίων, και
  • Στην παράλληλη ανάπτυξη των λιμενικών υποδομών και την εν γένει προώθηση της ελληνικής ναυτοσύνης και κουλτούρας.

Με το νέο νομοθετικό πλαίσιο :

  • Καταργείται το εμπόδιο στη δραστηριοποίηση των super-mega και gigayachts, τα οποία θα μπορούν πλέον να εκκινούν και να τελειώνουν τους πλόες τους σε ελληνικά λιμάνια υπό αυστηρούς όρους και προϋποθέσεις. Για περιορισμένο αριθμό ημερών, με καταβολή ειδικού τέλους, με προπληρωμή του ΦΠΑ και φυσικά μέσω άδειας που εκδίδεται πλήρως και αποκλειστικά με ψηφιακό τρόπο.
  • Εισάγεται νέο τέλος – δημόσιο έσοδο για τα πλοία αναψυχής που ενώ εκκινούν και καταλήγουν στο εξωτερικό, εντούτοις όλο κατ’ ουσίαν το ταξίδι τους, όλη η τουριστική τους δραστηριότητα πραγματοποιείται στις θάλασσες και τα νησιά μας. Τα σκάφη αυτά διατηρούν πάντα την δυνατότητα να υψώσουν την Ελληνική σημαία και μπορούν να δραστηριοποιούνται μόνιμα στην Ελλάδα μέσω της ένταξής τους στο εθνικό Μητρώο των σκαφών αναψυχής, ώστε να αποφεύγουν και την καταβολή του νέου αυτού τέλους.
  • Αναμορφώνονται ολιστικά από 1η Ιανουαρίου 2023, τα θέματα στελέχωσης – ασφάλισης – απασχόλησης. Με συμφωνία των φορέων και λαμβάνοντας υπόψη όλες τιςαναγκαίες παραμέτρους και πραγματικές ανάγκες με γνώμονα την προστασία της ανθρώπινης ζωής και την ασφάλεια της ναυσιπλοΐας και την βελτίωση των όρων και συνθηκών εργασίας επί των πλοίων αναψυχής.
  • Αντιμετωπίζονται οι αντιφατικές ασφαλιστικές διατάξεις που υπάρχουν αυτή τη στιγμή στην ισχύουσα νομοθεσία ειδικά για τους κυβερνήτες.
  • Για πρώτη φορά ρυθμίζεται η ασφάλιση του λοιπού και βοηθητικού προσωπικού, μη ναυτικών ειδικοτήτων των πλοίων αναψυχής που απασχολείται, πλέον της τηρούμενης οργανικής σύνθεσης.
  • Θεσμοθετούνται απαλλαγές στις μεμονωμένες κινήσεις πλοίου κενού επιβατών - τα λεγόμενα empty-runs.
  • Ψηφιοποιούνται πλήρως οι διαδικασίες που αφορούν στην ίδρυση ΝΕΠΑ, καθώς και σε σειρά άλλων ενεργειών που συνδέονται με τον κλάδο όπως το e-ΕΙΠΑ, το e-ναυλοσύμφωνο, τον e-απόπλου/e-κατάπλου, το e-ανοιχτή θάλασσα, την e-αργία και e-ακινησία, αλλά και η αναβάθμιση του e-Μητρώου Πλοίων.


  Το yachting είναι μία μορφή τουρισμού, που τα τελευταία χρόνια δειλά δειλά αναπτύσσεται και στην Σαμοθράκη. Άλλωστε δεν θα μπορούσε να έχει μεγαλύτερη και ταχύτερη ανάπτυξη, με τον τρόπο που τον υποδεχόμαστε.
Τι εννοώ; Το έχω γράψει αρκετές φορές και θα το ξαναγράψω και θα το γράφω όσο και όποτε χρειάζεται. Για το μέγεθος του νησιού μας, έχουμε ένα αρκετά μεγάλο λιμάνι, το οποίο θα μπορούσε να φιλοξενεί αρκετά μεγάλο αριθμό τέτοιων σκαφών. Όμως η διαχείριση του χώρου τους καλοκαιρινούς μήνες είναι η χειρότερη δυνατή. Επιτρέπεται στην οριζόντια γραμμή του λιμανιού η πλαγιοδέτηση αλιευτικών σκαφών, πολλές φορές παροπλισμένων, εικόνα που καθόλου κολακευτική και όμορφη, ενώ τα τουριστικά σκάφη στέλνονται στο βάθος του λιμανιού και χωρίς τις απαραίτητες συνθήκες και με αποτέλεσμα την μικρότερη ή και καθόλου παραμονή στην Σαμοθράκη και να χάνεται σημαντικό μερίδιο εσόδων από την τοπική οικονομία...
Είναι ένα θέμα που χρονίζει, αλλά κανείς δεν ακουμπάει. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε, είναι να περιμένουμε να γίνει το λιμάνι για να κατασκευαστεί και η μαρίνα που νομίζω ότι προβλέπεται, για να δούμε την ανάπτυξη αυτού του είδους τουρισμού...

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr