Μετά την δημοσίευση του άρθρο μου με τίτλο "Επιστολή στους αρμόδιους Υπουργούς και Γ.Γ: Στρεβλώσεις και τρωτά σημεία του Μ. Ι. που πρέπει να διορθωθούν... - Τι γίνεται με τα προστατευόμενα μέλη όταν ο δικαιούχος πεθαίνει..." στις 27/10, αυτό εστάλη σε συναρμόδιους υπουργούς, υφυπουργούς, Γενικούς Γραμματείς, σ τους 4 βουλευτές Έβρου, σε όργανα κομμάτων που δεν εκπροσωπούν τον Έβρο στο κοινοβούλιο και στον πατέρα του "Μεταφορικού Ισοδύναμου" κύριο Νεκτάριο Σαντορινιό (χρόνια του πολλά σήμερα αν γιορτάζει...).
Σήμερα ενημερώθηκα μέσω email και σχετικό ενημερωτικό δελτίο, ότι οι βουλευτές της Ελληνικής Λύσης κύριοι Απόστολος Αβδελλάς και Κωνσταντίνος Χήτας στα πλαίσια του κοινοβουλευτικού ελέγχου κατέθεσαν ερώτηση στον Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής παραθέτοντας αποσπάσματα του δικού μου άρθρου.
ΕΡΩΤΗΣΗ
Θεσσαλονίκη, 08/11/2022
Των: Αποστόλου Αβδελά, Βουλευτή Α΄ Θεσσαλονίκης
Κωνσταντίνου Χήτα, Βουλευτή Β΄ Θεσσαλονίκης
ΠΡΟΣ: Τoν κ. Υπουργό Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής
ΘΕΜΑ: «Η Σαμοθράκη αιτείται διόρθωση στρεβλώσεων και τρωτών σημείων Μεταφορικού Ισοδύναμου»
Κύριε Υπουργέ,
Δεδομένου ότι η σημαντικότερη στρέβλωση και το μεγαλύτερο τρωτό σημείο του Μεταφορικού Ισοδύναμου, που πρέπει να διορθωθεί, είναι η έγκυρη καταβολή στους δικαιούχους των χρημάτων από τα 3 σκέλη (επιβάτες, επιχειρήσεις, καύσιμα), ωστόσο παρατηρούνται επιπρόσθετες στρεβλώσεις, οι οποίες δημιουργούν δυσλειτουργικότητα στο Μ.Ι. Επί παραδείγματος και αναδεικνύοντας κάποιες ενδεικτικά, προβαίνουμε στην
παράθεση κάποιων εξ αυτών, όπως το ακόλουθο περιστατικό. «Φέτος το καλοκαίρι για 3 μήνες και σε όλα τα δρομολόγια, εμείς οι κάτοικοι της Σαμοθράκης πληρώναμε εισιτήριο για την Αλεξανδρούπολη και επιστροφή 17+17=34 €, κανονικά για κάθε
εισιτήριο πρέπει να είχαμε ήδη λάβει 11+€, αλλά πολύ φοβάμαι πως, όταν και αν τα λάβουμε, θα είναι κάπου στα 5-6 €». Πρόσθετη μαρτυρία παρουσιάζεται αυτούσια ως έχει. «Αρχές Σεπτέμβρη πέθανε ο πατέρας μου, φυσική συνέπεια η διαγραφή του (δύσκολη λέξη αυτή...), το κλείσιμο των μεριδίων του, καλύτερα, από παντού, άρα και
από την εφορία. Χάθηκε λοιπόν η εικόνα του και από το Μεταφορικό Ισοδύναμο, με κάποια ΑΝΗΚΟ του να έχουν μείνει απλήρωτα και να μην μπορεί κανείς να δει πότε θα χαρακτηριστούν επιλέξιμα προς πληρωμή. Αυτό είναι το τελευταίο και αν μπορώ να πω "ασήμαντο". Επειδή η ζωή συνεχίζεται, μαζί με τη δική του εικόνα χάθηκε, εξαφανίστηκε και η εικόνα της μητέρας μου, η οποία είχε αποκτήσει ΜΑΝ ως προστατευόμενο μέλος του πατέρα μου και ευτυχώς εκείνη είναι ακόμη εν ζωή... Όπως με ενημέρωσαν από το Γραφείο Αρωγής του Μεταφορικού Ισοδύναμου, αυτό θα αλλάξει, όταν η μητέρα μου το
2023 (αρχές καλοκαιριού...), υποβάλλει τη φορολογική της δήλωση... Μέχρι τότε τι...;;; Θα είμαστε στο σκοτάδι...;;; Άντε η μητέρα μου είναι ένα άτομο έχει 3-4 εισιτήρια από τον πατέρα μου, έχει 5-6 δικά της και άντε να φτάσουν 10, συν κάποια ευρώ από το πετρέλαιο θέρμανσης που προμηθευτήκαμε. Για σκεφτείτε νεότερους ανθρώπους, που
χάνουν τον άνθρωπό τους και έχει επάνω του προστατευόμενα μέλη, την σύζυγό του και 3-4 παιδιά, με τακτικά ταξίδια, πετρέλαιο θέρμανσης και καύσιμα κίνησης, που έχουν ανάγκη αυτά τα ποσά και δεν έχουν τη δυνατότητα να ελέγχουν αν καταχωρούνται, όλα αυτά... Ναι, υπάρχει αυτό το ενδεχόμενο... Εγώ προσωπικά το έχω ζήσει κάποιες φορές, εισιτήρια που εκδόθηκαν να μην περάστηκαν στο σύστημα, το ίδιο έχω ακούσει και για αποδείξεις καυσίμων».
Με δεδομένα όλα τα παραπάνω,
Ερωτάται ο κ. Υπουργός:
Προτίθεστε και πώς να αντιμετωπίσετε τις ενδεικτικά παρουσιαζόμενες στρεβλώσεις του Μεταφορικού Ισοδύναμου (ως πρόταση από Σαμοθράκη προτείνεται η χρήση
συστήματος αυτόματης ανάγνωσης τιμής εκάστοτε εισιτηρίου και αυτόματης καταβολής του Α.ΝΗ.ΚΟ.);
Οι ερωτώντες Βουλευτές
ΑΒΔΕΛΑΣ ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ
ΧΗΤΑΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ