Από την αρχή της θητείας της, η δημοτική αρχή Γαλατούμου, επέρριπτε τις ευθύνες για τη μη έκδοση λογαριασμών νερού στην προηγούμενη δημοτική αρχή.
Τώρα ποιος φταίει τέσσερα χρόνια μετά;
Μήπως ο εργολάβος καταμετρητής;
Μήπως πάλι οι υπάλληλοι του Δήμου;
Μήπως ο covid;
Μήπως τα ΕΛΤΑ;
Μήπως ακόμα οι προηγούμενοι;
Ή μήπως λόγω προεκλογικής περιόδου, υπό το φόβο δημιουργίας αντιδράσεων, χρεώσατε μόνο το πάγιο περιόδου 2021-22;
Σε ό,τι μας αφορά, αναγνωρίσαμε το πρόβλημα εγκαίρως και μεριμνήσαμε για την αλλαγή του τρόπου καταμέτρησης, σχεδιάζοντας την αντικατάσταση των αναλογικών μετρητών με νέου τύπου (ηλεκτρονικούς), με δυνατότητα τηλεμέτρησης και έκδοσης λογαριασμών ανά πάσα στιγμή (μηνά, δίμηνο, τετράμηνο κτλ). Μέλημά μας σε αυτό το έργο ήταν η βελτίωση εισπραξιμότητας και ο περιορισμός της επιπλέον επέμβασης ανθρώπινου παράγοντα, ώστε να λυθεί άπαξ το πρόβλημα καταγραφής με τις λανθασμένες ή καθόλου καταχωρήσεις.
Το έργο ολοκληρώθηκε.
(Αλήθεια ολοκληρώθηκε; Αν όχι, σε ποιο στάδιο βρίσκεται τέσσερα χρόνια μετά; Τοποθετήθηκαν όλα τα νέου τύπου υδρόμετρα; Μήπως κάποιοι θα πληρώνουν και κάποιοι όχι;)
Άρα, η καταμέτρηση πλέον είναι απλή υπόθεση.
Γιατί δεν έγινε;
Εκφράζουμε τις σοβαρές μας επιφυλάξεις ότι ένα σύγχρονο έργο θα τιναχτεί στον αέρα.
Επίσης, με αίσθημα ευθύνης ενημερώνουμε του δημότες μας, ότι τα 37,2 ευρώ αφορούν μόνο σε πάγια 2021-22, γεγονός που καθιστά την επόμενη έκδοση αυξημένη.
Δεσμευόμαστε ότι το έργο θα μπει σε κανονική λειτουργία από εμάς και θα είναι δίκαιο για όλους ανεξαιρέτως.