Χθες κατά την διάρκεια την διακοπής ρεύματος επικοινώνησα πρώτα μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με τον προϊστάμενο του ΔΕΔΔΗΕ Αλεξανδρούπολης κύριο Στέργιο Γατίδη στέλνοντας το παρακάτω μήνυμα:
Καλησπέρα.
Από τις 2-2:30 έκανε 2-3 στιγμιαίες διακοπές ρεύματος και μετά κόπηκε εντελώς το ρεύμα, τώρα έχει γύρω στα 40-45 λεπτά. Τι συμβαίνει; Που υπάρχει πρόβλημα, Σαμοθρακη ή Αλεξανδρούπολη; Πότε αναμένεται η αποκατάσταση;
Ευχαριστώ
Ειρηναίος Παπαντίδης - irineossamothraki Blog
irineossamothraki.blogspot.com
Στην συνέχεια επικοινώνησα με την δωρεάν τηλεφωνική υπηρεσία του ΔΕΔΔΗΕ που μεταξύ άλλων είναι και για δήλωση βλαβών, όπου με ενημέρωσαν πως το γνώριζαν εργάζονταν ήδη συνεργείο για την αποκατάσταση της βλάβης, η οποία αναμένονταν να αποκατασταθεί σύντομα, όπως είχα προσωρινά δημοσιεύσει προς ενημέρωση σας εδώ και αφαίρεσα έπειτα αφού η βλάβη αποκαταστάθηκε αμέσως μετά. Ευχαριστούμε το τοπικό συνεργείο για την άοκνη προσφορά του.
Σήμερα εκ μέρους του κυρίου Γατίδη, μου απάντησε η κυρία Χρυσούλα Τσαρτσάκη με το παρακάτω κείμενο, ενημερώνοντας μας πως το πρόβλημα προήλθε από κεραυνό που συνόδευε το μπουρίνι που ξέσπασε, υποδεικνύοντας μου μάλιστα των σωστό τρόπο επικοινωνίας με τον ΔΕΔΔΗΕ (αυτό είναι καλό όλοι να το σημειώσουμε κάπου για να επικοινωνούμε σε περίπτωση βλάβης).
Ακολουθεί η απάντηση, για την οποία ευχαριστώ και δημόσια:
Αξιότιμε κύριε,
Σε απάντηση του e-mail σας από 02/11/2023, θα θέλαμε να σας γνωστοποιήσουμε τα εξής:
1) Για την αναγγελία βλαβών οι πελάτες του ΔΕΔΔΗΕ θα πρέπει να επικοινωνούν με το Τηλεφωνικό Κέντρο Εξυπηρέτησης & Βλαβών 11500, 211 1900 500, 800 400 4000 το οποίο λειτουργεί καθημερινά και όλο το εικοσιτετράωρο, όπως αναφέρεται και στην ιστοσελίδα της εταιρίας μας (https://www.deddie.gr/el/
2) Εναλλακτικά υπάρχει η δυνατότητα online Δήλωση Βλάβης μέσω της ιστοσελίδας της εταιρίας μας https://www.deddie.gr/ επιλέγοντας το εικονίδιο
3) Η βλάβη σε στοιχείο του δικτύου ΜΤ που ηλεκτροδοτεί την Σαμοθράκη προήλθε από κεραυνό που συνόδευε το μπουρίνι που ξέσπασε (16:45) και αποκαταστάθηκε το συντομότερο δυνατό (18:40).
4) Παραμένουμε στην διάθεση σας για επιπλέον διευκρινήσεις.