Συνολικές προβολές σελίδας


Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγιο ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ Π & ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 31/10 έως 11/1/26

Σήμερα αναρτήθηκαν στην σελίδα κρατήσεων της FAST FERRIES τα δρομολόγια από 31 Οκτωβρίου 2025 μέχρι 11 Ιανουαρίου 2026. Να θυμίσω εδώ πως μία ακτοπλοϊκή χρονιά λήγει στις 31 Οκτωβρίου και το πρόγραμμα δρομολογίων που δημοσιεύτηκε ήταν έως τις 30 του τρέχοντος μήνα. ...

ΔΙΑΒΟΥΛΕΥΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΤΗΣ ΜΟΝΑΔΑΣ ΙΑΜΑΤΙΚΗΣ ΘΕΡΑΠΕΙΑΣ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ - ΜΗΝΥΜΑ ΔΗΜΑΡΧΟΥ // ΣΧΟΛΙΟ

«Είναι γεγονός ότι οι εν δυνάμει στρατηγικοί στόχοι κάθε τοπικής κοινωνίας αποκτούν διαφορετικό νόημα για διάφορες πλευρές, ανάλογα με τα φίλτρα πρόσληψης της πραγματικότητας που χρησιμοποιούν και ενώ λοιπόν, όλοι μιλούν για το κοινό μέλλον, για συμμετοχή, συναίνεση και βιώσιμη ανάπτυξη, στη πράξη και κάτω από ένα πέπλο συμβατικότητας, διαμορφώνονται σοβαρές πολώσεις και στρεβλώσεις που οδηγούν σε ένα φαύλο κύκλο απαξίωσης των όποιων πρωτοβουλιών, ακόμη και των πιο αναγκαίων ή κρίσιμων δυναμιτίζοντας την κοινωνική συνοχή, απαραίτητη προϋπόθεση για την ανάπτυξη. …

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Πωλείται ταξί στην Σαμοθράκη, όχημα και άδεια

Πωλείται στην Σαμοθράκη όχημα και άδεια ταξί λόγω συνταξιοδότησης. Πληροφορίες κύριος Νίκος. Τηλ. Επικοινωνίας: …

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Η Αιμοανάλυση Έβρου συμμετέχει στο Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα καρδιαγγειακά νοσήματα» - Δωρεάν χωρίς ραντεβού σε άτομα 30-70 ετών

Η Αιμοανάλυση Έβρου συμμετέχει στο Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω» που στοχεύει στην αντιμετώπιση και πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Εάν είστε από 30 έως 70 ετών μπορείτε να κάνετε ΔΩΡΕΑΝ εργαστηριακές εξετάσεις χωρίς ραντεβού στον χώρο μας . Οι αιματολογικές εξετάσεις περιλαμβάνουν : • Ολική χοληστερόλη • Χοληστερόλη LDL …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

06 Ιουλίου, 2024

Εύκολη πρόσβαση για ΑμεΑ σε όλα τα πλοία - Τι αλλάζει από το υπουργείο Ναυτιλίας

Με νέα μέσα πρόσβασης και χώρους συγκεκριμένων προδιαγραφών 
θα πρέπει να εξοπλιστούν όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας στο εγγύς μέλλον, προκειμένου να διευκολύνεται η πρόσβαση των ατόμων με αναπηρία, εγκύων και ηλικιωμένων. Πολλά πλοία διαθέτουν ήδη τέτοιους μηχανισμούς ωστόσο δεν υπήρχε κάποιο σχετικό νομοθέτημα που να προέβλεπε συγκεκριμένες προδιαγραφές, καθώς έως σήμερα κάτι τέτοιο δεν ήταν υποχρεωτικό.
Ήδη για αυτόν τον λόγο το υπουργείο Ναυτιλίας προχωρά στη σύνταξη προεδρικού διατάγματος μετά από διαβούλευση, με το οποίο θα υποχρεώνονται όλες ανεξαρτήτως οι ακτοπλοϊκές εταιρείες να δημιουργήσουν στα πλοία τους κατάλληλους μηχανισμούς για τη εύκολη πρόσβαση των ατόμων αυτών
Συγκεκριμένα, θα πρέπει να δημιουργηθούν ειδικοί χώροι υγιεινής, ασανσέρ πρόσβασης στα καταστρώματα και ειδικές ράμπες.
Σύμφωνα με πληροφορίες οι αλλαγές που θα πρέπει να πραγματοποιηθούν θα έχουν ορίζοντα υλοποίησης τα τρία χρόνια και θα αφορούν τα πλοία που είναι σε πλήρη δρομολογιακή λειτουργία, ενώ όποιο καινούργιο πλοίο εισέλθει στην ακτοπλοϊκή αγορά θα πρέπει να προσαρμοστεί άμεσα στα νέα δεδομένα.Το ίδιο θα ισχύει και για τα νέα υπό ναυπήγηση "πράσινα" πλοία που θα κατασκευαστούν στη χώρα μας.
Ήδη το συγκεκριμένο σχέδιο, με τίτλο «Κανονισμός ενδιαιτήσεως και καθορισμού αριθμού επιβατών των επιβατηγών πλοίων» απεστάλη προς 15νθήμερη διαβούλευση προς τους αρμόδιους φορείς,
Η Ελλάδα διαθέτει μεγάλη νησιωτικότητα και αυξημένη τουριστική κίνηση, ενώ το θέμα του προβλήματος της προσβασιμότητας των ΑμεΑ στα πλοία της ακτοπλοΐας ήρθε στο φως της δημοσιότητας όταν ένα παιδί σε αναπηρικό αμαξίδιο περίμενε μαζί με τη μητέρα του στο γκαράζ του πλοίου στη βόρεια Ελλάδα για να αποβιβαστεί, καθώς δεν υπήρχε ειδική ράμπα.
Σημειώνεται ότι σύμφωνα με στοιχεία του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Επιβατηγού Ναυτιλίας (ΣΕΕΝ) η επιβατική κίνηση στην ακτοπλοΐα το πρώτο πεντάμηνο του 2024 παρουσίασε αύξηση κατά 8,1% έναντι το ιδίου διαστήματος του 2023.
Συγκεκριμένα, με πλοία της ακτοπλοΐας σε διάφορους προορισμούς ταξίδεψαν 3.100.541 επιβάτες από 01/01/2024 έως 31/05/2024 έναντι 2.868.768 επιβατών το ίδιο διάστημα πέρυσι.
Στο τμήμα των οχημάτων υπήρξε αύξηση κατά 7,2%, αφού το πρώτο πεντάμηνο του 2024 διακινήθηκαν συνολικά 430.258 οχήματα έναντι 401.430 οχημάτων το ίδιο διάστημα του 2023.
Σύμφωνα με πρόσφατη έρευνα της XRTC Business Consultants Ltd., το καλοκαίρι του 2023 150 ακτοπλοϊκά πλοία εξυπηρετούσαν καθημερινά 115 νησιά της χώρας, είτε συνδέοντάς τα με την ενδοχώρα είτε πραγματοποιώντας συνδέσεις μεταξύ τους.
-Τι ορίζει το προεδρικό διάταγμα-
Η κατασκευή και η θέση των χώρων που χρησιμοποιούνται ή κινούνται τα ΑμεΑ θα πρέπει είναι ανάλογη του σκοπού για τον οποίο προορίζονται ώστε η χρήση τους να είναι ασφαλής και ευχερής από τα άτομα αυτά.
Στους χώρους διακίνησης των ΑμεΑ δεν θα υπάρχουν κατώφλια ή άλλες προεξοχές του δαπέδου.
Όταν αυτό δεν είναι κατασκευαστικά εφικτό τότε θα τοποθετούνται ράμπες μέγιστης κλίσης 5% ή κατάλληλα αναβατόρια κλίμακας.
Η διακίνηση των ΑμεΑ από κατάστρωμα σε κατάστρωμα θα γίνεται μόνο με ανελκυστήρες.
Το σχέδιο του προεδρικού διατάγματος υποχρεώνει όλα τα πλοία της ακτοπλοΐας που καλύπτουν συγκοινωνιακές ανάγκες της χώρας, ανεξαρτήτως κατηγορίας, να προχωρήσουν για την εξυπηρέτηση των ατόμων με αναπηρία (ΑμεΑ) στην εγκατάσταση ανελκυστήρα κάθετης κίνησης από εξουσιοδοτημένο για τον σκοπό αυτό εταιρεία από το κύριο κατάστρωμα οχημάτων μέχρι τα καταστρώματα που διαθέτουν τους κατάλληλους για ΑμεΑ κοινόχρηστους χώρους παραμονής, εστίασης, υγιεινής και θαλαμίσκους, καθώς και στα ανοιχτά καταστρώματα που διαθέτουν μέσα εγκατάλειψης.
Η χρήση της ράμπας οχημάτων που οδηγεί στο κύριο κατάστρωμα οχημάτων επιτρέπεται για την εξυπηρέτηση των ΑμεΑ μόνο με τη χρήση οχήματος. Πρέπει να οριστούν τουλάχιστον δύο θέσεις αυτοκινήτων ΑμεΑ στον χώρο οχημάτων με ανάλογη διεθνή σήμανση πλησίον του ανελκυστήρα.
Επίσης πρέπει να υπάρχει μία θέση για αμαξίδιο ΑμεΑ με κατάλληλα μέσα ασφάλισης, ανά εκατό (100) επιβάτες, σε κάθε αίθουσα παραμονής επιβατών, όπως και δύο θέσεις κατάλληλες για χρήστες αμαξιδίων ΑμεΑ σε κάθε εστιατόριο.
Το 2% τουλάχιστον των θέσεων των επιβατών πρέπει να είναι κατάλληλες για χρήση από άτομα με μειωμένη κινητικότητα.
Το γκισέ του χώρου υποδοχής και του κυλικείου πρέπει να είναι σε κατάλληλο ύψος που δεν θα υπερβαίνει τα 90 εκατοστά.
Επίσης προβλέπεται η ύπαρξη δίκλινων και τετράκλινων θαλάμων με ειδικούς χώρους υγιεινής για χρήση και από τους συνοδούς, ανάλογα με τη χωρητικότητα και το μέγεθος του πλοίου.
Η πρόσβαση στο πλοίο, η σηματοδότηση, τα μέσα μετάδοσης αναγγελιών, οι συναγερμοί και ό,τι δεν ρυθμίζεται από το π.δ. πρέπει να είναι σύμφωνα με τις προϋποθέσεις του Εθνικού Σχεδίου Δράσης για τα δικαιώματα των ΑμεΑ, ενώ απαγορεύεται οι κυλιόμενες κλίμακες να χρησιμοποιούνται ως μέσο πρόσβασης των ΑμεΑ.

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr