Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

26 Φεβρουαρίου, 2019

Ο κύριος Χανός δικαιώνει με καθυστέρηση αρκετών ετών τον ΣΥΕΠΣΑ για την παραμονή του Λιμενικού Ταμείου στο νησί και να μην πάνε τα λιμάνια σε «ξένα» χέρια - Χρ. Δούκας: Επιστροφή στον μεσαίωνα - Νέα απάντηση Χανού

Το τελευταίο διάστημα διαβάζω και ακούω τον υποψήφιο και πρώην δήμαρχο Σαμοθράκης κύριο Γιώργο Χανό να κάνει λόγο για την ανάγκη επιστροφής των λιμανιών στην διαχείριση του Δήμου. Ακούστε τα όσα είπε χθες στον Στ. Αποστολίδη και τον STATUS 94,2 (μέχρι το 04:25).
Θυμήθηκα λοιπόν τις πολλαπλές ενέργειες του Συλλόγου Επαγγελματιών για την διατήρηση του Λιμενικού Ταμείου Σαμοθράκης και την μη παραχώρηση των λιμανιών του νησιού στον ΟΛΑ, όπως προέβλεπε ο "Καλλικράτης" των λιμανιών. Δεν θυμάμαι ακριβώς την χρονολογία, αλλά ήταν σίγουρα πριν το 2010, αν δεν κάνω λάθος πρέπει να ήταν μεταξύ 2006-'08 και επί προεδρίας Φώτη Φωτεινού.

Δυστυχώς τότε είμασταν μόνοι. Δεν τα παρατήσαμε εύκολα, το παλέψαμε, αλλά όταν ένας τόπος δεν είναι ενωμένος, δεν έχει μάθει να διεκδικεί (παρακαλώ μην το αμφισβητείται, έτσι είναι, μας αρέσει ή όχι, δε μοιάσαμε τους γείτονες μας τους Λημνιούς...), χάνει, έτσι χάσαμε και το Λιμενικό Ταμείο, στο οποίο τότε ήταν πρόεδρος η «άγνωστη» ακόμη (όπως και σήμερα πάλι) κυρία Χρυσάνθη Μόραλη-Αντωνάκη.
Με λίγα λόγια ακούγοντας τον κύριο Χανό τα συναισθήματα μου είναι ανάμεικτα, καλά και άσχημα μαζί, υπερισχύουν εκείνα της δικαίωσης του ΣΥΕΠΣΑ και της απορίας. Απορία για το που ήταν τότε ο κύριος Χανός και αν τώρα μπορεί να αλλάξει η κατάσταση. Αν με ρωτάτε, μακάρι να αλλάξει...
Όλα αυτά τα χρόνια που τα λιμάνια είναι σε «ξένα» χέρια και μάλιστα σε χέρια που αποδεδειγμένα δεν αγαπούν ιδιαίτερα την Σαμοθράκη, αυτά της Αλεξανδρούπολης, δεν είδαμε και μεγάλη φροντίδα. Με μεγάλη επιφύλαξη γράφω ότι ίσως η τωρινή διοίκηση του ΟΛΑ να έδειξε το μεγαλύτερο ενδιαφέρον. Όχι ότι έκανε σπουδαία πράγματα αναλογικά με τα έσοδα που έχει από την Σαμοθράκη. Αφού άρχισαν οι παραχωρήσεις από τον ΟΛΑ ποιος μας εγγυάται ότι σε 1, 2, 3 χρόνια δεν θα παραχωρηθούν και τα λιμάνια της Σαμοθράκης σε εντελώς ξένα χέρια. Τα όποια μπορεί να είναι πιο στοργικά, αλλά δεν παύει να είναι ξένα...
Προσωπικά είμαι υπέρ της αυτονομίας της Σαμοθράκης είτε αυτό αφορά τα λιμάνια, είτε τον Δήμο είτε αφορά οτιδήποτε σχετικά με την Αλεξανδρούπολη. Αν η Σαμοθράκη διοικητικά ανήκε στον Νομό Λέσβου ή έστω Θάσος Σαμοθράκη Λήμνο αποτελούσαν Νομό και στην Περιφέρεια Β. Αιγαίου πιστεύω ότι σήμερα το νησί μας θα είχε άλλη εικόνα σε πολλούς τομείς, κυρίως της συγκοινωνίας.

Δεν λέω ότι τώρα είναι ώρα να γυρίσουν τα λιμάνια πίσω στην διαχείριση της Σαμοθράκης, αν μπορεί να γίνει διαχείριση και έχει υπάρξει μελέτη (που δεν νομίζω) που να αποδεικνύει ότι ο Δήμος μπορεί να το διαχειριστεί, το λέω και πάλι, μακάρι να γυρίσουν. Το σωστό θα ήταν να μην εκχωρούνταν στον Ο.Λ.Α, αλλά όταν το διεκδικούσε ο ΣΥΕΠΣΑ δεν είχε την στήριξη κανενός.
Ούτε βέβαια υποστηρίζω να γίνει τώρα διοικητική αλλαγή, απλά κατέθεσα την άποψη μου για το που θα έπρεπε να υπαχθεί η Σαμοθράκη όταν επανεντάχθηκε στην Ελλάδα.

Εμφανώς ανήσυχος και θορυβημένος εμφανίστηκε σήμερα στην ίδια εκπομπή του STATUS 94,2, ο πρόεδρος του Ο.Λ.Α κύριος Χρ. Δούκας. Δεν δίστασε μάλιστα να υποστηρίξει ότι η επιστροφή των λιμένων στην πρότερη κατάσταση θα μας γυρίσει στον μεσαίωνα, προφανώς εννοεί ότι τα οικονομικά του Ο.Λ.Α θα γυρίσουν στον μεσαίωνα μιας και ξέρουμε ότι η Σαμοθράκη είναι ο οικονομικός αιμοδότης του οργανισμού...

Σήμερα Τετάρτη ο κύριος Χανός ανταπάντησε στον κύριο Δούκα μέσα από την ίδια εκπομπή του STATUS 94,2. Από όλα όσα είπε θα σταθώ σε αυτό που ανέφερε ότι θα έπρεπε η Σαμοθράκη τουλάχιστον να εκπροσωπείτε στο Δ.Σ του Ο.Λ.Α. Αν θυμάμαι καλά, νομίζω πως όταν ως Δ.Σ του ΣΥΕΠΣΑ καταλάβαμε ότι πλέον η παραμονή του Λιμενικού Ταμείου δεν είχε ελπίδες και τα λιμάνια εκχωρούνταν στον Ο.Λ.Α, ζητήσαμε την συμμετοχή αν θυμάμαι καλά 2 μελών από την Σαμοθράκη στο Δ.Σ του οργανισμού. Από εκεί και πέρα δεν γνωρίζω τι έγινε. Θα έπρεπε όμως να είναι ΠΑΓΙΑ Α-ΠΑΙ-ΤΗ-ΣΗ της Σαμοθράκης να μπει στο καταστατικό του οργανισμού η συμμετοχή 1 εκπροσώπου από την Σαμοθράκη και ει δυνατόν 2 (1 για το λιμάνι της Καμαριώτισσας και 1 για εκείνο των Θερμών). Ποτέ δεν είναι αργά, ειδικά τώρα που γίνονται μελέτες για μεγάλα έργα για τα λιμάνια του νησιού με πακτωλό χρημάτων...

Για την ιστορία των λιμανιών της Σαμοθράκης παραθέτω τον παρακάτω σύνδεσμο:
ΝΙΚ. ΠΑΠΑΝΙΚΟΛΟΠΟΥΛΟΣ:Η ΕΠΙΚΕΙΜΕΝΗ ΑΞΙΟΠΟΙΗΣΗ ΤΟΥ ΛΙΜΕΝΑ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ (ΜΕ ΠΩΛΗΣΗ ΜΕΤΟΧΩΝ Ή ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗΣ) ΚΑΙ ΤΑ ΛΙΜΆΝΙΑ ΤΗΣ ΣΑΜΟΘΡΆΚΗΣ - ΣΧΟΛΙΟ

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr