ΟΤΑΝ Η "ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟΤΗΤΑ" ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΟΜΟΣ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΑΣ. του Χρήστου Μακρή
Σε μια χώρα που έχει καταρρεύσει οικονομικά, λογικό ήταν της κατάρρευσης αυτής να ακολουθηθεί και η κοινωνική κατάρρευση και αυτό "σφραγίστηκε" με την κατάθεση χθες το βράδυ στην Βουλή. Η κυβέρνηση αδιαφορώντας αν θίγονται τα ιερά και τα όσια των Ελλήνων, οι οικογενειακές παραδόσεις και η ορθόδοξη θρησκεία, θεσμοθετεί τους γάμους των ομοφυλόφιλων και τους δίνει δικαίωμα να υιοθετούν ακόμα και μικρά παιδιά!...
Όταν ακόμα και τα ετερόφυλα άτεκνα ζευγάρια πρέπει να περιμένουν χρόνια για να γίνει δεκτό ένα φυσιολογικό-και θεάρεστο-αίτημα υιοθεσίας, τώρα θα μπαίνουν στην "ουρά" οικογένειες με δύο πατέρες ή δύο μητέρες ανάποδα, σχήματα αντίθετα όχι στην θρησκεία ή στη λογική, αλλά και σε ολόκληρη την φύση!
Το ότι η κυβέρνηση "κλείνει το μάτι" σε μια μερίδα ψηφοφόρων που είναι "διαφορετικοί" είναι το ολιγότερο. Πάντα στην Ελλάδα οι κυβερνήσεις αυτό έκαναν: "Έκλειναν το μάτι" σε ομάδες ψηφοφόρων με διάφορα νομοθετήματα, αδιαφορώντας αν με αυτά τα νομοθετήματα πλήττονται οι υπόλοιπες κοινωνικές ομάδες, αλλά εδώ δεν πρόκειται για οικονομικό θέμα, αλλά για υπονόμευση ολόκληρης της κοινωνικής συνοχής και την "παραγωγή" αθώων παιδιών εθισμένων στην "διαφορετικότητα" του γάμου ανδρών με άνδρες και γυναικών με γυναίκες!
Με το σύμφωνο συμβίωσης θα μπορούν πια τα ομόφυλα ζευγάρια να διεκδικούν (όπως οι σύζυγοι) το δικαίωμα συνυπηρέτησης που υπάρχει στον δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα ενώ μέσα σε ένα 6μηνο θα εκδοθεί Προεδρικό Διάταγμα, το οποίο θα καθορίζει και όλα τα υπόλοιπα εργασιακά και ασφαλιστικά-συνταξιοδοτικά δικαιώματα που μπορεί να έχει ένα ζευγάρι! Για να μη στερείται ο ένας της παρουσίας του άλλου και να διαδίδουν τον "πολιτισμό" τους
Σύμφωνα με τις υπάρχουσες προοπτικές, θα δοθούν δικαιώματα ιατροφαρμακευτικής περίθαλψης, δυνατότητα σύνταξης χηρείας και μελετάται το ενδεχόμενο αναγνώρισης οικογενειακού επιδόματος (όπως ισχύει για τον γάμο), υποβολής κοινής φορολογικής δήλωσης κ.λπ.
Η αναγνώριση από το νομοσχέδιο των οικογενειακών σχέσεων και δεσμών που συνδέουν τα δύο μέρη (όπως στον γάμο) επιτρέπει την αντίστοιχη εφαρμογή διατάξεων για το επώνυμο των συμβιούντων και των παιδιών τους, τη γονική τους επιμέλεια, την αναγνώριση της πατρότητας!
Ποιας πατρότητας όταν πρόκειται για δύο γυναίκες; Πλάκα κάνουμε; Και ποιας μητρότητας όταν έχουμε δύο άνδρες "παντρεμένους";
Παράλληλα προβλέπεται η αντίστοιχη εφαρμογή διατάξεων του κληρονομικού δικαίου μετά τον θάνατο αλλά και του δικαιώματος για διατροφή μετά τη λύση του συμφώνου, με τη διαφορά ότι επιτρέπεται στα ζευγάρια κατά τη σύναψη του συμφώνου να παραιτούνται -εφόσον το επιθυμούν- από τη νόμιμη μοίρα (σε κληρονομιά) ή από τη διατροφή, έχοντας την ευχέρεια να αντιμετωπίσουν κατά βούληση τα περιουσιακά αυτά ζητήματα.
Παράλληλα γίνεται αυστηρότερη η λύση του συμφώνου, καθώς δεν αρκεί πλέον η απλή γνωστοποίηση του χωρισμού. Δηλαδή πόσο "αυστηρότερη"; Θα βάζουν αγγελίες σε σελίδες γνωριμιών ότι χωρίζουν; Ελεος!
Το σύμφωνο θα μπορεί να δώσει τη δυνατότητα απόκτησης άδειας παραμονής και ιθαγένειας -όπως ισχύει και σε άλλα κράτη-, δικαίωμα να αρνηθεί να καταθέσει στο δικαστήριο ο ένας σύντροφος κατά του άλλου, αλλά και αναγνώριση του συντρόφου ως οικείου για ιατρικά θέματα, όπως π.χ. αυτά που προέκυψαν με τη νοσηλεία και τον θάνατο του Μ. Χατζησάββα και τις διαμαρτυρίες της "χήρας με τα μούσια" που είπε-καθ'υπερβολήν-ο Φ.Κρανιδιώτης
Παράλληλα τιμωρούνται με πιο αυστηρές ποινές τα ρατσιστικά εγκλήματα ενώ ιδρύεται και Εθνικό Συμβούλιο κατά του Ρατσισμού και της Μισαλλοδοξίας για χαράξει τη σχετική πολιτική.
Το ζήτημα είναι "Πού πάμε ως χώρα;". Δεν σημαίνει ότι οι ομοφυλόφιλοι δεν είναι ίσοι με τους άλλους ανθρώπους ή ότι θα πρέπει να τιμωρηθεί με κάποιο τρόπο η διαφορετικότητα τους.Οι ισλαμιστές πετάνε τους ομοφυλόφιλους από τα παράθυρα. Ο ελληνοχριστιανικός πολιτισμός είπε "αγαπάτε αλλήλους" χωρίς καμία διάκριση.
Αλλά εδώ μιλάμε για εμπλοκή σε αυτή την ¨διαφορετικότητα" μικρών παιδιών, μιλάμε για έμμεση προπαγάνδιση αυτή; της διαφορετικότητας που εν πάση περιπτώσει δε νομίζουμε ότι πρέπει να αποτελεί την κύρια βασική γραμμή σε κράτη όπως η Ελλάδα...
Αμβρόσιος για τους πούστηδες: Δεν είναι φυσιολογικοί άνθρωποι, είναι αποβράσματα «Η ομοφυλοφιλία είναι εκτροπή από τους Νόμους της φύσεως, κοινωνικό κακούργημα»
Σε ΕΥΘΕΙΑ επίθεση κατά των πούστηδων προχωρά με ανάρτησή του στο προσωπικό του ιστολόγιο ο Μητροπολίτης Καλαβρύτων και Αγιαλείας, Αμβρόσιος, με αφορμή τη συζήτηση για το σύμφωνο συμβίωσης για το οποίο ξεκίνησε νέος διάλογος μετά τον θάνατο του Μηνά Χατζησάββα.
Ο Αμβρόσιος εξαπολύει σφοδρή επίθεση κατά του συντρόφου του γνωστού ηθοποιού, Κώστα Φαλελάκη, αλλά και της ηθοποιού Άννας Βαγενά, οι οποίοι βγήκαν μπροστά και μίλησαν για τα δικαιώματα πο΄θυστηδων & λεσβιών, αλλά μαίνεται και κατά της κυβέρνησης....
«Η ομοφυλοφιλία είναι εκτροπή από τους Νόμους της φύσεως! Είναι κοινωνικό κακούργημα! Είναι αμαρτία! Όσοι, λοιπόν, είτε την βιώνουν, είτε την υποστηρίζουν δεν είναι φυσιολογικοί άνθρωποι! Είναι αποβράσματα της Κοινωνίας», γράφει μεταξύ άλλων ο Μητροπολίτης.
Και συμπληρώνει: «Δυστυχώς, αδελφοί μου, σήμερα την Ελλάδα διοικούν και μερικά τέτοια ανθρωπάρια! Ασφαλώς αποτελούν μια μικρή μειοφηφία στο σύνολο των Μελών της Βουλής των Ελλήνων! Υπάρχουν όμως! Είναι μερικά αποβράσματα της Κοινωνίας, περι- θωριακοί άνθρωποι, ελαττωματίες, εξευτελισμένοι, άνθρωποι του σκότους οι οποίοι τώρα πιά με την ευκαιρία της υπεροχής της αριστερής πτέρυγας σήκωσαν πια κεφάλι».
Προτρέπει μάλιστα τους πιστούς: «Ε, λοιπόν, αυτούς τους ξεφτυλισμένους, φτύστε τους! Αποδοκιμάστε τους! Μαυρίστε τους! Δεν είναι άνθρωποι! Είναι εκτρώματα της φύσεως! Ψυχικά και πνευματικά πάσχουν! Είναι άτομα με νοητική διαταραχή! Δυστυχώς, αυτοί είναι τρις-χει-ρότεροι και πολύ πιό επικίνδυνοι από κάποιους, που ζούν στα τρελλοκομεία!».
Διαβάστε ολόκληρη την ανάρτηση του Μητροπολίτη Αμβρόσιου:
«Δεν έχουμε το δικαίωμα να κρίνουμε τους ανθρώπους! Κριτής όλων μας είναι ο Θεός. Καρδιογνώστης και Κριτής! Κριτής και Kαρδιογνώστης! Το μόνο που μας επιτρέπεται για τους άλλους, είναι να προσευχώμεθα γι' αυτούς! Να παρακαλούμε τον Πανάγαθο Θεό για "την επιστροφή των πεπλανημμένων"!
Παρά ταύτα αυτό, που μας επιτρέπεται, είναι να κρίνουμε τις πράξεις των, να καταγγέλλουμε δε τις άνομες πράξεις των! Υπάρχει μάλιστα μια αρχή, σύμφωνα με την οποίαν "τα δημοσίως πραττόμενα, δημοσίως και ελέγχονται!"
Αλλά και ο Νόμος του Θεού αυτό μας το επιβάλλει! Ο Απόστολος Παύλος, γράφει πρός τούς κατοίκους της Εφέσου:
«Και μη συγκοινωνείτε τοις έργοις τοις ακάρποις του σκότους, μάλλον δε και ελέγχετε. Τα γάρ κρυφή γινόμενα υπ' αυτών αισχρόν εστιν και λέγειν» (Εφεσ. 5, 11-12).
«Και μη συγκοινωνείτε τοις έργοις τοις ακάρποις του σκότους, μάλλον δε και ελέγχετε. Τα γάρ κρυφή γινόμενα υπ' αυτών αισχρόν εστιν και λέγειν» (Εφεσ. 5, 11-12).
Με βάση, λοιπόν, αυτό τό αξίωμα της ζωής, κυρίως δε σε εφαρμογή των λόγων του Αγίου Αποστόλου Παύλου, μπορούμε να κρίνουμε τις πράξεις, όχι τα πρόσωπα! Υπάρχει εδώ μια μικρή λεπτομέρεια. Τις πράξεις τις ενεργούν πρόσωπα! Όταν λοιπόν κρίνεις μια πράξη, τότε κατ' ανάγκην δεν αναφέρεσαι και στα πρόσωπα;
Φαινομενικά ο συλλογισμός αυτός φαίνεται να είναι σωστός. Δεν είναι όμως! Έστω ένα παράδειγμα: Ας υποθέσουμε, ότι ο Νίκος Κολοκυθόπουλος μπήκε σε ενα σουπερμάρκετ και έκλεψε ένα πακέττο μακαρόνια. Μπορώ, λοιπόν, να κρίνω και να καταδικάσω τήν πράξη του, δηλ. την κλοπή, αλλά δεν ημπορώ να χαρακτηρίσω τόν Νίκο ως κλέφτη! Μπορώ δηλ. να εκφρασθώ ως εξής: Όταν πάμε σε ένα κατάστημα και εκεί κλέψουμε κάτι, αυτό δεν επιρτρέπεται! Διότι η κλοπή είναι αμαρτία! Μπορώ επίσης να είπω, ότι -καθώς εδιάβασα στην εφημερίδα- ο Νικος Κολοκυθόπουλος συνελήφθη, διότι στο σουπερμάρκετ ΑΒ έκλεψε ένα πακέτο μακαρόνια! Αλλά δεν μου επιτρέπεται νά προχωρήσω λέγοντας, «βρε τον παληάνθρωπο, τον κλέφτη» κλπ.
Νομιμοποιούμεθα, λοιπόν, και από το θείο καί από το ανθρώπινο Δίκαιο να κρίνουμε πράξεις των άλλων, μάλιστα δε τις αμαρτωλές πράξεις!
Αυτή όμως η γενική Αρχή, κατά την γνώμη μας, δεν μπορεί να ισχύει για τα πολιτικά Πρόσωπα! Εδώ, αντιθέτως, νομιμοποιούμεθα και μπορούμε να κρίνουμε και τις πράξεις τους και τα πολιτικά πρόσωπα! Διότι τα Πολιτικά Πρόσωπα εκλέγονται, δηλ. επιλέγονται, από τόν Λαό και επομένως λογοδοτούν ενώπιον του Ελληνικού Λαού! Τι άλλο άραγε δηλώνουν οι απεργίες; Την έκφραση μιάς απαρέσκειας εκ μέρους μιάς μερίδος ψηφοφόρων εναντίον ενός νομοθετήματος! Με άλλα λόγια εκφράζουν, και μάλιστα δυναμικά, την απόρριψη και την καταδίκη είτε πράξεων των Πολιτικών Προσώπων, είτε την αποδοκιμασία αυτών των ιδίων των Πολιτικών Προσώπων! Ώστε προκειμένου περί των Πολιτικών μπορούμε να κρίνουμε και τις πράξεις και τά πρόσωπα, μόνον και μόνον διότι με την ψήφο μας τους παρεχωρήσαμε το δικαίωμα να πάρουν στα χέρια τους το τιμόνι της Χώρας και να μας κυβερνήσουν!
Επικαλούμενοι, λοιπόν, το δικαίωμα αυτό κι εμείς σήμερα από τη θέση αυτή θα κρίνουμε και θα επικρίνουμε κάποιο πολιτικό πρόσωπο, το οποίο μπροστά στο φέρετρο ενός ηθοποιού, στον οποίο θα αναφερθούμε παρακάτω, εταύτισε τον εαυτό του με την αθλιότητα της ομοφυλοφιλίας!
Από τα ΜΜΕ σήμερα 4 Δεκεμβρίου 2015 πληρο-φορηθήκαμε, ότι απεβίωσε ο ηθοποιός Μηνάς Χ....βας. Διαβάζουμε λοιπόν σε κάποιο ιστότοπο: «Πολλοί δεν γνώριζαν καν ότι ήταν ομοφυλόφιλος. Με αφορμή όμως την κηδεία του, βγήκε και τον ξεφώνησε, ότι είναι τέτοιος, ο εραστής του (από πάνω ή από κάτω;) ο νεαρός Κώστας Φαλ.....κης, .......μαινόμενος που ο Νόμος δεν του επέτρεψε να παντρευτεί τον ηθοποιό με τον οποίο συζούσε τα τελευταία 25 χρόνια!» (βλ. "xairete.blogspot.gr" 04.12.2015).
Στη συνέχεια στο προσκήνιο προέβαλε μια άλλη ηθοποιός και Βουλευτής, θαυμάστρια και φίλη του αποθανόντος, η κα Άννα Β..., η οποία, απευθυνομένη πρός τον νεκρό, είπε και τα εξής: «Στη μνήμη της προσωπικής σου αγωνίας, θα βοηθήσω να περάσει το σύμφωνο συμβίωσης από τη Βουλή των Ελλήνων»!!!!!
Καταγγέλλουμε, λοιπόν, απερίφραστα το θράσος αυτού του πολιτικού προσώπου! Καταγγέλλουμε αυτή την ενέργεια και την καταδικάζουμε χωρίς δισταγμό! Η ομοφυλοφιλία είναι εκτροπή από τους Νόμους της φύσεως! Είναι κοινωνικό κακούργημα! Είναι αμαρτία! Όσοι, λοιπόν, είτε την βιώνουν, είτε την υποστηρίζουν δεν είναι φυσιολογικοί άνθρωποι! Είναι αποβράσματα της Κοινωνίας!
Δυστυχώς, αδελφοί μου, σήμερα την Ελλάδα διοικούν και μερικά τέτοια ανθρωπάρια! Ασφαλώς αποτελούν μια μικρή μειοφηφία στο σύνολο των Μελών της Βουλής των Ελλήνων! Υπάρχουν όμως! Είναι μερικά αποβράσματα της Κοινωνίας, περι- θωριακοί άνθρωποι, ελαττωματίες, εξευτελισμένοι, άνθρωποι του σκότους οι οποίοι τώρα πιά με την ευκαιρία της υπεροχής της αριστερής πτέρυγας σήκωσαν πια κεφάλι!
Σας συμβουλεύω: Μη τους πλησιάζετε! Μη τους ακούτε! Μη τους εμπιστεύεσθε! Είναι οι κολασμένοι της Κοινωνίας! Δικαίωμά τους, βέβαια, είναι κρυφά -ιδιωτικά- να ζούν όπως θέλουν! Αλλά κάποιοι ξεφτυλισμένοι δεν μπορούν να υπερασπίζωνται δημοσίως τα πάθη της ψυχής των! Την Ελλάδα μας διοικούν σήμερα πια άθεοι άνθρωποι! Σας υπενθυμίζω, λοιπόν, τα λόγια του Λεχ Βαλέσα της Πολωνίας:
«άνθρωπος χωρίς Θεό είναι επικίνδυνος!»
Ε, λοιπόν, αυτούς τους ξεφτυλισμένους, φτύστε τους! Αποδοκιμάστε τους! Μαυρίστε τους! Δεν είναι άνθρωποι! Είναι εκτρώματα της φύσεως! Ψυχικά και πνευματικά πάσχουν! Είναι άτομα με νοητική διαταραχή! Δυστυχώς, αυτοί είναι τρις-χει-ρότεροι και πολύ πιό επικίνδυνοι από κάποιους, που ζούν στα τρελλοκομεία! Μή διστάζετε, λοιπόν! Όταν καί όπου τους συναντάτε, φτύστε τους! Μη τους αφήνετε να σηκώνουν κεφάλι! Είναι επικίνδυνοι! Η Εκκλησία μας προσεύχεται γι' αυτούς ως εξής: «Εκλείποιεν αμαρτωλοί από της γης και άνομοι, ώστε μη υπάρχειν αυτούς» (Ψαλμός 103). Δηλ. Ας εξαφανισθούν από την γή όλοι οι αμαρτωλοί και όλοι οι άνομοι, ώστε να μην υπάρχουν! Στον αγύριστο να πάνε όλοι αυτοί οι καταραμένοι!
Σας υπενθυμίζω τα λόγια αυτών των αμαρτωλών και ανόμων:
Σας υπενθυμίζω τα λόγια αυτών των αμαρτωλών και ανόμων:
«Στη μνήμη της προσωπικής σου αγωνίας, φίλε Μηνάκο, θα βοηθήσω να περάσει το σύμφωνο συμβίωσης από τη Βουλή των Ελλήνων. Σε φιλώ!
Άννα»!!!!!»
Χ Ω Ρ Ι Σ Σ Χ Ο Λ Ι Ο, ο Θεός θα μας κρίνει όλους.....