Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ για τον Νοέμβριο

Μετά την Παράταση Ισχύος Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Δρομολογιακής Περιόδου 2023-2024 μέχρι τέλος του έτους που υπογράφηκε προχθές από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μεταξύ των οποίων και η γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθρακης …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

13 Μαΐου, 2016

Από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου ζητούνται... "εθελοντές" για 15 άγονες γραμμές

Σύμφωνα με την πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος που έδωσε στη δημοσιότητα το Υπουργείο Ναυτιλίας και Αιγαίου, σήμερα ολοκληρώνεται η περίοδος που έχουν τη δυνατότητα οι ακτοπλόοι να δηλώσουν το ενδιαφέρον τους για την αποκλειστική εκμετάλλευση άγονων γραμμών.
Δεν πρόκειται για επιδοτούμενες άγονες γραμμές, αλλά για γραμμές που οι εταιρείες που θα τις αναλάβουν, θα γνωρίζουν ότι θα έχουν τα δικαιώματα αποκλειστικής εκμετάλλευσης τους, για τρία χρόνια. Αρκεί να καλύπτουν τις προϋποθέσεις που προβλέπονται στην πρόσκληση όσον αφορά την πυκνότητα των δρομολογίων, αλλά και τη μεταφορική ικανότητα των πλοίων.

Συνολικά πρόκειται για 93 πορθμειακές και ακτοπλοϊκές γραμμές στο Αιγαίο και το Ιόνιο. Από αυτές, οι 15 αφορούν τα νησιά του νομού Λέσβου και στόχο έχουν είτε να καλύψουν τις ανάγκες της ενδονησιωτικής συγκοινωνίας, είτε τις ανάγκες σύνδεσης των νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα.
Το Υπουργείο παρά τα όσα λέγονταν προ ενός έτους, προχώρησε στη διαδικασία που προβλέπεται από το νομικό πλαίσιο για τις άγονες γραμμές, που είχε θεσπιστεί από τις προηγούμενες κυβερνήσεις. Δηλαδή δεν προχώρησε σε αναμόρφωση ούτε του νομικού πλαισίου, ούτε του ακτοπλοϊκού χάρτη της χώρας.
Οι προτεινόμενες ακτοπλοϊκές γραμμές για αποκλειστική εκμετάλλευση, στη μεγάλη τους πλειοψηφία -αν όχι όλες- θα μείνουν ακάλυπτες. Διότι στην επόμενη φάση θα γίνει προκήρυξη άγονων γραμμών με επιδότηση. Αυτή η προκήρυξη θα μας δείξει και ποιες γραμμές το Υπουργείο θεωρεί απολύτως απαραίτητο να καλύψει με τα περιορισμένα κονδύλια για τις άγονες γραμμές που διαθέτει. 
Τα δρομολόγια για αποκλειστική εκμετάλλευση που προτείνει το Υπουργείο, στην πραγματικότητα αποτελούν μια συγκέντρωση των αιτημάτων που έχουν κατατεθεί από τους ενδιαφερόμενους φορείς των νησιών.
Αναλυτικά τα δρομολόγια είναι:
- Κύμη ή Βόλος - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη και επιστροφή. Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
- Θεσσαλονίκη ή Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη και επιστροφή. Τρία δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, με υποχρέωση επέκτασης του δρομολογίου προς το λιμένα Πειραιά ή Λαύριο.
- Μυτιλήνη - Λήμνος - Άγιος Ευστράτιος και επιστροφή. Τρία δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου, με υποχρέωση επέκτασης του δρομολογίου προς το λιμένα Πειραιά ή Λαύριο.
- Κύμη - Σίγρι - Λήμνος και επιστροφή. Δύο δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
- Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος και επιστροφή. Πέντε δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
- Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Καρλόβασι Σάμου και επιστροφή. Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα από 12 Ιουνίου ως 10 Σεπτεμβρίου. 
- Λαύριο - Λήμνος - Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη και επιστροφή. Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
- Σαμοθράκη - Λήμνος και επιστροφή. Δύο δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου. 
- Βόλος - Σκύρος - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος - Σαμοθράκη - Αλεξανδρούπολη και επιστροφή. Δύο δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
- Πειραιάς ή Λαύριο - Ψαρά - Μεστά Χίου και επιστροφή. Τρία δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
- Καβάλα - Λήμνος - Μυτιλήνη - Χίος - Βαθύ Σάμου - Άγιος Κήρυκος και επιστροφή. Δύο δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
- Πειραιάς ή Λαύριο - Άγιος Ευστράτιος - Λήμνος και επιστροφή. Τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου με υποχρέωση προσέγγισης μια φορά την εβδομάδα στα Μεστά της Χίου.
- Αλεξανδρούπολη ή Καβάλα - Σαμοθράκη - Λήμνος - Άγιος Ευστράτιος και επιστροφή. Ένα δρομολόγιο την εβδομάδα και τρία δρομολόγια την εβδομάδα κατά τη θερινή περίοδο (από 15/06 έως 15/09).
- Θεσσαλονίκη ή Καβάλα ή Αλεξανδρούπολη - Λήμνος - Άγιος Ευστράτιος - Μυτιλήνη και επιστροφή. Τέσσερα δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
- Πειραιάς ή Λαύριο - Μεστά Χίου - Ψαρά - Σίγρι. Τρία δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου. 

Σχεδόν σε όλες τις περιπτώσεις, το πλοίο θεωρείται ότι πρέπει να έχει τη δυνατότητα μεταφοράς τουλάχιστον 300 επιβατών το χειμώνα και 450 το καλοκαίρι.
Παράλληλα θα πρέπει να έχει 50 κλίνες και επιφάνεια φόρτωσης παντός τύπου 600 τ.μ. και επιφάνεια φόρτωσης φορτηγών 400 τ.μ..

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr