Από τις 6 Νοεμβρίου έως και τις 6 Ιανουαρίου η σύνδεση μεταξύ Σαμοθράκης και ηπειρωτικής χώρας θα γίνεται μόνο με ταχύπλοα, αφήνοντας ουσιαστικά το νησί χωρίς προμήθειες, ένα μήνα μετά την τεράστια φυσική καταστροφή που υπέστη.
Το νέο πλήγμα που δέχεται το πολύπαθο νησί της Σαμοθράκης δεν προέρχεται από φυσική καταστροφή αλλά από το γεγονός πως οι μεταφορές στον καπιταλισμό αποτελούν εμπόρευμα, γίνονται με άξονα το κέρδος και όχι την ικανοποίηση έστω των στοιχειωδών αναγκών.
Το έγκλημα ήταν προδιαγεγραμμένο όμως κανένας δεν επενέβη, περίτρανη απόδειξη το πόσο κόπτεται η κυβέρνηση για την Σαμοθράκη, παρά τα βαρύγδουπα λόγια εντός και εκτός βουλής για άμεση αποκατάσταση και τις εκπονήσεις σχεδίων.
Δεν το χωρά ανθρώπινος νούς, πως γίνεται να ερωτούν οι βουλευτές του ΣΥΡΙΖΑ τον υπουργό του ΣΥΡΙΖΑ, πως δεν θα πληγεί το τοπικό εισόδημα των κατοίκων του νησιού, από την πρόσφατη καταστροφή, 10 μέρες πριν την διακοπή της ακτοπλοϊκής σύνδεσης!
Φτάνει πια ο εμπαιγμός και τα πολιτικάντικα παιχνίδια εις βάρος του χιλιοταλαιπωρημένου λαού.
Η Τ.Ε Έβρου του ΚΚΕ απαιτεί να υπάρχει σύνδεση Σαμοθράκης - Αλεξανδρούπολης με φθηνά, ασφαλή και τακτικά δρομολόγια όλο τον χρόνο. Καλούμε τον λαό της περιοχής να μην δεχτεί τη νέα κατάσταση αλλά να παλέψει ώστε να αποκατασταθεί η σύνδεση με ευθύνη του κράτους. Να βγάλουν συμπεράσματα για την πολιτική που ακολουθούν ΣΥΡΙΖΑ και όλα τα κόμματα του Ευρωμονόδρομου. Όσο η κυβέρνηση θα θεσμοθετεί και θα δουλεύει για τα συμφέροντα των εφοπλιστών και του κεφαλαίου, ο λαός θα χρυσοπληρώνει για τις βασικές ανάγκες και δικαιώματά του ενώ το κεφάλαιο θα θησαυρίζει με φοροαπαλλαγές και φτηνό πετρέλαιο.
Χρειάζεται να σταματήσει επιτέλους να είναι η «βιωσιμότητα» και ο «ανταγωνισμός» μεταξύ των επιχειρηματιών που δραστηριοποιούνται στις ακτοπλοϊκές γραμμές προϋπόθεση για τη λειτουργία της ακτοπλοϊκής γραμμής.
Δεν πρέπει να γίνουν οι κάτοικοι της περιοχής ο μοχλός πίεσης ώστε ακατάλληλα προς πλεύση καράβια να αναλάβουν την γραμμή.
Η ασφάλεια των επιβατών είναι πάνω από όλα και δεν παζαρεύεται. Η ασφαλής, τακτική και φτηνή συγκοινωνία είναι κοινωνικό αγαθό και μπορεί να συμβάλει στην ανάπτυξη του νησιού, χωρίς να αρκεί από μόνη της.
Η ριζική λύση θα δοθεί με τη δημιουργία Δημόσιου Ενιαίου Φορέα Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών που θα λειτουργεί με βάση τις λαϊκές ανάγκες και όχι τα κέρδη των εφοπλιστών, με τον λαό στην εξουσία και νοικοκύρη στον τόπο του.