Μπορεί να είναι σε ισχύ η ρύθμιση για το μεταφορικό ισοδύναμο σε 49 νησιά της χώρας από την 1η Ιουλίου, (μεταξύ των οποίων και η Σαμοθράκη), αλλά το όφελος των Σαμοθρακιτών θα είναι μηδαμινό κατά τον πρώην Λιμενάρχη της Αλεξανδρούπολης Νίκο Παπανικολόπουλο. Ο κ. Παπανικολόπουλος θεωρεί ότι η επιδότηση θα πρέπει να καταβάλλεται με διαφορετικό τρόπο και σε πιο μαζικούς φορείς όπως είναι οι ναυτιλιακές εταιρείες γιατί κανένας πολίτης δεν θα κινήσει την ηλεκτρονική διαδικασία που προβλέπεται για να εισπράξει στο τέλος, περίπου 5 ευρώ ανά εισιτήριο που εκδίδει. Άλλωστε κατά τον ίδιο, το μεταφορικό ισοδύναμο πρέπει να επεκταθεί και στους επισκέπτες και τουρίστες της Σαμοθράκης και να αφορά και την διακίνηση των εμπορευμάτων.
Επικοινωνιακό τέχνασμα της κυβέρνησης χαρακτήρισε την ρύθμιση ο Βουλευτής Έβρου της ΝΔ Τάσος Δημοσχάκης, ο οποίος μάλιστα προτείνει την επέκταση του μέτρου και στην ηπειρωτική Ελλάδα, ώστε η ρύθμιση του μεταφορικού ισοδύναμου να ισχύσει για όλον τον Έβρο, που έχει την μεγαλύτερη χιλιομετρική απόσταση από το κέντρο της Αθήνας. Μάλιστα ο Βουλευτής διαπίστωσε πως τέτοιες επιδοματικές πολιτικές ισχύουν ήδη σε άλλες χώρες της Ε.Ε..
Επικοινωνιακό τέχνασμα της κυβέρνησης χαρακτήρισε την ρύθμιση ο Βουλευτής Έβρου της ΝΔ Τάσος Δημοσχάκης, ο οποίος μάλιστα προτείνει την επέκταση του μέτρου και στην ηπειρωτική Ελλάδα, ώστε η ρύθμιση του μεταφορικού ισοδύναμου να ισχύσει για όλον τον Έβρο, που έχει την μεγαλύτερη χιλιομετρική απόσταση από το κέντρο της Αθήνας. Μάλιστα ο Βουλευτής διαπίστωσε πως τέτοιες επιδοματικές πολιτικές ισχύουν ήδη σε άλλες χώρες της Ε.Ε..
Ακούστε όσα είπαν στον Στ. Αποστολίδη και στον STATUS 94,2 οι κύριοι Νικ. Παπανικολόπουλος και Αν. Δημοσχάκης.