Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Πίνακες Δρομολογίων ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 5/5 έως 30/10

Όπως έγραψα χθες το πρωί Στο σύστημα κρατήσεων της FAST FERRIES διαθέσιμα τα δρομολόγια μέχρι 30/10 και σημείωσα "Περιμένουμε λοιπόν εντός των επόμενων ωρών, ημερών Δελτίο Τύπου - Ανακοίνωση της εταιρείας με τους πίνακες των δρομολογίων". ...

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Εφορεία Αρχαιοτήτων Έβρου: Τιμές εισιτηρίων Αρχαιολογικών χώρων και μουσείων από 1/4 - Ποιοι και πότε δικαιούνται μειωμένο αντίτιμο ή ελεύθερη είσοδο - Θερινό ωράριο λειτουργίας Αρχαιολογικού χώρου, Μουσείου Σαμοθράκης και Κάστρου Χώρας // Timetable for Archeological Museum of Samothrace - Archaeological Site of the Sanctuary of the Great Gods in Samothrace and Castle in Chora

«Ενημερώνουμε το αγαπητό κοινό ότι σύμφωνα με την υπ'αρ.117624 απόφαση (ΦΕΚ 1968/Β/29-03-2024), η ισχύς των διατάξεων της οποίας αρχίζει από σήμερα, 1η Απριλίου 2025, οι τιμές των εισιτηρίων για την επίσκεψη των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων αρμοδιότητας Εφορείας Αρχαιοτήτων Έβρου διαμορφώνονται ως εξής: …

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Fast Ferries: Έκπτωση 50% στους υποψήφιους φοιτητές ενόψει πανελλαδικών, για εισιτήρια στην οικονομική θέση, σε όλα τα πλοία της, για ταξίδια έως 31/10 - Οι υπόλοιπες εκπτώσεις της εταιρείας

H FastFerries εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του έτους 2025 για την εισαγωγή τους στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που διεξάγονται από αύριο 30/5/2025. Ως ελάχιστη αναγνώριση της προσπάθειας και του κόπου που κατέβαλαν, στέκεται δίπλα τους και τους προσφέρει την δυνατότητα να μετακινηθούν με τα πλοία της, κάνοντας χρήση της φοιτητικής έκπτωσης 50%, θεωρώντας τους ήδη επιτυχόντες φοιτητές. ...

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Η Αιμοανάλυση Έβρου συμμετέχει στο Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα καρδιαγγειακά νοσήματα» - Δωρεάν χωρίς ραντεβού σε άτομα 30-70 ετών

Η Αιμοανάλυση Έβρου συμμετέχει στο Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω» που στοχεύει στην αντιμετώπιση και πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Εάν είστε από 30 έως 70 ετών μπορείτε να κάνετε ΔΩΡΕΑΝ εργαστηριακές εξετάσεις χωρίς ραντεβού στον χώρο μας . Οι αιματολογικές εξετάσεις περιλαμβάνουν : • Ολική χοληστερόλη • Χοληστερόλη LDL …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

02 Φεβρουαρίου, 2019

6 λουκέτα σε όλο τον Έβρο σχεδιάζουν τα ΕΛΤΑ - Ν. Παππάς: «Δεν θα επιτρέψουμε τα σχέδια για το πετσόκομμα των ΕΛΤΑ»

Της Κικής Ηπειρώτου
Έξι λουκέτα σε υποκαταστήματα των ΕΛΤΑ, σε διάφορες περιοχές του Έβρου, περιλαμβάνει ο σχεδιασμός της διοίκησης των Ελληνικών Ταχυδρομείων, προκαλώντας σφοδρές αντιδράσεις σε κατοίκους, φορείς, αλλά και εργαζόμενους. 
Για μια κατάσταση «δύσκολη, απειλητική έως και εφιαλτική» έκανε λόγο ο Πρόεδρος των Εργαζομένων ΕΛΤΑ Έβρου Ηλίας Λελιόπουλος στην εκπομπή Ζωντανή Μεθόριος, από το ράδιο Μεθόριος 95,8, για το ενδεχόμενο κλείσιμο 6 γραφείων στον Έβρο (Δίκαια, Κυπρίνος, Μεταξάδες, Λάβαρα, Τυχερό και Σαμοθράκη) σε σύνολο 215 σε όλη τη χώρα, καθώς και την απομάκρυνση 2200 εργαζομένων ως το 2020.
Μέσω της εκπομπής απευθύνει κάλεσμα συλλογικής κινητοποίησης στους τοπικούς φορείς και τους κατοίκους, προκειμένου να ασκηθούν πιέσεις προς τη διοίκηση των ΕΛΤΑ να αλλάξει το σχεδιασμό της
Από την πλευρά του, ο δημοτικός σύμβουλος Σουφλίου και πρόεδρος του συλλόγου επαγγελματιών Τυχερού Δημήτρης Δαρούσης, υπενθύμισε πως η συγκεκριμένη περιοχή, όπως και άλλες πολλές στο νομό μας, έχουν αντιμετωπίσει παρόμοιες προκλήσεις και στο παρελθόν. Η πιο πρόσφατη και μεγάλη κινητοποίηση, για το Τυχερό, ήταν η απόφαση για κλείσιμο του αστυνομικού τμήματος, η οποία τελικώς δεν υλοποιήθηκε ποτέ. Ανάλογη περίπτωση και με την Τράπεζα Πειραιώς, που τελικώς, αντί για ολοκληρωτικό λουκέτο, λειτουργεί 3 μέρες την εβδομάδα. Ο κ.  Δαρούσης έκανε λόγο για μια υπηρεσία που λειτουργεί από το 1955 στην περιοχή, και στις μέρες μας εξυπηρετεί περίπου 4.500 κατοίκους του Τυχερού και των γύρω οικισμών.
«Είναι μία πολύ σημαντική υπηρεσία για την περιοχή μας.  Υπάρχουν απομακρυσμένοι οικισμοί, με κατοίκους που δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν εύκολα, και τους πηγαίνει  ο ταχυδρόμος τη σύνταξη, έχουμε πολλές υπηρεσίες, αστυνομία, τράπεζες, γυμνάσιο, λύκειο, ΤΟΕΒ, συγκροτήματα που διαμένουν στρατιωτικοί, έναν σύλλογο επαγγελματιών με 100 μέλη. Δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί το πρόβλημα με το να αφήνουμε τα γράμματα στο καφενείο, όπως γίνεται στα μικρά χωριά. Θα δημιουργηθούν πολλά προβλήματα με την αλληλογραφία».
Μάλιστα, όπως σημείωσε, υπάρχει πρόταση της οργανωτικής επιτροπής προς το Δήμο Σουφλίου, προκειμένου να παραχωρήσει στα ΕΛΤΑ μέρος του παλιού κτιρίου του πρώην Δήου Τυχερού, ώστε να «γλιτώσει» η εταιρεία τα λειτουργικά έξοδα του ενοικίου.
Σημειώνεται πως για το  θέμα που έχει προκύψει έχουν ενημερωθεί όλοι οι αρμόδιοι τοπικοί φορείς και από βδομάδα θα υπάρξουν νέες επαφές προκειμένου να αποφασιστούν, εφόσον χρειαστεί, περαιτέρω και πιο δυναμικές κινητοποιήσεις.

Παρέμβαση Παππά: «Δεν θα επιτρέψουμε τα σχέδια για το πετσόκομμα των ΕΛΤΑ»

«Η κυβέρνηση δεν θα επιτρέψει να μπουν σε εφαρμογή σχέδια για το πετσόκομμα των ΕΛΤΑ», υπογράμμισε ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης (ΨΗΠΤΕ) Νίκος Παππάς, απαντώντας νωρίτερα στη Βουλή σε επίκαιρη ερώτηση της βουλευτή της ΝΔ Αννας Μισέλ Ασημακοπούλου, για την οικονομική κατάσταση και το μέλλον των ΕΛΤΑ.
«Η κυβέρνηση έχει την αρχή της υποστήριξης δημόσιων υποδομών, κρίσιμων υποδομών, όπως είναι τα ΕΛΤΑ. Ο ομιλών και η κυβέρνηση δεν θα επιτρέψουν, υπό τη δικαιολογία της ανασυγκρότησης, να μπούνε σε εφαρμογή σχέδια που ενδεχομένως προηγούμενες κυβερνήσεις να είχαν στο νου τους, τα οποία να περιλαμβάνουν κλείσιμο δεκάδων ή εκατοντάδων καταστημάτων των ΕΛΤΑ ή πάρα πολλές απολύσεις εργαζομένων ή ένα σχέδιο πετσοκόμματος αυτής της πολύ κρίσιμης υποδομής», ανέφερε ειδικότερα ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής, ο οποίος δεν παρέλειψε να υπογραμμίσει στη βουλευτή της ΝΔ ότι «η ιστορία των ΕΛΤΑ είναι μια ιστορία μεθοδευμένης εγκατάλειψης μιας πολύ κρίσιμης δημόσιας υποδομής, η οποία δεν έγινε τυχαία αλλά ήταν στον πυρήνα των πολιτικών επιλογών των προηγούμενων κυβερνήσεων».
Η επίκαιρη ερώτηση της βουλευτή της ΝΔ Αννας Μισελ Ασημακοπούλου ήταν σχετικά με την οικονομική κατάσταση των Ελληνικών Ταχυδρομείων. Η βουλευτής της ΝΔ, αναφέρθηκε σε δημοσιεύματα και δελτία τύπου των εργαζομένων, σύμφωνα με τα οποία «τα ΕΛΤΑ βρίσκονται σε δεινή οικονομική κατάσταση και με το ζόρι κρατιούνται ως τις εκλογές».
Τα ΕΛΤΑ προικοδοτήθηκαν το 1998 με 400 εκατομμύρια ευρώ, χρήματα που υποτίθεται δόθηκαν για την ανασυγκρότησή τους. Δεν έγινε τίποτε για την προσαρμογή τους στις νέες τεχνολογικές εξελίξεις. Ξοδεύτηκαν χρήματα για να αγοραστούν μηχανήματα που διευκόλυναν την αποστολή επιστολών, οι οποίες επιστολές μοιραία ξεπεράστηκαν από τις τεχνολογικές εξελίξεις, επισήμανε ο κ.Παππάς και υπογράμμισε ότι ο τζίρος στην ταχυδρομική αγορά για τις επιστολές έχει μειωθεί σε ποσοστό 60% τα τελευταία χρόνια.

Η καθολική υπηρεσία

Ο υπουργός ΨΗΠΤΕ είπε ακόμη ότι δεν υπήρξε καμία αποζημίωση καθολικής υπηρεσίας από τις προηγούμενες κυβερνήσεις που δεν μερίμνησαν, ούτε για να υπάρξει σχετική νομοθετική διάταξη. Με ευθύνη δε των προηγούμενων κυβερνήσεων τα ΕΛΤΑ απώλεσαν και τη συμμετοχή τους στο Ταχυδρομικό Ταμιευτήριο, δηλαδή απώλεσαν περιουσιακό στοιχείο ύψους 200 εκατομμυρίων ευρώ.
«Η σημερινή κυβέρνηση, αφού κατέθεσε στη Βουλή τη σχετική τροπολογία, έχει ήδη καταβάλει τη σχετική αποζημίωση για τα έτη 2013-2016, τις επόμενες ημέρες καταβάλλεται και για το έτος 2017, συνολικού ύψους 75 εκατομμυρίων ευρώ», είπε ο Νίκος Παππάς και ενημέρωσε ότι η ΕΕΤΤ διενεργεί μελέτη για τον εκσυγχρονισμό των ΕΛΤΑ και την προσαρμογή στις ανάγκες των πολιτών. Τον Απρίλιο του 2017 δε, υπεγράφη από το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής και τα ΕΛΤΑ η σύμβαση για την παροχή καθολικής υπηρεσίας για διάστημα έξι χρόνων και έχουν προχωρήσει και οι απαραίτητες ενέργειες, προκειμένου να υπογραφεί η ΚΥΑ για τον καθορισμό του επιμερισμού του κόστους της καθολικής υπηρεσίας, το λεγόμενο «Ταμείο Αντιστάθμισης», όπου όλοι οι συμμετέχοντες στον ταχυδρομικό κλάδο και στην αγορά των ταχυδρομείων, συμμετέχουν στο κόστος και επιμερίζονται το κόστος κάλυψης της καθολικής υπηρεσίας, επισήμανε.
Ο υπουργός ενημέρωσε, επίσης, τη Βουλή ότι παράλληλα έτρεξαν προσπάθειες και «έχουν αποδώσει, μέχρι στιγμής» αναφορικά με τις απαιτήσεις των ΕΛΤΑ έναντι άλλων Οργανισμών του Δημοσίου. Τα ΕΛΤΑ έχουν εισπράξει μέχρι στιγμής 45 εκατομμύρια ευρώ και το υπόλοιπο είναι περίπου 25 εκατομμύρια ευρώ.
Ο υπουργός Ψηφιακής Πολιτικής επισήμανε πάντως ότι «τα ΕΛΤΑ αυτή τη στιγμή έχουν περάσει στο Ταμείο Συμμετοχών και το υπουργείο Οικονομικών διόρισε διοίκηση τον περασμένο Αύγουστο. Το υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής έχει την ευθύνη για τα ρυθμιστικά και νομοθετικά ζητήματα της αγοράς των Ταχυδρομείων, όχι για τη λειτουργία της εταιρείας πλέον».
Η βουλευτής της ΝΔ Αννα Μισέλ Ασημακοπούλου είχε ζητήσει νωρίτερα στοιχεία για τις σωρευτικές ζημίες, το ταμειακό έλλειμμα των ΕΛΤΑ αλλά και τις οφειλές τους προς τον ΕΦΚΑ, το Ταμείο Παρακαταθηκών και Δανείων. Είχε ζητήσει, επίσης, στοιχεία για το σχέδιο βιωσιμότητας των ΕΛΤΑ και αν το σχέδιο αυτό περιλαμβάνει το κλείσιμο καταστημάτων και απολύσεις εργαζομένων.
«Μετά από τέσσερα χρόνια θα έπρεπε να έχουν εξαντλήσει τη συζήτηση για το παρελθόν», σχολίασε η βουλευτής της ΝΔ τις αναφορές του υπουργού στην κατάσταση που παρέλαβε τα ΕΛΤΑ η παρούσα κυβέρνηση. Σημείωσε όμως ότι «η απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς έγινε με τον Ν.4053/2012 και δεδομένου ότι η παροχή καθολικής υπηρεσίας είναι εξαιρετικά σημαντική για τη διασφάλιση της κοινωνικής συνοχής, δηλαδή, να μπορούν να παίρνουν γράμματα σε ακριτικά χωριά, η ΝΔ από τον Οκτώβριο του 2014 είχε εξασφαλίσει την έγκριση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αποζημίωση που ήταν 15 εκατομμύρια ευρώ ετησίως και είχε εξασφαλίσει και για το 2013 και για το 2014 και το είχε προβλέψει και στον προϋπολογισμό του 2015, βάσει κοστολογικών μελετών, και αυτό θα είχε προχωρήσει αν ο ΣΥΡΙΖΑ δεν είχε ρίξει την κυβέρνηση για την εκλογή Προέδρου της Δημοκρατίας».

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr