Προς: Διευθύνοντα Σύμβουλο ΔΕΔΔΗΕ κύριο Στέφανο Οκταπόδα
Διευθυντή ΔΕΔΔΗΕ Περιφέρειας Μακεδονίας - Θράκης κύριο Ιορδάνη Αμανατίδη
Διευθυντή ΔΕΔΔΗΕ Αλεξ/πολης κύριο Δημήτριο Πολυμέρη
Διευθυντή ΔΕΔΔΗΕ Περιφέρειας Μακεδονίας - Θράκης κύριο Ιορδάνη Αμανατίδη
Διευθυντή ΔΕΔΔΗΕ Αλεξ/πολης κύριο Δημήτριο Πολυμέρη
Σαμοθράκη, 30/03/2019
Αξιότιμοι κύριοι εν έτη 2019 μεγάλο τμήμα του πολυπληθέστερου οικισμού της Σαμοθράκης βιώνει για δεύτερο συνεχόμενο εικοσιτετράωρο το "48ωρο της γης" και όχι απλώς την "ώρα της γης" όπως η υπόλοιπη Ελλάδα και ο υπόλοιπος πολιτισμένος κόσμος και δεν είναι η πρώτη φορά.
Παρουσιάστηκαν κάποιες βλάβες το απόγευμα της Παρασκευής και περιμένει ανάστατη η τοπική κοινωνία πότε θα κοπάσουν οι άνεμοι για να μπορέσει να κατέβει με το πλοίο επιπλέον συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ και ανταλλακτικά για την επιδιόρθωση των βλαβών, αυτό αναμένεται να συμβεί το απόγευμα της Κυριακής. Αν προλάβουν και το κάνουν εντός της ημέρας καλώς, ειδάλλως την επομένη θα συμπέσει Πρωταπριλιά θα αποκατασταθεί η ηλεκτροδότηση και δεν θα πιστεύουν οι κάτοικοι ότι είναι αλήθεια, θα νομίζουν ότι είναι πρωταπριλιάτικο αστείο.
Από την Παρασκευή η μοναδική ανακοίνωση είναι αυτή του Δήμου Σαμοθράκης, ούτε ο τοπικός ΔΕΔΔΗΕ ούτε από τα κεντρικά της εταιρείας έχει εκδοθεί οποιαδήποτε ανακοίνωση ενημέρωσης των κατοίκων.
Κάτοικοι που:
- Χρίζουν οποιασδήποτε μηχανικής ιατρικής υποστήριξης
- Στερούνται θέρμανσης σε ένα κρύο τριήμερο (όσοι εξαρτώνται από το ηλ. ρεύμα για την θέρμανση των οικιών τους με καλοριφέρ, κλιματισμό κλπ), τι φταίνε οι ηλικιωμένοι, τα μικρά παιδιά, οι ασθενείς και όλοι οι υπόλοιποι;
- Στερούνται υπηρεσίες τηλεφωνίας μιας και πλέον όσοι διαθέτουν ίντερνετ έχουν τηλεφωνία μέσω του ρούτερ το οποίο τροφοδοτείται με ρεύμα
- Είναι αναγκασμένοι να πετάξουν μεγάλες ποσότητες τροφίμων από τους καταψύκτες τους.
Σε όλους τους παραπάνω να προσθέσω και τους επαγγελματίες που δυσκολεύονται να λειτουργήσουν τις επιχειρήσεις τους.
Πλέον οι συνεχιζόμενες στιγμιαίες διακοπές που στοιχίζουν πολλές καμένες συσκευές από την αυξομείωση της τάσης σε κατοίκους και επαγγελματίες, τελευταίως συνοδεύονται από πολύωρες/πολυήμερες διακοπές.
Πρέπει να βρεθεί μία λύση μόνιμη έτσι ώστε το ακριτικό και μαρτυρικό μας νησί να μην ζήσει κάτι παρόμοιο. Τα μέλη του εδώ τοπικού συνεργείου του ΔΕΔΔΗΕ όποτε χρειαστεί υπερβάλλουν εαυτούς, με οποιεσδήποτε καιρικές συνθήκες να αποκαταστήσει τις βλάβες που προκύπτουν. Η τοπική κοινωνία τους χρωστάει ευγνωμοσύνη για την άοκνη προσφορά τους.
Το δίκτυο θέλει επιδιόρθωση, αναβάθμιση, τροποποίηση, δεν ξέρω τι, δεν είμαι εγώ ο ειδικός, την λύση θα την βρείτε και πρέπει να την βρείτε εσείς.
Παλιότερα υπήρχε μία μονάδα στο νησί, μήπως λόγω των προβλημάτων πρέπει να εξεταστεί η επαναλειτουργία και αρτιότερη στελέχωση της, έτσι ώστε παρόμοια περιστατικά να αντιμετωπίζονται πολύ συντομότερα;
Ειρηναίος Παπαντίδης
Κάτοικος, επαγγελματίας και blogger της Σαμοθράκης
Προς τους αναγνώστες - κατοίκους:
Οι σύνδεσμοι στα ονόματα των παραληπτών παραπέμπουν στους τρόπους επικοινωνίας μαζί τους, όποιος επιθυμεί μπορεί να επικοινωνήσει μαζί τους και να διαμαρτυρηθεί, αλλά παρακαλώ, πάντα με κόσμιο τρόπο, η αγανάκτηση σας είναι κατανοητή, αλλά πάντα μία κόσμια διαμαρτυρία εισακούγεται...
31/3
Ευχάριστα νέα, έφτασε στις 4:30 το απόγευμα το ΣΑΟΝΗΣΟΣ και μαζί του συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ καθώς και ο πολυαναμενόμενος μετασχηματιστής. Ας ελπίσουμε ότι το μαρτύριο των κατοίκων που δεν είχαν, φως, ρεύμα, ζέστη, τηλέφωνο, ίντερνετ τελειώνει και κυρίως πως δεν θα επαναληφθεί...!!!
Σερφάροντας στο ίντερνετ και ψάχνοντας πληροφορίες για τους μετασχηματιστές και το κόστος τους βρήκα ένα ενδιαφέρον απόσπασμα σε ένα άρθρο, όχι και πάρα πολύ παλιό, από 1/12/17, λιγότερο από 1,5 χρόνο. Το απόσπασμα λέει:
" Μια παγκόσμια πρωτιά διεκδικεί εδώ και λίγα χρόνια ο ΔΕΔΔΗΕ. Ενώ έχει στις αποθήκες του ατέλειωτους πανάκριβους μετασχηματιστές (ΜΣ) αξίας 3.000€ έως και 8.000€ δεν προμηθεύεται αλεξικέραυνα που κοστίζουν 30€-50€ (με CE πιστοποίηση) για να τους προστατεύει από τους κεραυνούς!!! Έτσι σε κάθε κακοκαιρία έχουμε τεράστιες απώλειες ΜΣ με κόστος χιλιάδων ευρώ που μετακυλίεται μέσω των ρυθμιζόμενων χρεώσεων στους καταναλωτές!!! "
Αν αυτό ισχύει και όντως υπάρχουν πολλοί μετασχηματιστές στις αποθήκες του ΔΕΔΔΗΕ θα έπρεπε σε μέρη σαν την Σαμοθράκη, πάντα να υπάρχει ένας εφεδρικός. Όσο δε για τα αλεξικέραυνα, αν υπήρχαν ίσως η Σαμοθράκη δεν θα είχε τόσες διακοπές στιγμιαίες ή μεγαλύτερης διάρκειας... Αλλά τι να πεις...
31/3
Ευχάριστα νέα, έφτασε στις 4:30 το απόγευμα το ΣΑΟΝΗΣΟΣ και μαζί του συνεργείο του ΔΕΔΔΗΕ καθώς και ο πολυαναμενόμενος μετασχηματιστής. Ας ελπίσουμε ότι το μαρτύριο των κατοίκων που δεν είχαν, φως, ρεύμα, ζέστη, τηλέφωνο, ίντερνετ τελειώνει και κυρίως πως δεν θα επαναληφθεί...!!!
Σερφάροντας στο ίντερνετ και ψάχνοντας πληροφορίες για τους μετασχηματιστές και το κόστος τους βρήκα ένα ενδιαφέρον απόσπασμα σε ένα άρθρο, όχι και πάρα πολύ παλιό, από 1/12/17, λιγότερο από 1,5 χρόνο. Το απόσπασμα λέει:
" Μια παγκόσμια πρωτιά διεκδικεί εδώ και λίγα χρόνια ο ΔΕΔΔΗΕ. Ενώ έχει στις αποθήκες του ατέλειωτους πανάκριβους μετασχηματιστές (ΜΣ) αξίας 3.000€ έως και 8.000€ δεν προμηθεύεται αλεξικέραυνα που κοστίζουν 30€-50€ (με CE πιστοποίηση) για να τους προστατεύει από τους κεραυνούς!!! Έτσι σε κάθε κακοκαιρία έχουμε τεράστιες απώλειες ΜΣ με κόστος χιλιάδων ευρώ που μετακυλίεται μέσω των ρυθμιζόμενων χρεώσεων στους καταναλωτές!!! "
Αν αυτό ισχύει και όντως υπάρχουν πολλοί μετασχηματιστές στις αποθήκες του ΔΕΔΔΗΕ θα έπρεπε σε μέρη σαν την Σαμοθράκη, πάντα να υπάρχει ένας εφεδρικός. Όσο δε για τα αλεξικέραυνα, αν υπήρχαν ίσως η Σαμοθράκη δεν θα είχε τόσες διακοπές στιγμιαίες ή μεγαλύτερης διάρκειας... Αλλά τι να πεις...