Η πολλαπλή ψηφοφορία για την ακτοπλοϊκή κρίση όπως την είχα ονομάσει, έληξε στη 1 π.μ όπως είχε προγραμματιστεί.
Αλλά οι φόβοι μου, τους οποίους είχα γράψει σε σχόλιο κάτω από το θέμα βγήκαν αληθινοί... Ποιοί ήταν αυτοί οι φόβοι;
Είχα γράψει ότι προσωπικά θα τοποθετηθώ με την λήξη της ψηφοφορίας, οπότε πάμε λοιπόν:
1. Η κυβέρνηση ενήργησε άμεσα, ίσως με βιαστικές κινήσεις για αυτό και οδηγήθηκε στο «ναυάγιο» του Azores Express, για το οποίο πιθανόν να μην φταίει και 100% μιας και ο καπετάνιος ήταν νέος και άπειρος, αφού το νησί έμεινε 3 ημέρες χωρίς πλοίο σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες, μετά έβαλε τις μηχανές στο φουλ, έστειλε το Andros Jet, το ΑΡΤΕΜΙΣ, έγιναν 3 συσκέψεις με πολλούς υπουργούς και τους 2 δημάρχους Σαμοθράκης στο Μαξίμου, ανακοίνωσε κάποια μέτρα, τα οποία δεν είναι της ώρας να τα κρίνω. Οπότε κόβω 3 βαθμούς για το Α. Ε και έβαλα 7.
2. Ο απερχόμενος δήμαρχος Σαμοθράκης θα έλεγα αντικειμενικά ότι έκανε ότι μπορούσε το καλύτερο όσο περνούσε από την θέση του και για την επίλυση του θέματος και για την εξυπηρέτηση των αποκλεισμένων επισκεπτών, έβαλα 8 (στον νέο δήμαρχο θα βάλω τον ίδιο βαθμό γιατί στο συγκεκριμένο θέμα δεν έκανε αντιπολίτευση, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, αν και δεν υπήρχε αυτή η ενότητα, του αξίζει και εκείνου ένα 8)
3. Περιφέρεια, δεν ξέρω πόσο πίεσε την κυβέρνηση στην αφάνεια, σύμφωνα με τα εμφανή ΑΝΑΞ, 50 Χιλ. €, σύσκεψη Μαξίμου, ένα γενναιόδωρο 5.
4. SAOS, 1
5. SAOS και υπηρεσιακοί παράγοντες βασικά αλλά και οι κυβερνήσεις και οι δημοτικές αρχές έχουν τις ευθύνες τους.
6. Είμαι πεπεισμένος πως με τον ντόρο που σηκώθηκε η Σαμοθράκη αν το εκμεταλλευτεί και τρέξει η ίδια μπορεί να πετύχει πολλά και σε λίγα χρόνια το φετινό φιάσκο να μείνει μία κακή ανάμνηση. Άρα ΝΑΙ.
Αλλά οι φόβοι μου, τους οποίους είχα γράψει σε σχόλιο κάτω από το θέμα βγήκαν αληθινοί... Ποιοί ήταν αυτοί οι φόβοι;
- Τελικά ψήφισαν 155, αλλά και στο τελικό αποτέλεσμα φαίνεται μόνο ότι ψήφισαν οι πρώτοι 25. Για να λαμβάνεται υπόψη αποτέλεσμα "έρευνας" με πάνω από 25 ψήφους θα έπρεπε να ήμουν επί πληρωμή μέλος της σελίδας, ενώ αντίθετα για μία ψηφοφορία με μία ερώτηση που πολλάκις έχω διεξάγει στο blog, δεν υπάρχει περιορισμός.
- Δεν ξέρω λοιπόν αν έχει νόημα να σας παρουσιάσω το αποτέλεσμα των 25 πρώτων από τους συνολικά 155 που συμμετείχαν.
- Επιγραμματικά τα αναφέρω:
- Κυβέρνηση: Μ.Ο 4
- Δημοτική αρχή: Μ.Ο 5
- ΠΑΜΘ: Μ.Ο 4
- SAOS: Μ.Ο 2
- Ποιος έχει μεγαλύτερη ευθύνη: Δυνατότητα πολλαπλών απαντήσεων 20 η SAOS, Κυβερνήσεις 8, Δήμος Σαμοθράκης 3, Υπηρεσιακοί παράγοντες 3
- Αναστροφή κλίματος σε θετικό: ΝΑΙ 11, Ίσως 8, ΟΧΙ 6.
Είχα γράψει ότι προσωπικά θα τοποθετηθώ με την λήξη της ψηφοφορίας, οπότε πάμε λοιπόν:
1. Η κυβέρνηση ενήργησε άμεσα, ίσως με βιαστικές κινήσεις για αυτό και οδηγήθηκε στο «ναυάγιο» του Azores Express, για το οποίο πιθανόν να μην φταίει και 100% μιας και ο καπετάνιος ήταν νέος και άπειρος, αφού το νησί έμεινε 3 ημέρες χωρίς πλοίο σε συνδυασμό με τις καιρικές συνθήκες, μετά έβαλε τις μηχανές στο φουλ, έστειλε το Andros Jet, το ΑΡΤΕΜΙΣ, έγιναν 3 συσκέψεις με πολλούς υπουργούς και τους 2 δημάρχους Σαμοθράκης στο Μαξίμου, ανακοίνωσε κάποια μέτρα, τα οποία δεν είναι της ώρας να τα κρίνω. Οπότε κόβω 3 βαθμούς για το Α. Ε και έβαλα 7.
2. Ο απερχόμενος δήμαρχος Σαμοθράκης θα έλεγα αντικειμενικά ότι έκανε ότι μπορούσε το καλύτερο όσο περνούσε από την θέση του και για την επίλυση του θέματος και για την εξυπηρέτηση των αποκλεισμένων επισκεπτών, έβαλα 8 (στον νέο δήμαρχο θα βάλω τον ίδιο βαθμό γιατί στο συγκεκριμένο θέμα δεν έκανε αντιπολίτευση, στάθηκε στο ύψος των περιστάσεων, αν και δεν υπήρχε αυτή η ενότητα, του αξίζει και εκείνου ένα 8)
3. Περιφέρεια, δεν ξέρω πόσο πίεσε την κυβέρνηση στην αφάνεια, σύμφωνα με τα εμφανή ΑΝΑΞ, 50 Χιλ. €, σύσκεψη Μαξίμου, ένα γενναιόδωρο 5.
4. SAOS, 1
5. SAOS και υπηρεσιακοί παράγοντες βασικά αλλά και οι κυβερνήσεις και οι δημοτικές αρχές έχουν τις ευθύνες τους.
6. Είμαι πεπεισμένος πως με τον ντόρο που σηκώθηκε η Σαμοθράκη αν το εκμεταλλευτεί και τρέξει η ίδια μπορεί να πετύχει πολλά και σε λίγα χρόνια το φετινό φιάσκο να μείνει μία κακή ανάμνηση. Άρα ΝΑΙ.