Σήμερα (τυχαία) συμπληρώνονται 6 μήνες από την ημέρα που έκλεισε οριστικά η Εθνική Τράπεζα, το ΑΤΜ έχει μείνει, αλλά αφημένο στη μοίρα του...
Το μόνο που γίνεται είναι ο ανεφοδιασμός με χρήματα, αλλά και αυτά τυχαίνει αρκετές φορές να τελειώσουν πριν τον επόμενο ανεφοδιασμό.
Κατά τα άλλα εγώ χθες επικοινώνησα δεύτερη φορά με τα κεντρικά για διαφορετικά προβλήματα.
Την πρώτη πρέπει να ήταν περίπου πριν 2 μήνες και ήταν γιατί το μηχάνημα είχε βρωμίσει, το είχα παρατηρήσει και εγώ που πηγαίνω για τις επαγγελματικές μου συναλλαγές, αλλά και αναγνώστες. Δεν είχε καθαριστεί από την ημέρα που έκλεισε.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω με το κατάστημα της Αλεξανδρούπολης, εκείνη την ημέρα δεν τα κατάφερα, (άλλες φορές για προσωπικές υποθέσεις έχω επικοινωνήσει), οπότε κάλεσα στο τηλέφωνο που είχε πάνω η κάρτα μου το 181818 όπου μου είπαν ότι για οποιοδήποτε πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνούμε με αυτόν τον αριθμό και πως δεν είναι αρμόδιο το κατάστημα της Αλεξανδρούπολης. Τους είπα ότι είμαι διαχειριστής blog αλλά πριν το δημοσιοποιήσω θεώρησα προτιμότερο να επικοινωνήσω μαζί τους, μου είπαν ότι θα επιληφθούν. Όντως όταν πέρασα μετά από 2 ημέρες το ΑΤΜ ήταν καθαρό και η αλήθεια είναι πως από τότε διατηρείται καθαρό.
Χθες πήγα να καταθέσω χρήματα σε λογαριασμό προμηθευτή μου και μόλις επέλεξα κατάθεση, μου έβγαλε ένα μήνυμα, ότι το συγκεκριμένο μηχάνημα προσωρινά δεν μπορεί να δεχτεί καταθέσεις.
Επέστρεψα στο μαγαζί, επικοινώνησα με το 181818 και πάλι μου είπαν ότι θα επιληφθούν.
Οπότε για οποιοδήποτε πρόβλημα καλείτε στο 181818.
Το μόνο που γίνεται είναι ο ανεφοδιασμός με χρήματα, αλλά και αυτά τυχαίνει αρκετές φορές να τελειώσουν πριν τον επόμενο ανεφοδιασμό.
Κατά τα άλλα εγώ χθες επικοινώνησα δεύτερη φορά με τα κεντρικά για διαφορετικά προβλήματα.
Την πρώτη πρέπει να ήταν περίπου πριν 2 μήνες και ήταν γιατί το μηχάνημα είχε βρωμίσει, το είχα παρατηρήσει και εγώ που πηγαίνω για τις επαγγελματικές μου συναλλαγές, αλλά και αναγνώστες. Δεν είχε καθαριστεί από την ημέρα που έκλεισε.
Προσπάθησα να επικοινωνήσω με το κατάστημα της Αλεξανδρούπολης, εκείνη την ημέρα δεν τα κατάφερα, (άλλες φορές για προσωπικές υποθέσεις έχω επικοινωνήσει), οπότε κάλεσα στο τηλέφωνο που είχε πάνω η κάρτα μου το 181818 όπου μου είπαν ότι για οποιοδήποτε πρόβλημα θα πρέπει να επικοινωνούμε με αυτόν τον αριθμό και πως δεν είναι αρμόδιο το κατάστημα της Αλεξανδρούπολης. Τους είπα ότι είμαι διαχειριστής blog αλλά πριν το δημοσιοποιήσω θεώρησα προτιμότερο να επικοινωνήσω μαζί τους, μου είπαν ότι θα επιληφθούν. Όντως όταν πέρασα μετά από 2 ημέρες το ΑΤΜ ήταν καθαρό και η αλήθεια είναι πως από τότε διατηρείται καθαρό.
Χθες πήγα να καταθέσω χρήματα σε λογαριασμό προμηθευτή μου και μόλις επέλεξα κατάθεση, μου έβγαλε ένα μήνυμα, ότι το συγκεκριμένο μηχάνημα προσωρινά δεν μπορεί να δεχτεί καταθέσεις.
Επέστρεψα στο μαγαζί, επικοινώνησα με το 181818 και πάλι μου είπαν ότι θα επιληφθούν.
Οπότε για οποιοδήποτε πρόβλημα καλείτε στο 181818.