Δημοσιεύτηκε σήμερα η δεύτερη πρόσκληση σύναψης σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας για την αποκλειστική εξυπηρέτηση της γραμμής Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.
Σε περίπτωση που και σε αυτήν δεν υπάρχει ενδιαφερόμενος/οι (που το πιθανότερο είναι να μην υπάρχει), τότε η γραμμή θα προκηρυχθεί ως επιδοτούμενη.
Σε περίπτωση που και σε αυτήν δεν υπάρχει ενδιαφερόμενος/οι (που το πιθανότερο είναι να μην υπάρχει), τότε η γραμμή θα προκηρυχθεί ως επιδοτούμενη.
Βέβαια ερωτηματικό παραμένει αν θα υπάρξουν άλλες γραμμές για την Σαμοθράκη (Καβάλα, Λήμνος, Λαύριο). Την περασμένη Παρασκευή δημοσιεύτηκε προκήρυξη μ για 48 γραμμές, καμία δεν αφορούσε την Σαμοθράκη.
Σύμφωνα με την "Εφημερίδα των Συντακτών" ο τομεάρχης Ναυτιλίας του ΣΥΡΙΖΑ κύριος Νεκτάριος Σαντορινιός σχολίασε αρνητικά την καθυστέρηση της προκήρυξης και μεταξύ άλλων παρατήρησε:
Η προκήρυξη βασίζεται στην απόφαση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (27/6/2019). Σε αυτή την απόφαση δεν προστέθηκε καμία νέα γραμμή από τη νέα ηγεσία του υπουργείου. Αντίθετα, η κυβέρνηση της Ν.Δ. έκοψε προτάσεις για 3 νέες γραμμές που ο ΣΥΡΙΖΑ είχε εγκρίνει:
- Καβάλα – Σαμοθράκη και επιστροφή
- Κως - Νίσυρος - Τήλος - Σύμη - Ρόδος και επιστροφή
- Ρόδος - Καστελόριζο και επιστροφή με ταχύπλοο.
Και για τις 3 γραμμές προβλέπονταν 3 δρομολόγια την εβδομάδα καθ’ όλη τη διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου.
Αυτό θα ήταν κάτι πολύ καλό, αλλά δυστυχώς αποφασίστηκε 10 μέρες πριν τις εκλογές..........