Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

16 Νοεμβρίου, 2019

Δεν είναι απώλεια για την Καβάλα, η επανασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, πρέπει να ενδιαφέρει περισσότερο η θαλάσσια επικοινωνία με Θάσο και Λήμνο και η επανασύνδεση με Σαμοθράκη

Δεν αντιλαμβανόμαστε το σκεπτικό της ανακοίνωσης που εξέδωσε η Νομαρχιακή Επιτροπή Καβάλας του Συνασπισμού Ριζοσπαστικής Αριστεράς (ΣΥ.ΡΙΖ.Α.)-Προοδευτική Συμμαχία, για τη θετική γνωμοδότηση του Συμβουλίου Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών (Σ.Α.Σ.) στην επανασύνδεση της Θεσσαλονίκης με τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου. Δεν νοείτε το μεγαλύτερο λιμάνι της βόρειας Ελλάδας, να μην έχει καμία σύνδεση με τα νησιά. Η κατάργηση της γραμμής, κατά την άποψη μας, ήταν λανθασμένη απόφαση. Κι ας «ωφελήθηκε» η Καβάλα από αυτή.
Όμως, πρέπει να εξετάσουμε εάν είναι πραγματικά ωφελημένη η Καβάλα από τις δύο (επιδοτούμενες) γραμμές προς τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου, όπως αναφέρει στο δελτίο Τύπου η Νομαρχιακή Επιτροπή Καβάλας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., τα τελευταία έτη. Κι αν, η μεταφορά του ενός εκ των δύο δρομολογίων στη Θεσσαλονίκη, αποτελεί απώλεια.

Πράγματι, το λιμάνι «Απόστολος Παύλος» έγινε η κύρια «πύλη» σύνδεσης των νησιών του βόρειου και ανατολικού Αιγαίου με τη βόρεια Ελλάδα. Η αναβάθμιση του λιμανιού της Καβάλας, ωστόσο, δεν οφείλεται μόνο στην ακτοπλοϊκή σύνδεση με τα νησιά. Τα προηγούμενα έτη έγιναν σημαντικές παρεμβάσεις, οι οποίες βελτίωσαν τις υποδομές, τις παρεχόμενες υπηρεσίες και τη γενικότερη εικόνα του λιμανιού και της χερσαίας ζώνης του. Τις παρεμβάσεις αυτές σχεδίασε και υλοποίησε ο Οργανισμός Λιμένα Καβάλας, σε συνεργασία με άλλους φορείς.
Η επανασύνδεση των νησιών του ανατολικού Αιγαίου με τη Θεσσαλονίκη, ήταν πάγιο αίτημα των φορέων και των κατοίκων των νησιών αυτών. Το ΚΤΕΛ Υπεραστικών Γραμμών Νομού Λέσβου, για παράδειγμα, είχε δρομολόγιο προς τη Θεσσαλονίκη, το οποίο περνούσε από την Καβάλα (σ.σ. το λεωφορείο ταξίδευε με το πλοίο της γραμμής μέχρι την Καβάλα και συνέχιζε οδικώς προς τη Θεσσαλονίκη). Με τη θαλάσσια σύνδεση, οι κάτοικοι της Λέσβου θα μετακινούνται κατευθείαν προς τη Θεσσαλονίκη.
Κατά την άποψη μας, την Καβάλα πρέπει να ενδιαφέρει περισσότερο η θαλάσσια επικοινωνία με τη Θάσο, πρωτίστως και με τη Λήμνο. Η συντριπτική πλειοψηφία των επιβατών, Ελλήνων και αλλοδαπών, που ταξιδεύουν από το λιμάνι «Απόστολος Παύλος», έχουν προορισμό τα δύο αυτά νησιά. Εάν ζητηθούν τα στοιχεία της επιβατικής κίνησης, σε ετήσια βάση, από το Κεντρικό Λιμεναρχείο Καβάλας, θα φανεί ότι, τα νησιά του ανατολικού Αιγαίου (Λέσβος, Χίος, Σάμος) έχουν πολύ χαμηλότερο αριθμό εισιτηρίων.
Είναι παράλογο, επίσης, η Καβάλα να συνδέεται με τρία δρομολόγια, μόνο, τη χειμερινή περίοδο με τη Θάσο και να έχει δύο την εβδομάδα προς το ανατολικό Αιγαίο! Εάν οι φορείς θέλουν να ζητήσουν ένα «αντιστάθμισμα» για το δεύτερο δρομολόγιο που «πήρε» η Θεσσαλονίκη, προτείνουμε να ενώσουν τις δυνάμεις και τη φωνή τους, για την επανασύνδεση της Καβάλας με τη Σαμοθράκη. Το δρομολόγιο αυτό, θεωρούμε, θα έχει μεγαλύτερο όφελος, από τη σύνδεση με την Μυτιλήνη, τη Χίο και τη Σάμο.
Όσον αφορά την ευθύνη, που καταλογίζει στη νέα διοίκηση του Ο.Λ.Κ., από τη Ν.Ε. Καβάλας του ΣΥ.ΡΙΖ.Α., για τη «δυσάρεστη» αυτή εξέλιξη, αναρωτιόμαστε πως έχει λόγο η διοίκηση μιας Ανώνυμης Εταιρείας, που διαχειρίζεται τις λιμενικές υποδομές της περιοχής, με τη δρομολογιακή πολιτική στις πορθμειακές και ακτοπλοϊκές γραμμές.

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr