Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

22 Ιανουαρίου, 2020

Γιάννης Πλακιωτάκης στη Βουλή: Το Μεταφορικό Ισοδύναμο αξιολογείται και θα εξορθολογιστεί. Επιδοματικού χαρακτήρα μέτρα δεν συνιστούν μεταρρύθμιση - Σχόλιο

«Ένα Επιδοματικού χαρακτήρα μέτρο, όπως το Μεταφορικό Ισοδύναμο, δεν συνιστά μεταρρύθμιση. Ούτε βεβαίως μπορεί να αποτελεί τη στρατηγική προσέγγιση μίας κυβέρνησης για τα νησιά μας και τη νησιωτικότητα.  
Το ότι ο ΣΥΡΙΖΑ επιχειρεί να το παρουσιάσει με αυτόν τον τρόπο,  οφείλεται στο γεγονός ότι  η κυβέρνηση του δεν είχε κανένα στρατηγικό σχεδιασμό για τα νησιά και δεν έκανε όσα έπρεπε να κάνει για τους νησιώτες». 
Αυτό τόνισε ο Υπουργός Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής κ. Γιάννης Πλακιωτάκης απαντώντας σε επίκαιρη ερώτηση του βουλευτή του ΣΥΡΙΖΑ κ. Σωκράτη Βαρδάκη, επισημαίνοντας ότι «το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής αξιολογεί ήδη το μεταφορικό ισοδύναμο ώστε να το καταστήσει ένα πραγματικό αναπτυξιακό εργαλείο, όπως όφειλε να ήταν ευθύς εξ αρχής». 
«Η ανάγκη εξορθολογισμού του μέτρου», συνέχισε, αποδεικνύεται και από το γεγονός πως από τα 570 εκατ. ευρώ που προβλέπονται για την κάλυψη του μόλις το 9,86% έχουν απορροφηθεί μέσα σε δύο χρόνια. Ειδικότερα οι νησιωτικές επιχειρήσεις,  δεν «αγκάλιασαν» το μέτρο, αφού μόνο 1 στις 10 έκανε χρήση, και αυτό είναι κάτι που οφείλει να μας προβληματίσει.
Ειδικά σε ότι αφορά τα καύσιμα», τόνισε ο κύριος Πλακιωτάκης, «σε πάρα πολλές περιπτώσεις έχουν παρατηρηθεί σοβαρές στρεβλώσεις στην αγορά και οι εκπρόσωποι των βενζινοπωλών, αλλά και ο Σύνδεσμος Εταιριών εμπορίας πετρελαιοειδών Ελλάδος, κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου».   
Σε αυτόν τον εξορθολογισμό», πρόσθεσε, «συμμετέχουν όλοι οι άμεσα εμπλεκόμενοι καθώς στόχος του Υπουργείου είναι να καταστεί το μεταφορικό ισοδύναμο, όχι μόνο ένα μέτρο διασφάλισης της κοινωνικής συνοχής της νησιωτικής Ελλάδας μέσω της διεύρυνσης των κοινωνικών ομάδων στις οποίες απευθύνεται , αλλά και ένα μέτρο ενίσχυσης και βελτίωσης της ανταγωνιστικότητας των νησιών μας». 
Σε ότι αφορά την Κρήτη, ο κ. Πλακιωτάκης επισήμανε: «πρώτος  εγώ επιθυμώ  τη στήριξη της ανταγωνιστικότητας και της ευημερίας των κατοίκων της και της υγιούς της επιχειρηματικότητας. Προχωράμε,  στην ένταξη της Κρήτης σε καθεστώς στήριξης για το μεταφορικό κόστος, αλλά σε τομείς που πραγματικά ευνοούν την ανταγωνιστικότητα των επιχειρήσεων,  καθώς και στη δρομολόγηση της ένταξης σε καθεστώς στήριξης για κατοίκους / επιβάτες,  με εισοδηματικά ή κοινωνικά κριτήρια». 

Ναι αλλά όσο ισχύει ως νομοθετήθηκε θα έπρεπε τα ποσά να καταβάλλονται κανονικά και όχι με μεγάλες καθυστερήσεις...

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr