Διαβάζω και ξαναδιαβάζω το έγγραφο του Δήμου. Δεν γίνετε να μην εκφράσω δημόσια τις απορίες μου και μάλιστα να πάω ένα βήμα παραπέρα που θα δείτε λίγο πιο κάτω.
Από ότι λοιπόν φαίνεται, η εταιρεία από μόνη της, χωρίς να ενημερώσει κανέναν θεσμικό παράγοντα του νησιού (πχ Δήμο), δεν έλαβε καν υπ’ οψιν της την συμφωνία και τα εγκεκριμένα σε ΔΣ δρομολόγια, δεν θυμήθηκε καν την τηλεδιάσκεψη που λίγες μέρες πριν έγινε και προχώρησε για άλλη μια φορά μονομερώς σε αυτό που θεωρούσε επιχειρηματικά σωστό. Άλλο ένα δείγμα του πόσο η συγκεκριμένη εταιρεία δεν θέλει να βρίσκετε εδώ, έχει εξαναγκαστεί να βρίσκετε στη Σαμοθράκη και το κάνει μόνο για την επιδότηση που τυγχάνει να είναι πολύ πολλαπλάσια αυτής που ίσχυε παλαιοτέρα.
Είχα επισημάνει και παλαιοτέρα ότι και μόνο το γεγονός ότι δεν έχει βάλει μια φωτογραφία της Σαμοθράκης στην ιστοσελίδα της , όπως έχει κάνει με όλους τους προορισμούς που εξυπηρετεί, δείχνει νοοτροπία και διάθεση. Είναι δυστυχώς γεγονός ότι δεν θα έχουμε κάποια υπερβολική τουριστική περίοδο ώστε να χρειαστούν έκτακτα δρομολόγια, προφανώς μη επιδοτούμενα, για την εξυπηρέτηση της οπότε το ερώτημα τι θα γινόταν αν χρειαζόντουσαν τέτοια δρομολόγια μένει μόνο ρητορικό. Δεν είναι καθόλου ρητορικό όμως το τι ακριβώς δρομολόγια θα προκύψουν όταν αρχίσει και η εξυπηρέτηση της Λήμνου. Αλλά αυτό θα το δούμε τότε φαντάζομαι.
Σήμερα αντιμετωπίζουμε την επίσημη διάθεση (και κατάργηση) του μοναδικού δρομολογίου με πρωινή αναχώρηση από την Σαμοθράκη. Μια εξέλιξη που όχι μόνο μας πάει πολλά χρόνια πίσω αλλά αυτόματα δημιουργεί και το ερώτημα «τόσα χρόνια πως γινόταν δηλαδή;;» Και επειδή αν συνεχίσω το μόνο βέβαιο είναι ότι έντεχνα οι γνωστοί ένθερμοι υποστηρικτές της εταιρείας , η πιο σωστά της λύσης «πλοίο να είναι και ότι να είναι» που ακούστηκε μόλις ήρθε ο Πρωτεας, θα αρχίσουν τον καθαρό και σταθερά διχαστικό τους αποπροσανατολιστικό λόγο, κάνω αυτό που είπα στην αρχή ένα βήμα πιο πέρα. Καλώ τον συντάκτη της ευχαριστήριας επιστολής των επαγγελματιών προς την εταιρεία που τους εξυπηρετούσε τόσο καλά και που γι’ αυτή την ενέργεια έπρεπε να στείλουν το συγκεκριμένο ευχαριστώ προς την εταιρεία, να φτιάξει ένα κείμενο διαμαρτυρίας για την διακοπή του πρωινού δρομολογίου της Πέμπτης το οποίο θα υπογράψει όλο το νησί. Καλώ επίσης τον Δήμαρχο να είναι ο πρώτος υπογράφων και τον Κο Βίτσα, τηρώντας την θέση που έχει πάρει στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι σαν παράταξη θα υποστηρίζει κάθε κίνηση πολιτών που είναι προς το καλό της βελτίωσης της συγκοινωνίας να είναι ο δεύτερος υπογράφων. Την Δευτέρα έχει ανακοινωθεί Δημοτικό Συμβούλιο δια περιφοράς αφού ακόμα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με άλλο τρόπο. Περιμένω να δω την πλέον συναινετική λοιπόν κίνηση από όλους.
Τέλος επειδή κάποιοι ίσως και να μπερδευτούν με ιστορίες του παρελθόντος. Η εταιρεία στην οποία αναφέρομαι είναι η Zante ferries
Δάφνη Χαλκιά-Σταυράκη
Κάτοικος Σαμοθράκης
Από ότι λοιπόν φαίνεται, η εταιρεία από μόνη της, χωρίς να ενημερώσει κανέναν θεσμικό παράγοντα του νησιού (πχ Δήμο), δεν έλαβε καν υπ’ οψιν της την συμφωνία και τα εγκεκριμένα σε ΔΣ δρομολόγια, δεν θυμήθηκε καν την τηλεδιάσκεψη που λίγες μέρες πριν έγινε και προχώρησε για άλλη μια φορά μονομερώς σε αυτό που θεωρούσε επιχειρηματικά σωστό. Άλλο ένα δείγμα του πόσο η συγκεκριμένη εταιρεία δεν θέλει να βρίσκετε εδώ, έχει εξαναγκαστεί να βρίσκετε στη Σαμοθράκη και το κάνει μόνο για την επιδότηση που τυγχάνει να είναι πολύ πολλαπλάσια αυτής που ίσχυε παλαιοτέρα.
Είχα επισημάνει και παλαιοτέρα ότι και μόνο το γεγονός ότι δεν έχει βάλει μια φωτογραφία της Σαμοθράκης στην ιστοσελίδα της , όπως έχει κάνει με όλους τους προορισμούς που εξυπηρετεί, δείχνει νοοτροπία και διάθεση. Είναι δυστυχώς γεγονός ότι δεν θα έχουμε κάποια υπερβολική τουριστική περίοδο ώστε να χρειαστούν έκτακτα δρομολόγια, προφανώς μη επιδοτούμενα, για την εξυπηρέτηση της οπότε το ερώτημα τι θα γινόταν αν χρειαζόντουσαν τέτοια δρομολόγια μένει μόνο ρητορικό. Δεν είναι καθόλου ρητορικό όμως το τι ακριβώς δρομολόγια θα προκύψουν όταν αρχίσει και η εξυπηρέτηση της Λήμνου. Αλλά αυτό θα το δούμε τότε φαντάζομαι.
Σήμερα αντιμετωπίζουμε την επίσημη διάθεση (και κατάργηση) του μοναδικού δρομολογίου με πρωινή αναχώρηση από την Σαμοθράκη. Μια εξέλιξη που όχι μόνο μας πάει πολλά χρόνια πίσω αλλά αυτόματα δημιουργεί και το ερώτημα «τόσα χρόνια πως γινόταν δηλαδή;;» Και επειδή αν συνεχίσω το μόνο βέβαιο είναι ότι έντεχνα οι γνωστοί ένθερμοι υποστηρικτές της εταιρείας , η πιο σωστά της λύσης «πλοίο να είναι και ότι να είναι» που ακούστηκε μόλις ήρθε ο Πρωτεας, θα αρχίσουν τον καθαρό και σταθερά διχαστικό τους αποπροσανατολιστικό λόγο, κάνω αυτό που είπα στην αρχή ένα βήμα πιο πέρα. Καλώ τον συντάκτη της ευχαριστήριας επιστολής των επαγγελματιών προς την εταιρεία που τους εξυπηρετούσε τόσο καλά και που γι’ αυτή την ενέργεια έπρεπε να στείλουν το συγκεκριμένο ευχαριστώ προς την εταιρεία, να φτιάξει ένα κείμενο διαμαρτυρίας για την διακοπή του πρωινού δρομολογίου της Πέμπτης το οποίο θα υπογράψει όλο το νησί. Καλώ επίσης τον Δήμαρχο να είναι ο πρώτος υπογράφων και τον Κο Βίτσα, τηρώντας την θέση που έχει πάρει στο Δημοτικό Συμβούλιο ότι σαν παράταξη θα υποστηρίζει κάθε κίνηση πολιτών που είναι προς το καλό της βελτίωσης της συγκοινωνίας να είναι ο δεύτερος υπογράφων. Την Δευτέρα έχει ανακοινωθεί Δημοτικό Συμβούλιο δια περιφοράς αφού ακόμα δεν μπορεί να πραγματοποιηθεί με άλλο τρόπο. Περιμένω να δω την πλέον συναινετική λοιπόν κίνηση από όλους.
Τέλος επειδή κάποιοι ίσως και να μπερδευτούν με ιστορίες του παρελθόντος. Η εταιρεία στην οποία αναφέρομαι είναι η Zante ferries
Δάφνη Χαλκιά-Σταυράκη
Κάτοικος Σαμοθράκης