Είμαστε πολλοί εκείνοι που πιστεύουμε ότι η γραμμή της Λήμνου ήταν η τελευταία που χρειάζονταν η Σαμοθράκη, μετά της Αλεξανδρούπολης, της Καβάλας και του Λαυρίου κατά σειρά.
Όμως γίνονται κινήσεις αυτή η άποψη, όχι να αντιστραφεί, αλλά να αλλάξει σίγουρα όσο το δυνατόν προς το θετικότερο...
Μία από αυτές τις κινήσεις έρχεται από το τουριστικό πρακτορείο της Λήμνου Pravlis Travel, το οποίο διοργανώνει κάθε εβδομάδα τριήμερες οργανωμένες εκδρομές στην Σαμοθράκη. Κάθε Δευτέρα πρωί ξεκινάει από την Λήμνο, με επιστροφή Τετάρτη πρωί. Ουσιαστικά παραμονή στο νησί μας, 2 24ωρα με 2 διανυκτερεύσεις.
Οι διανυκτερεύσεις θα γίνονται σε 3 ξενοδοχεία και στο κάμπινγκ "Βαράδες". Βέβαια όλα τα καταλύματα είναι από Παλιάπολη και μέσα, αλλά ας είναι, μακάρι να πετύχει η προσπάθεια τόνωσης και υποστήριξης της γραμμής, όσο και ενδυνάμωσης των σχέσεων μεταξύ των 2 γειτονικών νησιών (που πάγια προσωπική μου άποψη έπρεπε να ανήκουν στον ίδιο Νομό και στην ίδια Περιφέρεια, ίσως η τύχη της Σαμοθράκης ήταν καλύτερη...). Ώστε μια που ξεκίνησε η επαναλειτουργία της γραμμής να μην χαθεί εν τη γενέσει της. Να υπάρχει και τα επόμενα χρόνια, αρκεί βέβαια να μην είναι εις βάρος της επαναλειτουργίας άλλων... γραμμών.
Μακάρι
Όμως γίνονται κινήσεις αυτή η άποψη, όχι να αντιστραφεί, αλλά να αλλάξει σίγουρα όσο το δυνατόν προς το θετικότερο...
Μία από αυτές τις κινήσεις έρχεται από το τουριστικό πρακτορείο της Λήμνου Pravlis Travel, το οποίο διοργανώνει κάθε εβδομάδα τριήμερες οργανωμένες εκδρομές στην Σαμοθράκη. Κάθε Δευτέρα πρωί ξεκινάει από την Λήμνο, με επιστροφή Τετάρτη πρωί. Ουσιαστικά παραμονή στο νησί μας, 2 24ωρα με 2 διανυκτερεύσεις.
Οι διανυκτερεύσεις θα γίνονται σε 3 ξενοδοχεία και στο κάμπινγκ "Βαράδες". Βέβαια όλα τα καταλύματα είναι από Παλιάπολη και μέσα, αλλά ας είναι, μακάρι να πετύχει η προσπάθεια τόνωσης και υποστήριξης της γραμμής, όσο και ενδυνάμωσης των σχέσεων μεταξύ των 2 γειτονικών νησιών (που πάγια προσωπική μου άποψη έπρεπε να ανήκουν στον ίδιο Νομό και στην ίδια Περιφέρεια, ίσως η τύχη της Σαμοθράκης ήταν καλύτερη...). Ώστε μια που ξεκίνησε η επαναλειτουργία της γραμμής να μην χαθεί εν τη γενέσει της. Να υπάρχει και τα επόμενα χρόνια, αρκεί βέβαια να μην είναι εις βάρος της επαναλειτουργίας άλλων... γραμμών.
Μακάρι