Για την Σαμοθράκη, όπως φαίνεται στο παρακάτω screenshot, προκηρύχθηκαν μόνο οι 2 γραμμές με τους όρους που είχε προαναγγείλει ο Υπουργός κύριος Γιάννης Πλακιωτάκης στην απάντηση του στην ερώτηση του προέδρου και βουλευτή της Ελληνικής Λύσης κυρίου Κυριάκου Βελόπουλου, με ημερομηνία 7/8. Δηλαδή:
α) Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη: Με 7 δρομολόγια σε όλη την διάρκεια της δρομολογιακής περιόδου ΠΛΗΝ της θερινής για 13 εβδομάδες (στην οποία όμως υφίσταται η υποχρέωση 7 δρομολόγια / εβδομάδα). Το πλοίο να έχει μεταφορική ικανότητα τουλάχιστον 300 τον χειμώνα και αντίστοιχα 450 το καλοκαίρι καθώς και επιφάνεια φόρτωσης οχημάτων 450τ.μ. εκ των οποίων 250τ.μ για φόρτωση φορτηγών και να έχει ολικό μήκος άνω των 100μ. Βέβαια για κάθε κατηγορία πλοίου υπάρχει και η αντίστοιχη επιδότηση.
β) Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη - Λήμνος: Με 3 δρομολόγια / εβδομάδα κατά την θερινή περίοδο για διάστημα 13 εβδομάδων και συγκεκριμένα για την επόμενη δρομολογιακή περίοδο από 7/6 έως 5/9. Η οποία περίοδος αν υπάρξει σύμβαση για πάνω από ένα έτος θα καθορίζεται από το ΥΝΑΝΠ. Τα χαρακτηριστικά του πλοίου είναι ίδια με την α) περίπτωση.
Δείτε το συγκεκριμένο μικρό (.....)* απόσπασμα που αφορά τις γραμμές της Σαμοθράκης:
* Έχει κάνει καλή δουλειά η Αλεξανδρούπολη και ο Έβρος..... Αυτές τις μέρες που βρίσκομαι στην Καβάλα, έτυχε να συζητήσω σε μία παρέα με πολιτικό - θεσμικό πρόσωπο της περιοχής, ο οποίος μου μετέφερε σε δική μου (επαναλαμβανόμενη) παραίνεση για να βοηθήσει η Καβάλα την Σαμοθράκη για την διεκδίκηση της γραμμής, ότι Αλεξανδρούπολη - Έβρος δεν την θέλει και έχει κάνει καλή δουλειά, ώστε να μην περάσει οποιοδήποτε αίτημα.....
Αν έχεις τέτοιους φίλους - γείτονες, τι τους θέλεις τους εχθρούς...