Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ για τον Νοέμβριο

Μετά την Παράταση Ισχύος Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Δρομολογιακής Περιόδου 2023-2024 μέχρι τέλος του έτους που υπογράφηκε προχθές από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μεταξύ των οποίων και η γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθρακης …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

08 Δεκεμβρίου, 2020

Τι κρύβει το δεύτερο «έμφραγμα» στις εταιρείες ταχυμεταφορών

Ακόμη μεγαλύτερη και από την εποχή του πρώτου lockdown η κίνηση, «έπνιξε» τις εταιρείες courier, ενώ οι καταναλωτές στρέφονται σε e-shop του εξωτερικού, που έχουν μικρότερους χρόνους παράδοσης. 

Οξύ... έμφραγμα, για δεύτερη φορά σε λίγους μήνες, υφίστανται οι ελληνικές εταιρείες ταχυμεταφορών, αδυνατώντας να ανταποκριθούν στην αυξημένη κίνηση που προκαλεί το δεύτερο lockdown, σε συνδυασμό με την εποχικά αυξημένη ζήτηση στο ηλεκτρονικό εμπόριο (Black Friday). 

Η Γενική Ταχυδρομική ανακοίνωσε πως αναστέλλονται μέχρι νεότερας «όλες οι πρόσθετες υπηρεσίες πλην της βασικής υπηρεσίας είτε απλής αποστολής είτε αποστολής με αντικαταβολή (ενδεικτικά αναστέλλονται οι αποστολές σπέσιαλ, παράδοση Σάββατο, παράδοση σε Δυσπρόσιτες κτλ)». Στην ACS βλέπουν, για δεύτερη φορά μέσα σε λίγους μήνες, να κυκλοφορούν οργισμένα σχόλια και ανέκδοτα για την τακτική της επικόλλησης ειδοποιητηρίου σε παραλήπτες δεμάτων ακόμα και όταν βρίσκονται μέσα στο σπίτι. Στα ΕΛΤΑ Courier βλέπουν τα κοινωνικά δίκτυα να πλημμυρίζουν από σχόλια για το πως ένα δέμα από την Κόρινθο βρίσκεται μετά από δεκαπέντε ημέρες ακόμα στην… Κόρινθο! 

Την ίδια στιγμή που οι ελληνικές εταιρείες ταχυμεταφορών αποδεικνύονται για άλλη μία φορά κατώτερες των περιστάσεων, οι διεθνείς ανταγωνιστές τους φροντίζουν ώστε οι αγορές των Ελλήνων από ηλεκτρονικά καταστήματα του εξωτερικού να φτάνουν μέσα σε λίγα 24ωρα στην Αθήνα και τις άλλες μεγάλες πόλεις. Τα φορτηγά εταιρειών όπως η UPS και η DHL κάνουν ολοένα και συχνότερα την εμφάνισή τους. Δυστυχώς, όπως υποστηρίζουν στελέχη της αγοράς, οι αδυναμίες των ελληνικών εταιρειών courier στρέφουν αρκετούς καταναλωτές προς ηλεκτρονικά καταστήματα του εξωτερικού. Οι συγκεκριμένες εταιρείες, όμως, δεν ασχολούνται με διανομές δεμάτων από ηλεκτρονικά καταστήματα που βρίσκονται εντός Ελλάδας, πλην ελαχίστων, επιλεγμένων, διεθνών πελατών. 

Στην εξαιρετικά αρνητική εικόνα των ελληνικών εταιρειών courier υπάρχουν, όμως, και εξαιρέσεις. Κάποιες εταιρείες ταχυμεταφορών που έχουν επιλέξει να συνεργάζονται με συγκεκριμένο αριθμό επιχειρήσεων λιανικής και επένδυσαν σε τεχνολογικά συστήματα έχουν σήμερα τη δυνατότητα να ενημερώσουν τον πελάτη πότε θα φτάσει το δέμα του. Του στέλνουν και SMS μισή ώρα πριν φτάσει το δέμα στο σπίτι του. Έτσι ακόμα και αν κάποιος έχει πάει κοντινή βόλτα μπορεί να επιστρέψει εγκαίρως. Τέτοια περίπτωση είναι ο όμιλος Βεϊνόγλου που διανέμει τις γνωστές κάψουλες τα άλλα προϊόντα της Nespresso. 

Οι άνθρωποι της αγοράς ταχυμεταφορών υποστηρίζουν πως δεν ήταν δυνατόν μέσα σε λίγους μήνες, από τον Απρίλιο μέχρι τον Νοέμβριο, να προχωρήσουν οι επενδύσεις που χρειάζονταν για να βελτιωθεί το επίπεδο υπηρεσιών. Πρόκειται για επενδύσεις σε τρεις τομείς, όπως τονίζουν: Στην αύξηση των αποθηκευτικών χώρων καθώς σήμερα πολλές εταιρείες έχουν μισθώσει χώρους, χωρίς στοιχειώδη υποδομή, για να χωρέσουν τα χιλιάδες δέματα προς αποστολή. Και, δεύτερο, σε τεχνολογική υποδομή που θα τους επιτρέψει να διαχειριστούν καλύτερα τις παραγγελίες. Όμως κάτι τέτοιο δεν μπορεί να γίνει σε μια νύχτα. Πρώτα πρέπει να βρεθούν οι αποθήκες και μετά η τεχνολογική υποδομή!  

Το τρίτο ζήτημα αφορά το προσωπικό και το στόλο οχημάτων που, όπως είναι φυσικό, δεν επαρκεί για να καλύψει την έκρηξη στη ζήτηση, ειδικά αυτές τις γιορτινές ημέρες. Οι μεγάλοι ιδιωτικοί όμιλοι, δηλαδή η ACS και η Γενική Ταχυδρομική, συνεργάζονται πλέον με ραδιοταξί και άλλους οδηγούς προκειμένου να ενισχύσουν το στόλο και να βελτιώσουν την ταχύτητα αποστολών. Το ίδιο είχαν κάνει στο πρώτο κύμα όχι μόνο οι εταιρείες ταχυμεταφορών αλλά και ορισμένοι λιανέμποροι προκειμένου να περιοριστούν τα παράπονα πελατών. 

Η αλήθεια είναι πως η αγορά ταχυμεταφορών αδυνατεί να ανταπεξέλθει στη ζήτηση για δεύτερη φορά φέτος. Οι επενδύσεις που ανακοίνωσαν σε χώρους και τεχνολογικά συστημάτων δεν μπορούν να ολοκληρωθούν σε λίγους μήνες. Ούτε τα οργανωτικά μοντέλα ετών μπορούν να αλλάξουν μέσα σε εβδομάδες.  

Οι εταιρείες δίνουν τη δική τους εξήγηση. Στη Γενική Ταχυδρομική υποστηρίζουν πως «έχουμε έγκαιρα δημιουργήσει τις αναγκαίες υποδομές ώστε να μπορούμε να διεκπεραιώσουμε όγκους έως και 60 % αυξημένους σε σχέση με την περίοδο "κανονικότητας». 

Παρά ταύτα η πίεση που ασκεί η αγορά ξεπερνάει ήδη  αυτή τη δυνατότητα με άμεση συνέπεια τη δημιουργία δυσλειτουργικών φαινομένων (καθυστερήσεις, λάθη, ζημιές, παράπονα κτλ)». Προσθέτουν πως κάποιες φορές φταίνε οι πελάτες, αποστολείς ή παραλήπτες. «Σε όχι λίγες περιπτώσεις παρατηρείται πλήρης αδυναμία κατανόησης από χρήστες (αποστολείς ή παραλήπτες), αδυναμία που σχετίζεται με την εντελώς λανθασμένη (και σαφώς υποτιμημένη) άποψη για την  συγκεκριμένη υπηρεσία που αποτελεί το βασικό επιχειρηματικό αντικείμενο της Γενικής Ταχυδρομικής». 

Η ACS υπογραμμίζει την πολύ μεγάλη αύξηση του μεταφορικού έργου, τονίζοντας ότι από την τελευταία εβδομάδα του Νοεμβρίου έχει αύξηση του όγκου αποστολών κατά 80% σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο και κατά 50% σε σχέση με το προηγούμενο lockdown. Στο προηγούμενο lockdown η αύξηση του όγκου αποστολών σε σχέση με την αντίστοιχη περυσινή περίοδο ήταν 30%. 

Η ΕΛΤΑ Courier τονίζει σε ανακοίνωσή της ότι «δεδομένων των ιδιαζουσών συνθηκών που επέφερε το δεύτερο lockdown, η Black Friday αλλά και η επερχόμενη εορταστική περίοδος, ο όγκος των αποστολών που καλούμαστε να διαχειριστούμε έχει αυξηθεί περισσότερο από οποτεδήποτε στο παρελθόν. Ενδεικτικά, σε σχέση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο, όπου δεν υπήρχαν περιοριστικά μέτρα στην αγορά, το ποσοστό της αύξησης φτάνει έως και το 60,8%, ενώ σε σχέση με την περίοδο της άνοιξης υπάρχει αύξηση κατά 22,5%». 

businessdaily.gr

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr