Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

18 Ιανουαρίου, 2021

«Βροχή» καταγγελιών κατά e-shops και couriers - Χθες έκανα και εγώ αναφορά στον ΣτΚ για την SPEEDEX

Την αύξηση του κύματος των… αγανακτισμένων λόγω των καθυστερήσεων στον χρόνο παράδοσης των εταιρειών ταχυμεταφορών, που καταγράφεται ήδη από την εποχή του πρώτου lockdown στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φανερώνουν τα στοιχεία για τις καταγγελίες που έχουν υποβληθεί σε Αρχές και υπηρεσίες που είναι αρμόδιες για την προάσπιση των συμφερόντων των καταναλωτή.

Το 2020 ο Συνήγορος του Καταναλωτή δέχθηκε, σε σχέση με το 2019, κατά 133% περισσότερες αναφορές για τον κλάδο των ταχυδρομικών υπηρεσιών, με το 45% (από 27% το 2019) αυτών να αφορά καθυστερήσεις στην επίδοση ταχυδρομικών αντικειμένων, σύμφωνα τα στοιχεία της Αρχής, που αφορούν το διάστημα μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου του περασμένου έτους. Σε απόλυτους αριθμούς, ο αριθμός των καταγγελιών που κατατέθηκαν πέρυσι στον Συνήγορο του Καταναλωτή, και διαμορφώνεται σε 280 έναντι 120 και 92 τα έτη 2019 και 2018, αντίστοιχα, μοιάζει μικρός.

Ωστόσο, θα πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι οι αναφορές στην εν λόγω Αρχή απαιτείται να είναι τεκμηριωμένες και επώνυμες και να συνοδεύονται –ακόμη και σε περίπτωση υποβολής μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου– από αντίγραφο της αστυνομικής ταυτότητας του καταγγέλλοντος. Οσον αφορά την έκβαση των υποθέσεων, σε ποσοστό 74% ήταν υπέρ του καταναλωτή, ενώ οι προμηθευτές δικαιώθηκαν στο 25,4% των αναφορών.

Αντίστοιχα, η Γενική Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή παρέλαβε, από τις 7 Νοεμβρίου έως τις 21 Δεκεμβρίου 2020, 115 καταγγελίες αναφορικά με καθυστερήσεις στις ταχυμεταφορές, αυξημένες κατά περίπου 300% σε σχέση με το προηγούμενο πεντάμηνο (πριν από τις 7/11).

Τόσο οι καταγγελίες προς τη Γεν. Διεύθυνση Προστασίας Καταναλωτή όσο και αυτές προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή διαβιβάστηκαν στην Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων (ΕΕΤΤ) που αποτελεί την καθ’ ύλην αρμόδια αρχή για την άσκηση εποπτείας της ταχυδρομικής αγοράς και των δραστηριοποιούμενων σε αυτήν επιχειρήσεων. Η εκτόξευση της ζήτησης για ηλεκτρονικές παραγγελίες, που είχαν ξεπεράσει τις 800.000 κατά τις πρώτες εβδομάδες του δεύτερου lockdown, «λύγισε» τις εταιρείες κούριερ. Ιδίως παίκτες της αγοράς ταχυμεταφορών που δεν προχώρησαν σε αναγκαίες επενδύσεις βρέθηκαν αντιμέτωποι με αδιέξοδο, που μεταφράστηκε σε καθυστερήσεις παραδόσεων ακόμη και άνω του ενός μήνα, με τον κλάδο των ταχυμεταφορών να μη διαθέτει επαρκή αριθμό οργανωμένων και τεχνολογικά εκσυγχρονισμένων κέντρων διαλογής.

Δεδομένου ότι οι ταχυμεταφορές και το ηλεκτρονικό εμπόριο αποτελούν συγκοινωνούντα δοχεία, οι αναφορές στις αρμόδιες αρχές και υπηρεσίες εκτοξεύθηκαν και για τα ψηφιακά καταστήματα. Το 2020 (μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου) ο Συνήγορος του Καταναλωτή παρέλαβε κατά 113,5% περισσότερες αναφορές σε σχέση με το 2019, δηλαδή 2.981 έναντι 1.396 καταγγελιών. Το γεγονός αυτό, όπως αναφέρει σε έγγραφό της η ανεξάρτητη αρχή, αποδεικνύει μια μεγάλη στροφή στις εξ αποστάσεως συναλλαγές, αλλά και αύξηση των προβλημάτων και των διαφορών μεταξύ καταναλωτών και προμηθευτών. Είναι ενδεικτικό πως οι αναφορές για προβλήματα στο ηλεκτρονικό εμπόριο που υποβλήθηκαν μέχρι τις 21 Δεκεμβρίου 2020 αντιστοιχούν κατά προσέγγιση στο 1/4 (24%) των συνολικών καταγγελιών που δέχεται ο Συνήγορος του Καταναλωτή.

Η ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΉ


 Τέλη του περασμένου Απριλίου χάλασε ο υπολογιστής μου και όπως ανέφερα σε πρόσφατη ανάρτηση παρήγγειλα έναν ανακατασκευασμένο (refurbished), από ένα αρκετά γνωστό κατάστημα. Η εταιρεία συνεργάζεται με μία εταιρεία ταχυμεταφορών που δεν καλύπτει όλη την Ελλάδα, η οποία με την σειρά της συνεργάζεται με μία υποτιθέμενη γνωστή και μεγάλη courier για παράδοση όπου η πρώτη δεν πάει. Από την στιγμή που η αποστολή παραδόθηκε στην "μεγάλη και τρανή" SPEEDEX χάθηκαν τα ίχνη της. Να μην τα πολυλογώ έκανε 15 μέρες να φτάσει στα χέρια μου. Μόλις τον ξεπακετάρω, αντικρίζω έναν υπολογιστή στραβωμένο, τσαλαπατημένο. Επικοινωνώ με το κατάστημα που έκανα την παραγγελία μου και μου είπαν να τον στείλω πίσω. Πήγε σχετικά γρήγορα, αλλά η αποστολή του δεύτερου είχε την ίδια τύχη, τον παρέλαβα όμως σώο. Με λίγα λόγια από την παραγγελία, μέχρι να θέσω σε λειτουργία τον δεύτερο υπολογιστή είχαν περάσει 35-40 ημέρες. Επειδή είχα ταράξει στα μηνύματα την SPEEDEX αφού τηλέφωνα δεν σηκώνουν, λίγο αργότερα επικοινώνησε μαζί μου ενημερώνοντας μου πως για την όλη ταλαιπωρία θα με αποζημίωνε με ένα σεβαστό ποσό. Το δέχτηκα και μετά από λίγο καιρό μπήκε σε τραπεζικό λογαριασμό που είχα δώσει.

Από εκεί και πέρα, όποτε ήθελα να κάνω παραγγελία και έβλεπα ότι συνεργάζεται με την SPEEDEX, απλά δεν συνέχιζα έβρισκα άλλο κατάστημα που συνεργάζεται με κάποια άλλη αξιόπιστη courier.

Τις ημέρες των εορτών, είδαν οι γονείς μου κάτι στην τηλεόραση και θέλησαν να το παραγγείλουν, για κακή τους τύχη η αποστολή θα γίνονταν με SPEEDEX. Επικοινώνησα μαζί τους και ζήτησα να μου δώσουν αριθμό αποστολής, που πάντα ζητάω, ούτως ή άλλως. 29/12 ξεκίνησε από Δράμα, 2/1 παρά τον φόρτο εργασίας έφτασε στην Αλεξανδρούπολη, από τις 5 του μηνός προσπάθησα να επικοινωνήσω μαζί τους τηλεφωνικά. Ως συνήθως αδύνατο. Μόνο κάποια στιγμή στις 7/1 εδέησαν και μου απάντησαν στα πολλά μηνύματα μέσω messenger, λέγοντας μου ότι έχω σειρά προτεραιότητας και αν δεν το έστελναν το Σάββατο 8/1, σίγουρα θα γίνονταν την επόμενη εβδομάδα. Φθάσαμε στην Παρασκευή 15/1 και ακόμη δεν είχαμε παραλάβει. Αφού όλες τις μέρες τηλεφωνούσα και έστελνα μηνύματα messenger τόσο στο κατάστημα Αλεξανδρούπολης, όσο και στα κεντρικά, εκείνη την ημέρα μετά από αρκετά μεγάλη αναμονή απάντησε υπάλληλος από τα κεντρικά, αφού του έδωσα τον αριθμό αποστολής και διαμαρτυρήθηκα για την όλη κατάσταση μου υποσχέθηκε ότι θα επικοινωνήσει για να γίνει η αποστολή. Όντως από τις 2/1 στις 15/1 φάνηκε κίνηση. Και ΕΠΙΤΈΛΟΥΣ 16/1 παραλάβαμε σώα και αβλαβή την παραγγελία

Χθές 17/1 αφού πήρα την έγκριση του πατέρα μου, στου οποίου το όνομα ήταν η παραγγελία - αποστολή προχώρησα σε αναφορά στον Συνήγορο του Καταναλωτή προς την SPEEDEX. Να δούμε τι θα γίνει...

Κάποτε η χειρότερη courier ήταν αυτή των ΕΛΤΑ (την αποκαλούσα χελώνα courier), όχι βέβαια στο χαλί της SPEEDEX, εδώ και αρκετό καιρό έχει βελτιωθεί πολύ, ακόμη και μέσω της κατάστασης που πρόσφατα δημοσιεύτηκε. Οπότε καλύτερα ΕΛΤΑ Courier παρά SPEEDEX έτσι ώστε να στηρίξουμε και την παραμονή του τοπικού καταστήματος...

Ούτως ή άλλως είχα σκοπό να δημοσιεύσω το περιστατικό για να σας ενθαρρύνω από την μία να προχωράτε σε αντίστοιχες κινήσεις, ώστε σιγά σιγά να κάνουμε τις εταιρείες ταχυμεταφορών και τα ηλεκτρονικά καταστήματα βέβαια να κάνουν σωστά την δουλειά τους και από την άλλη για να σας επιστήσω την προσοχή στην SPEEDEX. Οπότε το συγκεκριμένο άρθρο της έγκυρης και έγκριτης ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗΣ μου ήρθε κουτί.

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr