Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ για τον Νοέμβριο

Μετά την Παράταση Ισχύος Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Δρομολογιακής Περιόδου 2023-2024 μέχρι τέλος του έτους που υπογράφηκε προχθές από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μεταξύ των οποίων και η γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθρακης …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

06 Μαΐου, 2021

Αεροδρόμιο στη Σαμοθράκη θέλει ο Μητσοτάκης! Οι πλοιοκτήτες θέλουν τις 4 γραμμές που προκηρύχθηκαν; - Aπαντήσεις στις εναγώνιες απορίες του κυρίου Αποστολίδη για την γραμμή της Καβάλας - Συνέντευξη Δημάρχου: Σε πρώτη φάση μιλάμε για πεδίο προσγείωσης αεροσκαφών 19-20 θέσεων

4 ακτοπλοϊκές γραμμές για την Σαμοθράκη προκήρυξε το Υπουργείο Ναυτιλίας, που μεταξύ των άλλων προβλέπει και την σύνδεση του νησιού με την Καβάλα. Ανάλογες προκηρύξεις έγιναν βέβαια και κατά το παρελθόν για το νησί, χωρίς όμως ενδιαφέρον από τους πλοιοκτήτες. Ωστόσο ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού Γιάννης Γλήνιας αποκάλυψε σήμερα ότι διατηρείται σε υψηλό επίπεδο, το ενδιαφέρον της Κυβέρνησης για την υλοποίηση της πρότασης που κατέθεσε στο Πρωθυπουργό ο ίδιος ο κ. Γλήνιας, για την κατασκευή ενός μικρού αεροδρομίου. Μάλιστα ο Δήμαρχος του νησιού συζητά τον τελευταίο καιρό με την Κυβέρνηση, την χωροθέτηση του αεροδρομίου στην περιοχή του Στριβερού κοντά στο Καταδυτικό κέντρο, που είναι δημοτική έκταση και δεν θα χρειαστούν απαλλοτριώσεις.


  Ο κύριος Γλήνιας δεν έδωσε πειστικές απαντήσεις που να λύνουν τις εναγώνιες απορίες του κυρίου Σταύρου Αποστολίδη, γιατί κάποιοι επιθυμούν διακαώς την επανέναρξη της ακτοπλοϊκής σύνδεσης της Σαμοθράκης με την Καβάλα. Το έχω κάνει πολλές φορές μέσα από το blog, δεν θα κουραστώ να το κάνω όσες φορές χρειαστεί, έτσι και τώρα παίρνω το ρίσκο να απαντήσω εγώ στον «««συνάδερφο»»» μου, που έχω ιδία πείρα.
  1. Πριν 50-60 χρόνια όσο αυτονόητη για την Σαμοθράκη ήταν η σύνδεση της με την Αλεξανδρούπολη, άλλο τόσο ήταν και με την Καβάλα, κάτι που ίσχυε τουλάχιστον μέχρι το 2000, με τεράστια επιτυχία 5-6 δρομολόγια την εβδομάδα, τους καλοκαιρινούς μήνες, με το ΑΡΣΙΝΌΗ, που ήταν πάντα γεμάτο, αφήνοντας κόσμο και αυτοκίνητα έξω για το επόμενο δρομολόγιο και ταυτόχρονα 2-3 δρομολόγια καθ' όλη την διάρκεια του έτους. Αυτό μειώθηκε λόγω των επιδοτήσεων και εν συνεχεία κόπηκε λόγω του κακού προγραμματισμού των δρομολογίων σε συνδυασμό με την τραγικότατη για το νησί μας υπόθεση Παυλίδη... Άλλο που δεν ήθελε η Αλεξανδρούπολη και ο Έβρος...
  2. Τυγχάνει να έχω καταγωγή από την Καβάλα, έχω πολλούς συγγενείς, φίλους και γνωστούς σε όλο τον νομό Καβάλας και στην Δράμα, όποτε πηγαίνω ή όταν επικοινωνούμε, δεν με ρωτούν οι περισσότεροι τι δρομολόγια έχει από την Αλεξανδρούπολη για Σαμοθράκη, αλλά δε θα βάλουν πλοίο από Καβάλα... Το ίδιο συμβαίνει και στην Θεσσαλονίκη, όπου έχω επαφές επαγγελματικές όσο και ιατρικές. Όταν υπήρχε ακόμη η γραμμή της Καβάλας, πολλοί βιοτέχνες ερχόταν για τριήμερα, γιατί τους βόλευαν οι ώρες... Η καραμέλα των Αλεξανδρουπολιτών για την Εγνατία έχει κουράσει και δεν είναι πάντα βολική για όλους..... Πολλοί προτιμούν να μπούνε στο καράβι και να βγούνε στον προορισμό τους, από το να οδηγήσουν, να πληρώσουν καύσιμα και διόδια...
  3. Η Καβάλα με την Θεσσαλονίκη συνδέονται με το ΚΤΕΛ και προς τις 2 κατευθύνσεις κάθε ώρα, αυτό σημαίνει ότι φτάνοντας ο φαντάρος, ο φοιτητής, ο επαγγελματίας της Σαμοθράκης, ο ηλικιωμένος από Θεσσαλονίκη στην Καβάλα ή από Σαμοθρακη στην Καβάλα θα περιμένει το πολύ 1 ώρα για να συνεχίσει το ταξίδι του προς Σαμοθρακη ή Θεσσαλονίκη αντίστοιχα. Ενώ μέσω Αλεξανδρούπολης πρέπει να γίνει ολόκληρος σχεδιασμός για να βολέψει κάποιον να ταξιδέψει, παραθέτω σχετικό παλιότερο άρθρο μου.
  4. Ο Σέρβος, ο Κροάτης, ο ... Σκοπιανός ή ο Βούλγαρος από τις Δυτικες περιοχές, όταν σκεφτεί να έρθει διακοπές στην Βόρεια Ελλάδα, η Σαμοθράκη είναι από τις τελευταίες προτιμήσεις, όταν περνάει Χαλκιδική, Θάσο, παραθαλάσσιο μέτωπο Π.Ε Καβάλας, ενώ από την Καβάλα του γίνεται πιο εύκολο...
  5. Αφήσα τελευταίο το θέμα που πονάει περισσότερο την Αλεξανδρούπολη, θα ανοίξει και πάλι για τους εμπόρους του νησιού η εναλλακτική αγορά της Καβάλας, την οποία τότε προτιμούσε μεγάλος αριθμός εμπόρων της Σαμοθράκης...
Για να μην κουράσω σταματάω εδώ πιστεύω να έδωσα πειστικές απαντήσεις τόσο στον κύριο Αποστολίδη όσο και στους υπόλοιπους Εβρίτες που αναρωτιούνται γιατί κάποιοι στην Σαμοθράκη επιμένουν τόσο πολύ με την γραμμή της Καβάλας. Αλλά τους κατανοώ... 
Κρατάω ως θετικό το σχόλιο του προέδρου Επαγγελματιών και αντιδημάρχου τουρισμού Γιάννη Γλήνια που είπε σε σημείο της συνέντευξης ότι υπάρχουν θετικά στο να ξανά ενεργοποιηθεί η γραμμή της Καβάλας. Στο κάτω κάτω ας δοκιμαστεί μία χρονιά με όσο το δυνατόν σωστότερα - βολικότερα δρομολόγια και αν δεν πετύχει, ας μην συνεχιστεί... Έτσι άλλωστε δεν έγινε με την Λήμνο "πέτυχε" (;)... και όχι μόνο συνεχίστηκε αυξήθηκε από 3 σε 6 μήνες.
Την εκ νέου σύνδεση Σαμοθράκης  - Καβάλας προωθούν και μέσα από την Καβάλα, όπως συχνά κάνει η σελίδα k-tipos.gr, σήμερα μάλιστα δημοσίευσε άρθρο με τίτλο: Χαιρετίζουμε την πρόσκληση ενδιαφέροντος, για την επαναλειτουργία της γραμμής Σαμοθράκη-Καβάλα. Ο αγώνας μας πρέπει να ενταθεί ώστε η πλευρά της Καβάλας να διεκδικήσει την γραμμή, όπως αναφέρει το παραπάνω άρθρο στην τελευταία παράγραφο και με βρίσκει απόλυτα σύμφωνο:
"Επειδή δεν είναι εύκολο να εμφανιστεί «ξεκάρφωτα» μία νέα εταιρεία, για να παρέχει μεταφορικό έργο στις δύο γραμμές, καλούμε τους τοπικούς άρχοντες και ιδιαίτερα τους βουλευτές, να κάνουν επαφές με πλοιοκτήτες, για να τους πείσουν να δηλώσουν ενδιαφέρον στην πρόσκληση του Υπουργείου ναυτιλίας και νησιωτικής πολιτικής. Το κάλεσμα αφορά και τους δημάρχους Καβάλας-Θάσου, διότι είναι οι άμεσοι εκπρόσωποι των τοπικών κοινωνιών. Και οφείλουν να ασχολούνται με όλα τα ζητήματα που απασχολούν τους δημότες των Δήμων τους. Ένα σοβαρό ζήτημα, είναι η εξυπηρέτηση των δημοτών στην θαλάσσια συγκοινωνία Καβάλας-Θάσου. Είναι μεγάλη ευκαιρία, επίσης, να επαναλειτουργήσει η γραμμή Σαμοθράκη-Καβάλα, με ενδιάμεσο σταθμό την Θάσο."

Με τα τρία δρομολόγια της Λήμνου ίσως να μην χρειάζεται έξτρα γραμμή Μυτιλήνης ή Λαυρίου, αλλά να εκμεταλλευτούμε την συγκεκριμένη γραμμή με σωστές ανταποκρίσεις. Αυτήν την στιγμή υπάρχει μόνο μία ανταπόκριση Σαμοθράκη - Λήμνο - Λαύριο και καμιά αντίστροφη (δείτε εδώ)
Όσο για τον αεροδιάδρομο ποιος δεν θα ήθελε (εκτός από τους μόνιμα αντιδρούντες) μία τέτοια θετική και γρήγορη εξέλιξη. Μακάρι...

Γαλατούμος στην ALFA Τηλεόραση: Ζωτικής σημασίας για το νησί η γραμμή της Καβάλας - Σε πρώτη φάση μιλάμε για πεδίο προσγείωσης
Την Παρασκευή 7/5 φιλοξενήθηκε στο Κεντρικό Δελτίο Ειδήσεων της ALFA Τηλεόρασης με την Κυριακή Μπασκάκη ο Δήμαρχος Σαμοθράκης κύριος Νίκος Γαλατούμος για τα παραπάνω θέματα.
Ο κύριος Γαλατούμος ευχήθηκε να υπάρξει ενδιαφέρον από τις ακτοπλοϊκές εταιρείες για όσο το δυνατόν περισσότερες από τις γραμμές που προκηρύχθηκαν, χαρακτηρίζοντας την γραμμή της Καβάλας ζωτικής σημασίας.
Επίσης σημείωσε ότι αυτήν την στιγμή δεν γίνεται λόγος για αεροδρόμιο, αλλά για πεδίο προσγείωσης, πρόκειται για έναν διάδρομο έως 800 μέτρα, που μπορεί να είναι με χώμα, χόρτο ή άσφαλτο, όπου θα μπορούν να προσγειώνονται μικρά αεροσκάφη, έως 19-20 θέσεων κυρίως ιδιωτικά. Αυτό βέβαια στο μέλλον μπορεί να επεκταθεί σε μικρό αεροδρόμιο. Όπως είπε είναι πολύ θετικό βήμα και ήδη προχωρούν οι μελέτες

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr