Με μεγάλη καθυστέρηση φέτος ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ δημοσιεύτηκε η "Προκήρυξη ανοικτού δημόσιου διεθνή αρχικού μειοδοτικού διαγωνισμού για την εξυπηρέτηση δρομολογιακών γραμμών με σύναψη σύμβασης ή συμβάσεων ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας διάρκειας από 01/11/2022 μέχρι 31/10/2023" από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, αλλά τουλάχιστον στην περίπτωση της Σαμοθράκης δεν επιβεβαιώθηκε το ρητό που λέει ότι το καλό πράγμα αργεί να γίνει...
Καμία αλλαγή σε σχέση με τα φετινά δεδομένα. Ούτε 12μηνη επιδότηση, ούτε τα 3 επιδοτούμενα δρομολόγια της Λήμνου επέστρεψαν στην πρωτέρα κατάσταση, δηλαδή με επιδότηση και στο σκέλος Αλεξανδρούπολη - Σαμοθρακη, ούτε κάποια καινούργια γραμμή εμφανίστηκε προς επιδότηση...
Υπάρχουν κάποια θετικά σημεία όπως ότι δεν άλλαξαν οι προδιαγραφές του πλοίου και παραμένουν πάνω από 100 μέτρα μήκος και ίδια μεταφορική ικανότητα, καθώς επίσης ότι το πλοίο που θα αναλάβει την γραμμή για τους 9 μήνες της επιδότησης, θα έχει την υποχρέωση να εκτελεί άνευ μισθώματος 7 δρομολόγια την εβδομάδα την θερινή περίοδο...
Κύριε Δημοσχάκη με όλη την εκτίμηση και τον σεβασμό στο πρόσωπο σας, τυχαία η κοινοβουλευτική αναφορά σας την ημέρα δημοσίευσης της προκήρυξης...;;;