Μεταξύ αυτών είναι και η γραμμή α) Αλεξανδρούπολη - Σαμοθράκη και β) Αλεξανδρούπολη - Σαμοθρακη - Λήμνο.
Φαίνεται ότι η εταιρεία που προκρίθηκε είναι η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Ζακύνθου, δηλαδή η ZANTE FERRIES. Οπότε συνεχίζουμε για ακόμη έναν χρόνο (1/11/22-31/10/23) με το Ε/Γ--Ο/Γ ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ, αλλά η σύμβαση θα αρχίσει να ισχύει μετά την υπογραφή της, εφόσον ήδη έχει δοθεί παράταση και αυτό πρέπει να γίνει μέχρι 28 Φεβρουαρίου 2023:
Η πληροφορία που κυκλοφόρησε ότι συμμετείχαν 3 εταιρείες φαίνεται να ήταν λανθασμένη, γιατί απορρίφθηκε μόνο μία εταιρεία η ΚΙΑΡΑ Ν. Ε., η οποία είναι θυγατρική της SeaJet και το πλοίο με το οποίο η εταιρεία συμμετείχε πρέπει (με κάθε επιφύλαξη) να ήταν το πρώην AZORES EXPRESS, γιατί απορρίφθηκε λόγω του ότι υπήρχε νεότερο πλοίο...:
Να σημειωθεί ότι σύμφωνα με το πρόγραμμα δεξαμενισμών, από το τμήμα δεξαμενών του ΟΛΠ (25/11), το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ αναμένεται να μπει σε δεξαμενή 27 με 30 Δεκεμβρίου, ενώ το έτερο πλοίο της εταιρείας Ε/Γ-Ο/Γ ΔΙΟΝΎΣΙΟΣ ΣΟΛΩΜΟΣ θα μπει 3 με 6 Ιανουαρίου 2023, το οποίο συνήθως αντικαθιστά το πρώτο. Αυτό σημαίνει ότι το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ θα μας αφήσει κάπου γύρω στα Χριστούγεννα... Το θέμα είναι για πόσο και πιο θα το αντικαταστήσει...