Παρακάτω παραθέτω το αρχείο της σύμβασης όπως αναρτήθηκε στην Διαύγεια με ΑΔΑ: ΨΛΒΣ4653ΠΩ-ΔΦΚ:
Δεν θέλω να γίνομαι κουραστικός, επαναλαμβάνοντας τα ίδια, αλλά εύχομαι η Σαμοθράκη να μην γυρίσει πίσω, να συνεχίσει να εξυπηρετείται ακτοπλοϊκά όπως εξυπηρετείται από τον μαύρο Αύγουστο του 2019 και ει δυνατόν ακόμη καλύτερα, γιατί εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και υπάρχει πάντα. Αυτό να συμβαίνει από όποια εταιρεία και με οποιοδήποτε πλοίο. Πόσο μάλλον με το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ και την ZANTE FERRIES, που η συντριπτική πλειοψηφία των κατοίκων και επισκεπτών της Σαμοθράκης είναι σχεδόν απόλυτα ευχαριστημένοι και πως να μην είναι, όταν το πλήρωμα είναι ευγενέστατο και εξυπηρετικότατο, όταν η διοίκηση της εταιρείας είναι πρόθυμη πάντα να στηρίξει και να βοηθήσει σε θέματα που αφορούν την τοπική κοινωνία, όπως την συμβολή της με την δωρεάν μετακίνηση των συμπολιτών μας, δικαιούχων του Κοινωνικού Ιατρείου ή χθες ανακοινώθηκε η έναρξη για την φετινή χρονιά της συνεργασίας του Αγροτικού - Κτηνοτροφικού Συνεταιρισμού Σαμοθρακης με την γαλακτοβιομηχανία "ΟΜΗΡΟΣ" μία συνεργασία που πλέον μπήκε στο τρίτο έτος με οφειλόμενους όλους τους κτηνοτρόφους του νησιού και αυτούς που συνεργάζονται με την συγκεκριμένη εταιρεία και όσους παρέμειναν και καλά έκαναν στο τοπικό τυροκομείο, όμως η συνεργασία αυτή έχει υπόσταση λόγω της γενναιόδωρης παροχής της ναυτιλιακής εταιρείας για δωρεάν μεταφορά του βυτίου, η οποία αν δεν υπήρχε δεν ξέρουμε πιο θα ήταν το μέλλον της. Για να είμαι δίκαιος, δεν γνωρίζουμε βέβαια τι θα έκανε στο συγκεκριμένο θέμα μία άλλη ακτοπλοϊκή εταιρεία που θα βρίσκονταν στη γραμμή.
Έγραψα παραπάνω ότι εχθρός του καλού είναι το καλύτερο και σίγουρα υπάρχει καλύτερο. Τα πράγματα θα μπορούσαν να ήταν ακόμη καλύτερα, με περισσότερα πρωινά δρομολόγια από Σαμοθρακη, με καλύτερες ώρες εξυπηρέτησης κατοίκων και επισκεπτών τους καλοκαιρινούς μήνες, για αυτά βέβαια δεν φταίει η εταιρεία από μόνη της, φταίνε και οι φορείς (;;;) της Σαμοθράκης... Επίσης θα ήταν καλύτερα αν μπορούσε να εξασφαλιστεί με οποιονδήποτε τρόπο φθηνότερο εισιτήριο τους καλοκαιρινούς μήνες. Φυσικά τέλος καλύτερα θα ήταν αν παράλληλα με το συμβατικό πλοίο, υπήρχε και ένα ταχύπλοο (πραγματικό...).
Να μην αναφερθώ στο ενδεχόμενο των περισσότερων γραμμών σύνδεσης της Σαμοθράκης με την υπόλοιπη Ελλάδα.
Τέλος πάντων, αυτό είναι μόνο θετικό ότι υπεγράφη η σύμβαση, γιατί τώρα θα μπορούν να αναρτηθούν από την εταιρεία και οι πίνακες δρομολογίων για την καλοκαιρινή περίοδο... Καλό θα είναι το υπουργείο, να μην καθυστερεί τόσο στην υπογραφή των συμβάσεων, ώστε να υπάρχει η δυνατότητα ταχύτερης ανάρτησης των ετήσιων δρομολογίων...
Επίσης, για όσους τυχόν είδαν ότι στον πρόσφατο πίνακα που δημοσιεύτηκε από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής με τις τροποιητοκες δηλώσεις δρομολόγησης πλοίων για την περίοδο 2023-24, υπάρχει και το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ στην γραμμή Κυλλήνη - Ζάκυνθος, κατόπιν έρευνας που έκανα, αυτό δεν χρειάζεται ανησυχία, αυτό γίνεται προληπτικά σε περίπτωση που χάσει το εκάστοτε πλοίο μία γραμμή να έχει την δυνατότητα να δρομολογηθεί άλλου... Μακάρι να μην χρειαστεί...