Η εν εξελίξει αναμόρφωση του δικτύου της τράπεζας γίνεται στα πρότυπα των τριών πιλοτικών μονάδων της που λειτουργούν εδώ και μερικούς μήνες σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη και Λουτράκι.
Σε αυτά προστέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες δύο νέα καταστήματα σε Βριλήσσια και Γλυφάδα, ενώ ως το τέλος του έτους περίπου 30 θα έχουν υιοθετήσει το νέο μοντέλο.
Στόχος είναι η μετάβαση για το σύνολο του δικτύου των 380 καταστημάτων της τράπεζας να έχει ολοκληρωθεί έως και τα τέλη του 2024.
Η νέα φιλοσοφία
Στα αναβαθμισμένα καταστήματα ο πελάτης απολαμβάνει γρήγορη και προσωποποιημένη εξυπηρέτηση σε ένα ανοικτό, φιλικό και οικείο περιβάλλον.
Με την είσοδο του στο χώρο τον υποδέχεται ο τραπεζικός σύμβουλος και τον κατευθύνει ανάλογα με τις εργασίες που θέλει να πραγματοποιήσει.
Οι συναλλαγές γίνονται ηλεκτρονικά μέσω μηχανημάτων που αξιοποιούν το ολοκληρωμένο δίκτυο ψηφιακών καναλιών, με τη βοήθεια του προσωπικού της τράπεζας όπου είναι απαραίτητο.
Από την άλλη, για τη διαχείριση των ιδιαίτερων αναγκών των πελατών, υπάρχουν κλειστοί χώροι, οι οποίοι διασφαλίζουν την ιδιωτικότητα των συζητήσεων.
Ο νέος, σύγχρονος σχεδιασμός του καταστήματος διευκολύνει την αλληλεπίδραση του πελάτη και του τραπεζικού συμβούλου, ώστε να βρεθεί το προϊόν ή η υπηρεσία που ανταποκρίνεται αποτελεσματικότερα στις ανάγκες του.Ι.Β.: Τέλος, με τη χρήση των ψηφιακών μέσων και την ψηφιοποίηση των λειτουργιών, επιτυγχάνεται ο δραστικός περιορισμός των αναγκαίων εντύπων, με αποτέλεσμα τόσο τον περαιτέρω περιορισμό του χρόνου ολοκλήρωσης των συναλλαγών, όσο και τη σημαντική μείωση του ενεργειακού αποτυπώματος της τράπεζας.
Ι. Β.: Καλές οι αλλαγές, θεμιτός ο εκσυγχρονισμός, αλλά αυτοί που λαμβάνουν τις αποφάσεις πρέπει να σκέφτονται όλους τους συνανθρώπους μας, γιατί υπάρχουν κάποιες κατηγορίες που δεν ξέρουν να χειρίζονται ούτε τα ΑΤΜ, ούτε τα έξυπνα μηχανήματα και ειδικά σε περιοχές σαν τις δικές μας. Πρόσφατα διάβαζα ότι πλέον οι συναλλαγές στα ταμεία των τραπεζών αντιπροσωπεύουν το 3%. Το 3% βάζει κόμματα στη Βουλή, στις τράπεζες δεν πρέπει να εξυπηρετείτε...;;; Πόσο μάλλον όταν σε κάποιες περιοχές είναι το 10, το 20, το 30% αν όχι και παραπάνω... Αυτά πρέπει οι αρμόδιοι να τα δουν, άμεσα, όχι στο παρα 1 ή και στο και 1...
Επισκέφτηκα στην Καβάλα κατάστημα άλλης τράπεζας και ακούω υπάλληλο να λέει η εξυπηρέτηση στα ταμεία γίνεται 8 με 10 και 1 με 2. Κάτι αντίστοιχο νομίζω μπορεί να γίνει και στην Τράπεζα Πειραιώς ακόμη και μετά το 2024, μάλιστα σε συγκεκριμένα καταστήματα, πχ σε 1 σε μία πόλη που έχει 3, σε χωριά και μικρά νησιά...