Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ για τον Νοέμβριο

Μετά την Παράταση Ισχύος Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Δρομολογιακής Περιόδου 2023-2024 μέχρι τέλος του έτους που υπογράφηκε προχθές από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μεταξύ των οποίων και η γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθρακης …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

14 Μαΐου, 2024

Μεταφορικό Ισοδύναμο: Κατάφεραν να το απαξιώσουν! - Σχόλιο

Ένα από τα μέτρα νησιωτικής πολιτικής που είχαν άμεση αντανάκλαση και στους νησιώτες, ήταν το Μεταφορικό Ισοδύναμο, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά «πιλοτικά» για επιβάτες και επιχειρήσεις σε κάποια νησιά από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και στη συνέχεια επεκτάθηκε σε όλο τον νησιωτικό χώρο μηδέ της Κρήτης εξαιρουμένης. Όμως το μέτρο αυτό που πράγματι έκανε αίσθηση στην πρώτη εφαρμογή του και είχε άμεσο αποτέλεσμα στην «τσέπη» των νησιωτών, όταν επιχειρήθηκε η επέκτασή του σε όλο το νησιωτικό χώρο και πέρα από τα εισιτήρια των νησιωτών επιβατών περιέλαβε και μια σειρά επιχειρήσεις, χωρίς να εξασφαλιστούν και οι αναγκαίοι πόροι, τότε το πράγμα άρχισε να «χαλάει» και η διαχείρισή του έγινε προβληματική, απαξιώνοντας στα μάτια των νησιωτών το μόνο αποτελεσματικό μέτρο που είχε άμεση οικονομική αντανάκλαση σε όλους τους δικαιούχους. Η σημερινή διαχείριση του μέτρου αυτού, με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Ν.Π. που ανέλαβε να το διαχειριστεί και προφανώς συνολικά της κυβέρνησης, αν δεν το υπονομεύει με τις κραυγαλέες καθυστερήσεις πληρωμών, σίγουρα το απαξιώνει, δημιουργώντας εύλογα ερωτηματικά για την σκοπιμότητα που κρύβεται πίσω από αυτή τη στάση. Όταν ένα τέτοιο μέτρο που έρχεται να λειτουργήσει αντισταθμιστικά στο νησιωτικό χώρο δεν στηρίζεται από την ίδια την πολιτεία , αλλά αφήνεται στην τύχη του, προφανώς και προβληματίζει για τη συνέχειά του , που δεν μπορεί να ...σέρνεται με τέτοιο τρόπο, χωρίς εμφανή διάθεση να βρεθεί οριστική λύση για την ομαλή χρηματοδότησή του. Δεν γνωρίζουμε γιατί ένα τέτοιο μέτρο νησιωτικότητας, που ξεκίνησε με τις καλύτερες προδιαγραφές, είχε αυτήν την εξέλιξη, Θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτό δεν έγινε γιατί το ΜΙ πρωτοεφαρμόστηκε, παρά τις κατά καιρούς εξαγγελίες, από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και όχι από τη σημερινή. Ομως το γεγονός ότι επί της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας του Υπ. Ναυτιλίας το μέτρο επεκτάθηκε και στην Κρήτη, εκλογική περιφέρεια του προηγούμενου υπουργού κ. Πλιακωτάκη, χωρίς να εξασφαλιστούν οι αναγκαίες πιστώσεις είναι βέβαιο ότι «βραχυκύκλωσε» το σύστημα, που δεν ήταν σε θέση να διαχειριστεί και να διακπεραιώσει τον όγκο των αιτήσεων που προέκυψαν , πολύ περισσότερο που οι προς επιδότηση ...κωδικοί από το μέτρο επιχειρήσεις δεν είχαν όριο! Δυστυχώς οι πελατειακές εξυπηρετήσεις για άλλη μια φορά ...τίναξαν την «μπάνκα» στον αέρα και οι πολιτικά υπεύθυνοι γι αυτό σφυρίζουν ...κλέφτικα και ψάχνουν δικαιολογίες για τα αδικαιολόγητα των ενεργειών τους! Κρίμα...!!! 
Μανόλης Μανώλας - emprosnet.gr

Ι. Β.: Δυστυχώς επιβεβαιώνομαι..., εγώ το λέω και το γράφω εδώ και κάποια χρόνια, η Κρήτη τίναξε στον αέρα το Μεταφορικό Ισοδύναμο... Ναι η Κρήτη έπρεπε να μπει από την αρχή στο μέτρο, αλλά όταν και όπως μπήκε το κόστος ήταν και είναι υπέρογκο, οπότε ένα τόσο καλό μέτρο, κλάταρε...
Μέχρι όμως την μέρα που θα εξαγγελθεί η κατάργηση του μέτρου, η οποία εύχομαι να αργήσει πολύ ή ακόμη καλύτερα να μην υπάρξει, εμείς είτε για εισιτήρια, είτε για καύσιμα είτε για τις επιχειρήσεις, θα το χρησιμοποιούμε γιατί:

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr