Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Πίνακες Δρομολογίων ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 5/5 έως 30/10

Όπως έγραψα χθες το πρωί Στο σύστημα κρατήσεων της FAST FERRIES διαθέσιμα τα δρομολόγια μέχρι 30/10 και σημείωσα "Περιμένουμε λοιπόν εντός των επόμενων ωρών, ημερών Δελτίο Τύπου - Ανακοίνωση της εταιρείας με τους πίνακες των δρομολογίων". ...

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Εφορεία Αρχαιοτήτων Έβρου: Τιμές εισιτηρίων Αρχαιολογικών χώρων και μουσείων από 1/4 - Ποιοι και πότε δικαιούνται μειωμένο αντίτιμο ή ελεύθερη είσοδο - Θερινό ωράριο λειτουργίας Αρχαιολογικού χώρου, Μουσείου Σαμοθράκης και Κάστρου Χώρας // Timetable for Archeological Museum of Samothrace - Archaeological Site of the Sanctuary of the Great Gods in Samothrace and Castle in Chora

«Ενημερώνουμε το αγαπητό κοινό ότι σύμφωνα με την υπ'αρ.117624 απόφαση (ΦΕΚ 1968/Β/29-03-2024), η ισχύς των διατάξεων της οποίας αρχίζει από σήμερα, 1η Απριλίου 2025, οι τιμές των εισιτηρίων για την επίσκεψη των αρχαιολογικών χώρων και μουσείων αρμοδιότητας Εφορείας Αρχαιοτήτων Έβρου διαμορφώνονται ως εξής: …

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Fast Ferries: Έκπτωση 50% στους υποψήφιους φοιτητές ενόψει πανελλαδικών, για εισιτήρια στην οικονομική θέση, σε όλα τα πλοία της, για ταξίδια έως 31/10 - Οι υπόλοιπες εκπτώσεις της εταιρείας

H FastFerries εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους μαθητές που συμμετέχουν στις Πανελλαδικές Εξετάσεις του έτους 2025 για την εισαγωγή τους στα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα της Τριτοβάθμιας Εκπαίδευσης που διεξάγονται από αύριο 30/5/2025. Ως ελάχιστη αναγνώριση της προσπάθειας και του κόπου που κατέβαλαν, στέκεται δίπλα τους και τους προσφέρει την δυνατότητα να μετακινηθούν με τα πλοία της, κάνοντας χρήση της φοιτητικής έκπτωσης 50%, θεωρώντας τους ήδη επιτυχόντες φοιτητές. ...

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Η Αιμοανάλυση Έβρου συμμετέχει στο Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω τα καρδιαγγειακά νοσήματα» - Δωρεάν χωρίς ραντεβού σε άτομα 30-70 ετών

Η Αιμοανάλυση Έβρου συμμετέχει στο Εθνικό Πρόγραμμα «Προλαμβάνω» που στοχεύει στην αντιμετώπιση και πρόληψη των καρδιαγγειακών νοσημάτων. Εάν είστε από 30 έως 70 ετών μπορείτε να κάνετε ΔΩΡΕΑΝ εργαστηριακές εξετάσεις χωρίς ραντεβού στον χώρο μας . Οι αιματολογικές εξετάσεις περιλαμβάνουν : • Ολική χοληστερόλη • Χοληστερόλη LDL …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

14 Μαΐου, 2024

Μεταφορικό Ισοδύναμο: Κατάφεραν να το απαξιώσουν! - Σχόλιο

Ένα από τα μέτρα νησιωτικής πολιτικής που είχαν άμεση αντανάκλαση και στους νησιώτες, ήταν το Μεταφορικό Ισοδύναμο, που εφαρμόστηκε για πρώτη φορά «πιλοτικά» για επιβάτες και επιχειρήσεις σε κάποια νησιά από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και στη συνέχεια επεκτάθηκε σε όλο τον νησιωτικό χώρο μηδέ της Κρήτης εξαιρουμένης. Όμως το μέτρο αυτό που πράγματι έκανε αίσθηση στην πρώτη εφαρμογή του και είχε άμεσο αποτέλεσμα στην «τσέπη» των νησιωτών, όταν επιχειρήθηκε η επέκτασή του σε όλο το νησιωτικό χώρο και πέρα από τα εισιτήρια των νησιωτών επιβατών περιέλαβε και μια σειρά επιχειρήσεις, χωρίς να εξασφαλιστούν και οι αναγκαίοι πόροι, τότε το πράγμα άρχισε να «χαλάει» και η διαχείρισή του έγινε προβληματική, απαξιώνοντας στα μάτια των νησιωτών το μόνο αποτελεσματικό μέτρο που είχε άμεση οικονομική αντανάκλαση σε όλους τους δικαιούχους. Η σημερινή διαχείριση του μέτρου αυτού, με ευθύνη της πολιτικής ηγεσίας της Γενικής Γραμματείας Αιγαίου και Ν.Π. που ανέλαβε να το διαχειριστεί και προφανώς συνολικά της κυβέρνησης, αν δεν το υπονομεύει με τις κραυγαλέες καθυστερήσεις πληρωμών, σίγουρα το απαξιώνει, δημιουργώντας εύλογα ερωτηματικά για την σκοπιμότητα που κρύβεται πίσω από αυτή τη στάση. Όταν ένα τέτοιο μέτρο που έρχεται να λειτουργήσει αντισταθμιστικά στο νησιωτικό χώρο δεν στηρίζεται από την ίδια την πολιτεία , αλλά αφήνεται στην τύχη του, προφανώς και προβληματίζει για τη συνέχειά του , που δεν μπορεί να ...σέρνεται με τέτοιο τρόπο, χωρίς εμφανή διάθεση να βρεθεί οριστική λύση για την ομαλή χρηματοδότησή του. Δεν γνωρίζουμε γιατί ένα τέτοιο μέτρο νησιωτικότητας, που ξεκίνησε με τις καλύτερες προδιαγραφές, είχε αυτήν την εξέλιξη, Θέλουμε να πιστεύουμε ότι αυτό δεν έγινε γιατί το ΜΙ πρωτοεφαρμόστηκε, παρά τις κατά καιρούς εξαγγελίες, από την κυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ και όχι από τη σημερινή. Ομως το γεγονός ότι επί της προηγούμενης πολιτικής ηγεσίας του Υπ. Ναυτιλίας το μέτρο επεκτάθηκε και στην Κρήτη, εκλογική περιφέρεια του προηγούμενου υπουργού κ. Πλιακωτάκη, χωρίς να εξασφαλιστούν οι αναγκαίες πιστώσεις είναι βέβαιο ότι «βραχυκύκλωσε» το σύστημα, που δεν ήταν σε θέση να διαχειριστεί και να διακπεραιώσει τον όγκο των αιτήσεων που προέκυψαν , πολύ περισσότερο που οι προς επιδότηση ...κωδικοί από το μέτρο επιχειρήσεις δεν είχαν όριο! Δυστυχώς οι πελατειακές εξυπηρετήσεις για άλλη μια φορά ...τίναξαν την «μπάνκα» στον αέρα και οι πολιτικά υπεύθυνοι γι αυτό σφυρίζουν ...κλέφτικα και ψάχνουν δικαιολογίες για τα αδικαιολόγητα των ενεργειών τους! Κρίμα...!!! 
Μανόλης Μανώλας - emprosnet.gr

Ι. Β.: Δυστυχώς επιβεβαιώνομαι..., εγώ το λέω και το γράφω εδώ και κάποια χρόνια, η Κρήτη τίναξε στον αέρα το Μεταφορικό Ισοδύναμο... Ναι η Κρήτη έπρεπε να μπει από την αρχή στο μέτρο, αλλά όταν και όπως μπήκε το κόστος ήταν και είναι υπέρογκο, οπότε ένα τόσο καλό μέτρο, κλάταρε...
Μέχρι όμως την μέρα που θα εξαγγελθεί η κατάργηση του μέτρου, η οποία εύχομαι να αργήσει πολύ ή ακόμη καλύτερα να μην υπάρξει, εμείς είτε για εισιτήρια, είτε για καύσιμα είτε για τις επιχειρήσεις, θα το χρησιμοποιούμε γιατί:

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr