Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ για τον Νοέμβριο

Μετά την Παράταση Ισχύος Συμβάσεων Ανάθεσης Δημόσιας Υπηρεσίας Δρομολογιακής Περιόδου 2023-2024 μέχρι τέλος του έτους που υπογράφηκε προχθές από το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής, μεταξύ των οποίων και η γραμμή Αλεξανδρούπολης - Σαμοθρακης …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Δικαιούχοι του Μ. Ι. επιβατών και καυσίμων οι ένστολοι και οι εκπαιδευτικοί που έρχονται στην Σαμοθράκη

Αυτήν την περίοδο ήρθαν και συνεχίζουν να έρχονται νέοι προσωρινά μεν αλλά μόνιμοι δε κάτοικοι στο νησί μας. Αυτοί δεν είναι άλλοι από τους ένστολους και τους εκπαιδευτικούς που μετατέθηκαν στην Σαμοθράκη. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

22 Σεπτεμβρίου, 2024

Επεισοδιακή η Γ. Σ'. της ΑΝΜΕΖ για την πώληση των πλοίων - Προσφορά αγοράς από την LEVANTE FERRIES - Νέα Γ.Σ. αιτείται η πλευρά των μικρομετόχων // Σχόλια - παρατηρήσεις - επισημάνσεις

Σε κλίμα έντασης πραγματοποιήθηκε χθες η γενική συνέλευση της ΑΝΜΕΖ στο θέατρο του Σαρακινάδου προκειμένου το διοικητικό συμβούλιο της ναυτιλιακής εταιρείας να αιτιολογήσει την απόφαση του για πώληση των πλοίων Διονύσιος Σολωμός και Αδαμάντιος Κοραής.

Εκτός της γενικής συνέλευσης τα μέσα ενημέρωσης

Λίγο πριν την έναρξη της συνεδρίασης ο πρόεδρος της ΑΝΜΕΖ, κ. Κάρδαρης απαίτησε να μην εισέλθουν στην αίθουσα κατά τη διεξαγωγη της γενικής συνέλευσης τα Μέσα Ενημέρωσης, γεγονός που προκάλεσε εύλογα ερωτηματικά αφενός, γιατί πρόκειται για μια εταιρεία λαϊκής βάσης και αφετέρου , διότι πολλοί εκ των μετόχων αδυνατώντας να δώσουν το «παρών», είχαν κάθε δικαίωμα να λάβουν άμεση ενημέρωση για τα τεκταινόμενα. Άλλωστε πρέπει να ληφθεί υπόψη ότι τις προηγούμενες μέρες, πανελλαδικά κυκλοφόρησε η πληροφορία της πώλησης προκαλώντας μεγάλο ενδιαφέρον στην κοινή γνώμη γενικότερα και στην τοπική κοινωνία της Ζακύνθου ειδικότερα.

Σκληρό μπρα ντε φερ από τις ενδιαφερόμενες εταιρείες

Με βάση τα όσα ειπώθηκαν στην γενική συνέλευση, πολλές ήταν οι προσφορές που τέθηκαν στο τραπέζι των διαπραγματεύσεων, οι οποίες επαναπροσδιορίζονταν μέχρι τελευταίας στιγμής.
Ειδικότερα το διοικητικό συμβούλιο της ΑΝΜΕΖ προέβη σε επαφές με την εταιρεία συμφερόντων Παναγιωτάκη αρχικα για 24 εκατομμύρια ευρώ, ενώ μετά από διαπραγματεύσεις το τίμημα ανέβηκε φτανοντας λίγο πάνω από τα 25 εκατομμύρια ευρώ και για τα δύο πλοία. Από το συνολικό ποσό που προσέφερε αρχικά η αθηναϊκή εταιρία, αξίζει να σημειωθεί ότι περίπου τα 15 εκατομμύρια προορίζονται για το «Σολωμός» και περίπου τα 10 εκατομμύρια ευρώ για το «Κοραης». Η απόφαση για πώληση παρθηκε κατά πλειοψηφία του διοικητικού συμβουλίου με 7 από τους 9 να τίθενται υπέρ. Το προσύμφωνο της πώλησης υπεγράφη τον Αύγουστο και , όπως υποστηρίζει το Διοικητικό Συμβούλιο, ελήφθησαν υπόψη όλες οι απαιτούμενες εγγυήσεις.

Στο μεταξύ η Ζακυνθινών συμφερόντων Levante Ferries, είχε ήδη καταθέσει την πρώτη της προσφορά που ξεπερνούσε κατά 1.500.000 ευρώ την πρόταση των Αθηναίων. Στο πλαίσιο της γενικής συνέλευσης αναγνώστηκε η αρχική προσφορά της Levante Ferries, με την Ζακυνθινή εταιρία να προβάλει ως επιχείρημα την εντοπιότητα και το γεγονός ότι τα πλοία πρέπει να μείνουν στην Ζάκυνθο αναδεικνύοντας τη σημασία της τοπικής ανάπτυξης και της ενίσχυσης της ναυτιλίας στην περιοχή. Στην εγγραφή απάντηση του διοικητικού συμβουλιου της ΑΝΜΕΖ στην πρόταση της Levante Ferries γνωστοποιήθηκε ότι είχε ήδη αποφασιστεί η πώληση στην εταιρεία Παναγιωτάκη και ότι η πρόταση ήταν πλέον άκαιρη.
Σε δεύτερο χρονο η Levante Ferries δείχνοντας το αυξημένο ενδιαφέρον της, έστειλε νέα εγγραφη πρόταση για την εξαγορά των δυο πλοίων της ΑΝΜΕΖ διευκρινίζοντας ότι αναλαμβάνει να καλύψει τις αποζημιώσεις για την κατάργηση του προσυμφώνου με την αθηναϊκή εταιρεία. Αμέσως μετά η εταιρεία Παναγιωτάκη προέβη σε νέα πρόταση και διαφοροποίησε το τίμημα καθορίζοντας το σε 26.080.000€ ενώ το παιχνίδι των διαπραγματεύσεων συνεχίστηκε μέχρι αργά το βράδυ του Σαββάτου , όταν κατετεθη νέα πρόταση απο τους Αθηναίους επιχειρηματίες ύψους 26.500.000€, προϊόν του αυξημένου ενδιαφέροντος που έδειξε η Ζακυνθινή εταιρεία.

Η νέα πρόταση της Levante Ferries

Τον «ασκό του Αιόλου» άνοιξε στην συνεδρίαση η τελευταία πρόταση της Levante Ferries, με το διοικητικό συμβούλιο να την απορρίπτει θεωρώντας αδικαιολόγητη την παρουσία του εκπροσώπου της εταιρείας στη συνεδρίαση.
«Φέραμε στο συμβούλιο μια προσφορά πολύ καλή για τους μικρομετόχους και για τους μεγάλους. Είναι παρά πολύ καλύτερη η τιμή από αυτές που υπάρχουν και θεωρούμε ότι ήταν σωστό η προσφορά της Levante Ferries να δοθεί στο διοικητικό συμβούλιο και στους μικρομετόχους», ανέφερε ο εκπρόσωπος της εταιρείας κος Γιάννης Πυλαρινός.
Παρολο που τα δεδομένα άλλαξαν, με τη νέα προσφορά της ζακυνθινής εταιρείας να ξεπερνά κατά πολύ όλες τις προηγούμενες και να αγγίζει τα 28 εκατομμύρια ευρώ, αμετακίνητη φάνηκε να είναι η θέση του διοικητικού συμβουλίου της ΑΝΜΕΖ.
Ειδικότερα το προεδρείο αρνήθηκε πεισματικά να ικανοποιήσει το αίτημα της δικηγόρου των μικρομετόχων κας Καπνίσης και όλων όσων εκπροσωπεί να ανοιχτεί και να εξεταστεί ο φάκελος που περιλάμβανε την νέα προσφορά. Καθώς μάλιστα η συνεδρίαση προχωρουσε, ιδιαίτερα έντονες ήταν οι λογομαχίες για το θέμα αυτο με το διοικητικό συμβούλιο να διακόπτει την συνεδρίαση και να αποχωρεί τελικά από τις πλαϊνές και όχι από την κεντρική πόρτα του θεάτρου, από την οποία είχε αρχικά εισέλθει, αλλά και να αποφεύγει οποιαδήποτε δήλωση(!)

Η κα Στεφάνια Καπνίση μιλώντας στην ΗΜΕΡΑ χαρακτήρισε αδικαιολόγητη την άρνηση του διοικητικού συμβουλίου να ανοιχτεί ο φάκελος με την νέα πρόσφορα της Levante Ferries στη γενική συνέλευση.
«Έγινε μια όχι εκτενής θα έλεγα ενημέρωση όσον αφορά τις προσφορές. Οι προσφορές που υπάρχουν από ότι μπορούμε να καταλάβουμε και να αντιληφθούμε όλοι είναι αρκετές συν μια επιπλέον προσφορά που κατατέθηκε κατά την διάρκεια διεξαγωγής της σημερινής συνελεύσεως την οποία όμως ο πρόεδρος και όλο το διοικητικό συμβούλιο για αγνώστους λόγους και αδικαιολογήτως αρνήθηκαν να ανοίξουν τον φάκελο και να γνωστοποιήσουν το περιεχόμενο αυτού».

Εκ νέου συνέλευση αιτείται η πλευρά των μικρομετόχων

Καθώς η συνέλευση έληξε με πολλά ερωτήματα των μικρομετόχων να μένουν αναπάντητα, την εκ νέου σύγκλησή της αιτήθηκε η δικηγόρος των μικρομετόχων προκειμένου να συζητηθεί αποκλειστικά το θέμα της πώλησης των πλοίων.
«Ζητάμε επίδειξη εγγράφων γιατί τόσο την απόφαση του διοικητικού συμβουλίου οσο και το προσύμφωνο που έχει υπογραφεί για την πώληση των πλοίων αρνούνται να μας τα χορηγήσουν το διοικητικό συμβούλιο. Έχουμε αιτηθεί και εγγράφως και υπάρχει και σχετική δικαστική διαδικασία… Στο πλαίσιο αυτό και επειδή το διοικητικό συμβούλιο δεν είναι αρμόδιο να αποφασίσει για την πώληση των πλοίων τα οποία αποτελούν το σύνολο της περιουσίας της εταιρείας, υποβάλαμε αίτημα προφορικά για να καταχωρηθεί στα πρακτικά και θα καταθέσουμε και έγγραφα αίτημα των μετόχων τους οποίους εκπροσωπώ , προκειμένου να συγκληθεί το συμβούλιο για να συγκληθεί στην συνέχεια η συνέλευση με μοναδικό θέμα την πώληση των πλοίων την επόμενη Κυριακή. Στο θέμα αυτό της ημερήσιας διάταξης το οποιο προτείνουμε είναι θέμα η πώληση των πλοίων , καθώς επίσης η αξιολόγηση του συνόλου των προσφορών που έχουν κατατεθεί», σημείωσε η κα Καπνίση.

Παρόντα τα ερώτημα και μετά το πέρας της συνεδρίασης

Μετά το πέρας της συνεδρίασης και στο φως των νέων εξελίξεων πάντως, ακόμα πιο έντονα προβάλλονται τα ερωτήματα και επιτακτική ανάγκη μοιάζει να είναι η άμεση απάντηση τους.
-Δεν θα αποτελεί «οσμή σκανδάλου» η όποια «απόρριψη» πολύ μεγαλύτερης προσφοράς, που αυτονόητα ωφελεί μεγάλους και μικρούς μετόχους της εταιρείας;
-Υπάρχει προσωπικό θέμα κάποιου ή κάποιων «μεγαλομετόχων» ή μελών του ΔΣ, που για προσωπικούς ή εγωιστικούς λόγους, δεν θέλουν να δουν τα πλοία σε Ζακυνθινά χέρια;
-Μια τέτοια πιθανή εξέλιξη, δεν θα οδηγήσει σε σκέψεις για μυστικές συμφωνίες κάτω από τα τραπέζια;
-Το «πετυχημένο deal» και οικονομικό κλείσιμο μιας εταιρείας λαϊκής βάσης, που αποτελεί ταυτόχρονα ξεκίνημα ανάπτυξης (πάντα με γνώμονα τα Ζακυνθινά συμφέροντα) της τοπικής οικονομίας, δεν αποτελεί μια ισορροπημένη μετάβαση για όλους;
Στα παραπάνω προϋπάρχοντα ερωτήματα προστίθεται τέλος το ακόλουθο:
– πως γίνεται δεκτή η προσφορά της αθηναϊκής εταιρείας το αμέσως προηγούμενο βράδυ, ενώ η πολύ καλύτερη από άποψη οικονομική, προσφορά της Levante Ferries, η οποία ήρθε το αμέσως επόμενο πρωί απορρίφθηκε πριν καν εξεταστεί από το διοικητικό συμβούλιο;

Αυτή την ώρα βρίσκεται σε εξέλιξη εκτακτο ΔΣ της εταιρείας το οποίο ξεκίνησε στις 7 το απόγευμα με θέμα το άνοιγμα προσφοράς της Levante Ferries..
Καταρχήν να σημειώσω πως παρακολουθώ τις εξελίξεις από την Γενική Συνέλευση της ΑΝΜΕΖ - ΖΑΝΤΕ FERRIES από το μεσημέρι... Αλλά λόγω του ότι τα πράγματα φάνηκαν κάπως μπερδεμένα, θέλησα να περιμένω.
Όχι πως τώρα ξεκαθάρισαν, αλλά υπάρχει η τελική εικόνα της ημέρας. Σίγουρα αυτό που μπορεί να ξεκαθαρίσει περισσότερο τα πράγματα είναι μία ανακοίνωση της ΖΑΝΤΕ FERRIES...
Δεν γνωρίζω σε ποιο σημείο είχε φτάσει η συμφωνία με την FAST FERRIES και αν υπάρχει ακόμη η δυνατότητα απόρριψης της για να προτιμηθεί η προσφορά της LEVANTE FERRIES. Η πηγή είναι δεδομένο ότι είναι πολύ κοντά με την τελευταία, μιας και στην κορυφή της σελίδας υπάρχει διαφήμιση μεγάλης έκτασης... Αυτό νομίζω λέει πολλά...
Από εκεί και πέρα για την Σαμοθράκη δεν ξέρω πόσο μας συμφέρει να πουληθεί στην μεν ή στην δε εταιρεία...(;;;) Αν όμως πάρουμε ως σίγουρο ότι η πρώτη εταιρεία σύμφωνα με ανεπιβεβαίωτες αλλά σοβαρές πληροφορίες έχει δηλώσει ότι το πλοίο θα μείνει εδώ, αυτό μας συμφέρει. Ειδικά όταν η άλλη μέχρι στιγμής τουλάχιστον δραστηριοποιείται αποκλειστικά στο Ιόνιο και δεν γνωρίζουμε της πρόθεσης της.
Βέβαια ακόμη και αν τελικά τα πλοία της ZANTE FERRIES καταλήξουν στην LEVANTE και αυτή αποφασίσει να πάρει το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από την γραμμή, αυτό δεν μπορεί να γίνει μέχρι τις 31 Οκτωβρίου. Αν δεν έχει ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός θα πάρει και παράταση. Μας διασφαλίζει το κράτος. Από εκεί και πέρα, πλοίο θα βρεθεί, έχει αποδειχθεί ότι υπάρχουν πλοία που χωράνε στο λιμάνι μας και ειδικά με την υπάρχουσα επιδότηση..... Μην ξεχνάμε άλλωστε τα εκβιαστικά - μαφιόζικα που μας έλεγαν κάποιοι κουνώντας το δάκτυλο, πριν το '19, "μην μιλάτε, μην πάρει τα πλοία και φύγει και ποιος θα γυρίσει να μας δει, δεν έχει πλοία να χωράνε στο λιμάνι" και άλλες τέτοιες ....... φράσεις... Αποδείχτηκε περίτρανα ότι και ενδιαφέρον υπήρξε, (λόγω επιδότησης;), ναι λόγω επιδότησης. Για αυτό υπάρχει το κράτος να δίνει κίνητρα και να μην αφήνει καμία περιοχή χωρις συγκοινωνία. Φυσικά και πλοία αποδείχτηκε ότι αρκετά χωράνε στο λιμάνι μας για την τοπική γραμμή.
Ίδωμεν λοιπόν...

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr