Συνολικές προβολές σελίδας

Translate

ΧΡΉΣΙΜΑ ΘΈΜΑΤΑ

Δρομολόγια ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ από 1/3 έως 31/5

Αν και τις επόμενες ημέρες και με μεγάλη καθυστέρηση αναμένεται να ολοκληρωθεί ο διαγωνισμός για τις ακτοπλοϊκές γραμμές της περιόδου 1/11)23-31/10/24. Τα δρομολόγια του Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΑΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΗΣ από 1 Μαρτίου έως 31 Μαϊου έχουν ως εξής από zanteferries.gr: …

Ισχύοντα δρομολόγια ΚΤΕΛ Έβρου από 22/3

«Συνηθίζω στο blog πάντα να έχω αναρτημένα εκτός από τα δρομολόγια των ακτοπλοϊκών μας συνδέσεων και του ΚΤΕΛ Έβρου, για όποιον ενδιαφέρεται. Πάντα υπάρχουν στο πάνω μέρος του blog στο πλαίσιο "ΧΡΗΣΙΜΑ ΘΕΜΑΤΑ" στην έκδοση ιστού,. Η τελευταία ενημέρωση των δρομολογίων που υπήρχε ήταν αυτά που ίσχυαν από 1 Νοεμβρίου 2021. …

Τουριστικός βοηθός του blog για επισκέπτες από άλλες περιοχές της Ελλάδας και από άλλες χώρες για την Σαμοθράκη, σε διάφορες γλώσσες (Ελληνικά, English, Deutsche, Italiano, Español, Français, Русский, Български, Română)

Τις τελευταίες ημέρες το blog δέχεται πολύ μεγάλο αριθμό επισκεπτών από συγκεκριμένη χώρα της Β. Ευρώπης (παλαιότερα συνέβη με άλλες χώρες). Θέλω να πιστεύω ότι είναι για τουριστικούς λόγους. Έψαξα την λέξη Σαμοθράκη στο Google της χώρας αυτής, δεν βρήκα κάτι συγκεκριμένο. ...

Πωλείται αγροτεμάχιο - οικόπεδο στα πέρα Αλώνια με παλιό κτίσμα (English, Deutsch, български & Română)

«Στην περιοχή των πέρα Αλωνίων, λίγο πιο πάνω από το στρατόπεδο, πωλείται ένα αγροτεμάχιο - οικόπεδο, λίγο μεγαλύτερο από 4 στρέμματα εμβαδόν. Με 9-10 ελαιόδεντρα. Στο οικόπεδο υπάρχει ένα παλιό κτίσμα, μη κατοικήσιμο, έχει παροχή νερού, όχι όμως και παροχή ρεύματος, αλλά υπάρχει κοντά δίκτυο, μάλιστα μέσα στο οικόπεδο υπάρχει στύλος με φωτιστικό. …

Οικονομική Υπηρεσία Δήμου Σαμοθράκης: Ημέρες και ώρες που μπορούν οι πολίτες να πληρώνουν τους λογαριασμούς τους

ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΣΑΜΟΘΡΑΚΗΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΝΕΤΑΙ ΟΤΙ ΟΙ ΠΟΛΙΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΙΘΥΜΟΥΝ ΝΑ ΠΛΗΡΩΣΟΥΝ ΛΟΓΑΡΙΑΣΜΟΥΣ ΣΤΟΝ ΔΗΜΟ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΕΙΣΕΡΧΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΑΜΕΙΑΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΤΙΣ ΚΑΤΩΘΙ ΗΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΩΡΕΣ …

Απάντηση σε ερώτηση αναγνώστη: Τι ισχύει με την υιοθεσία της Σαμοθράκης από το Διαβαλκανικό - Όσοι μπορούν ας εκμεταλλευτούν τα ωφέλη

«Τις τελευταίες ημέρες κάποιος κύριος, μόνιμος κάτοικος Σαμοθρακης, με ρώτησε αν γνωρίζω τι ισχύει σε σχέση με το Διαβαλκανικό και αν κάποιος πάει για χειρουργείο. Του απάντησα πως γνωρίζω πολύ καλά ότι για εξετάσεις στα εξωτερικά ιατρεία από διάφορες (αρκετές) ιδιότητες γιατρών είναι δωρεάν. …

Πως μπορείτε να δημοσιεύσετε σχόλιο στο blog με τον νέο τρόπο

Αφορμή αυτού του άρθρου στάθηκε ερώτηση αναγνώστη για το πως λειτουργεί η νέα πλατφόρμα σχολίων Disqus, που έχω εγκαταστήσει εδώ και μερικές μέρες. …

27 Νοεμβρίου, 2020

Παράταση ισχύος των πιστοποιητικών των πλοίων (μεταξύ των οποίων το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜ. ΚΟΡΑΗΣ) με τροπολογία του ΥΝΑΝΠ - Αντίδραση Νεκτ. Σαντορινιού - Σχόλιο

Τη δυνατότητα παράτασης της ισχύος των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας των πλοίων σε περιπτώσεις ανωτέρας βίας,  προβλέπει τροπολογία του Υπουργείου Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής.  

Όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο Υπουργός κ. Γιάννης Πλακιωτάκης, μιλώντας μέσω τηλεσύνδεσης με την Βουλή, «για μία ακόμα φορά το Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ανταποκρίνεται πρωτοποριακά στις απαιτήσεις των καιρών.

Για να μπορέσει η ναυτιλία μας να ανταποκριθεί στις απαιτήσεις της εθνικής αλλά και της διεθνούς -και άκρως ανταγωνιστικής-ναυτιλιακής αγοράς, χρειάζεται να ενεργοποιηθούν νομοθετικά και τεχνικά εργαλεία, τα οποία είναι αναγκαία για την ομαλή και απρόσκοπτη λειτουργία της, ειδικά σε συνθήκες παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης. Με την τροπολογία διασφαλίζεται η ασφάλεια των υπό ελληνική σημαία πλοίων, η αδιάλειπτη επικοινωνία των  νησιών με την ηπειρωτική Ελλάδα,  αλλά και η διαρροή  πλοίων από το ελληνικό νηολόγιο.

Είναι για όλα αυτά που εισάγουμε τη διαδικασία της διενέργεια των εξ΄ αποστάσεως επιθεωρήσεων των πλοίων, όχι με δικές μας αυτοσχέδιες εμπνεύσεις, αλλά όπως αυτές έχουν εξειδικευθεί από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό και έχουν αρχίσει πλέον και ακολουθούνται από μεγάλες και ανταγωνιστικές σημαίες παγκοσμίως.  Ο ναυτιλιακός χώρος εκσυγχρονίζεται και νέα τεχνολογικά μέσα έρχονται για να δώσουν ασφαλείς λύσεις σε υπαρκτά προβλήματα».

«Θεωρώ», κατέληξε ο κ. Πλακιωτάκης, «ότι όλοι μας έχουμε αντιληφθεί ότι, αν η Ελλάδα υστερήσει στο διαρκώς εξελισσόμενο χώρο της παγκόσμιας ναυτιλίας, θα υποθηκεύσουμε το μέλλον της ελληνικής ναυτιλίας και, μαζί με αυτήν, το μέλλον της Πατρίδας μας. Χρέος μας είναι - και αυτό υπηρετούμε πάλι σήμερα - να κρατήσουμε ψηλά την ελληνική σημαία χωρίς καμιά απολύτως έκπτωση στην ποιότητά της».

Υπουργείο Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής


Σαντορινιός: Με αιφνιδιαστική τροπολογία και με αφορμή τον Covid-19, το Υπουργείο Ναυτιλίας θεσμοθετεί εκπτώσεις στην ασφάλεια των πλοίων

Ο κύριος Νεκταριος Σαντορινιός, τομεάρχης Ναυτιλίας και Νησιωτικής Πολιτικής ΣΥΡΙΖΑ και πρώην αναπληρωτής υπουργός στον συγκεκριμένο τομέα, έκανε δήλωση για το θέμα, στην οποία αναφέρει: 

Αιφνιδιαστικά και με πρόφαση την πανδημία, το Υπουργείο Ναυτιλίας επιχειρεί, με αιφνιδιαστική τροπολογία, την έκπτωση στην ασφάλεια των, υπό ελληνική σημαία, πλοίων. 

Συγκεκριμένα στην κατατεθείσα τροπολογία, στο πλαίσιο του υπό συζήτηση νομοσχεδίου του Υπουργείου Υποδομών, προβλέπεται η, αρχικά, 4μηνη, και στη συνέχεια για αόριστο διάστημα, παράταση των πιστοποιητικών αξιοπλοΐας που εκδίδονται από την Επιθεώρηση Πλοίων (ΚΕΠ και ΤΚΕΠ). Η πρόβλεψη αφορά τόσο στα πλοία ποντοπόρου ναυτιλίας, όσο και στα πλοία της ακτοπλοΐας. Ενώ, για να «θολώσει» τα νερά, το Υπουργείο Ναυτιλίας προβλέπει την διαδικασία απομακρυσμένης επιθεώρησης, η οποία όμως σε καμία περίπτωση δεν μπορεί να υποκαταστήσει τον επιτόπιο έλεγχο και την επιθεώρηση των πλοίων. 

Η ρύθμιση αυτή εγείρει σοβαρά ερωτήματα, ιδιαίτερα λόγω του γεγονότος, ότι η παράταση των πιστοποιητικών αποκτά μόνιμα χαρακτηριστικά, αφού όχι μόνο με αφορμή την πανδημία, αλλά και για άλλους ασαφείς και αδιευκρίνιστους λόγους ανωτέρας βίας (πχ. λοιμός, πανδημία, επιδημία- ακόμη και γαστρεντερίτιδας αναρωτιόμαστε, ασθένεια- ποιου;, πλημμύρες, τυφώνες, ταραχές ή πόλεμο), μπορεί να εκφεύγει κάποιος από την υποχρέωση για επιθεώρηση. 

Περαιτέρω η δεύτερη παράγραφος της τροπολογίας είναι ακόμα πιο προκλητική και επικίνδυνη για την ασφάλεια της Ναυσιπλοΐας, αφού προβλέπει ότι όσα πλοία έχουν υποστεί βλάβη και ελέγχονται από τον ΚΕΠ, η αποκατάσταση της βλάβης θα πιστοποιείται με πιστοποίηση από την διαχειρίστρια εταιρεία! 
Τα ερωτήματα που τίθενται από την ρύθμιση αυτή είναι: 

  1. Ενώ είναι κατανοητό ότι δεν μπορεί να γίνει επιτόπιος έλεγχος, λόγω πανδημίας, σε πλοία εκτός της Επικράτειας, για ποιο λόγο δεν μπορεί να γίνει επιθεώρηση στα πλοία ακτοπλοΐας, που κατά τεκμήριο ελέγχονται στον Πειραιά ή σε μεγάλα λιμάνια της χώρας όπου υπάρχουν Τοπικά Κλιμάκια Ελέγχου; 
  2. Για ποιο λόγο η τροπολογία δεν καταλαμβάνει μόνο την παρούσα έκτακτη κατάσταση της πανδημίας και επεκτείνει αόριστα την περίοδο εφαρμογής της με τον ασαφή όρο «ανωτέρα βία»; 
  3. Για ποιο λόγο η παράταση που μπορεί να δίνει ο Υπουργός δεν ορίζεται χρονικά; Θα υπάρχουν πλοία που δεν έχουν λάβει τα πιστοποιητικά αξιοπλοΐας επ’ αόριστο; 
  4. Για ποιο λόγο για τα πλοία που ελέγχονται από τον ΚΕΠ μπορούν να πιστοποιούν την αποκατάσταση βλάβης οι διαχειρίστριες εταιρείες, ενώ- ορθά- όσα ελέγχονται από εξουσιοδοτημένο οργανισμό (νηογνώμονα) απαιτείται η βεβαίωση αυτού; 

Για μια ακόμα φορά η κυβέρνηση δείχνει ότι αξιοποιεί κυνικά την πανδημία για να νομοθετήσει ακόμα και σε βάρος της ασφάλειας των πλοίων και των επιβατών. Καλούμε το Υπουργείο να αποσύρει την εν λόγω τροπολογία. 


 Ο κύριος Σαντορινιός μου είναι ιδιαιτέρως συμπαθής από τις μεμονωμένες εξαιρέσεις στον ευρύτερο αριστερό χώρο και από τους λίγους γενικά πολιτικούς. Όσο ήταν αναπληρωτής ΥΝΑΝΠ επί ΣΥΡΙΖΑ, όσο μπορούσε αναλόγως των συνθηκών (...) βοηθούσε την Σαμοθράκη. Επίσης από τους ελάχιστους που έχουν απαντήσει σε σχετικές ερωτήσεις μου για το blog και μάλιστα επανειλημμένα.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση ίσως έχει δίκιο, ίσως όχι για όλα τα πλοία, όπως το Ε/Γ-Ο/Γ ΑΔΑΜΆΝΤΙΟΣ ΚΟΡΑΉΣ το οποίο λίαν προσφάτως επέστρεψε από συντήρηση και λογικά για να ξεκινήσει έλαβε όλα τα απαραίτητα πιστοποιητικά, αλλά για να κάνεις τέτοιες δηλώσεις ή δεν πρέπει να έχεις διατελέσει υπουργός στον συγκεκριμένο τομέα ή αν διετέλεσες πρέπει να ήσουν απολύτως σωστός... Αρχικά ανέφερα ένα παράδειγμα για το οποίο δεν έχω αποδείξεις αλλά ήταν απλά υποθέσεις και για αυτόν τον λόγο και κατόπιν παρέμβασης του κυρίου Μανούση ζητώ δημόσια συγγνώμη...

Αναγνώστες

AddToAny

Τι γράφουν ελληνικά sites & blogs

myblogs.gr