ΔΕΛΤΊΟ ΤΎΠΟΥ
Η αγανάκτηση των πελατών της Τράπεζας Πειραιώς στην Σαμοθράκη ξεχειλίζει. Η κατάσταση έχει φτάσει στο μη παρέκει...
Ζητούμε από τους αρμόδιους να λάβουν δραστικά μέτρα ώστε η εξυπηρέτηση να γίνεται όσο το δυνατόν ταχύτερα.
Έχουμε θέσει το θέμα του απαρχαιωμένου ΑΤΜ, το οποίο δεν δέχεται απ' ευθείας κατάθεση χρημάτων, αλλά μέσω φακέλου. Οπότε κάποιος που θέλει να εξυπηρετηθεί άμεσα, πρέπει να μπει στο κατάστημα.
Οι ηλικιωμένοι που δεν είναι εξοικειωμένοι με την τεχνολογία, πρέπει να μπουν στο κατάστημα για να εξυπηρετηθούν.
Το κατάστημα διαθέτει ένα ταμείο.
Μέσα επιτρέπεται να μπουνε 1-2 άτομα, όπως την εποχή των αυστηρών lockdown, όταν σχεδόν τα πάντα έχουν επανέλθει σε κανονικούς ρυθμούς, περίπου στην προ κορωνοϊού εποχή...
Αποτέλεσμα όλων αυτών, η ουρά έξω από το κατάστημα κάτω από αντίξοες καιρικές συνθήκες (ήλιο, καύσωνα, βροχή, χιόνι κλπ) να είναι μεγάλη.
Ως σύλλογος επαγγελματιών:
Ζητούμε:
- Για ακόμη μία φορά, την αντικατάσταση του ΑΤΜ με πιο σύγχρονο, το οποίο θα δέχεται άμεσες καταθέσεις.
- Εξυπηρέτηση του κοινού από περισσότερα του ενός ταμείου.
- Τοποθέτηση σκίαστρου στον εξωτερικό χώρο
Από την μία η Εθνική Τράπεζα έκλεισε, αφήνοντας μεν ένα ΑΤΜ, το οποίο δεν ελέγχει όσο τακτικά χρειάζεται, είτε για την επάρκεια των χρημάτων, είτε για ζητήματα τεχνικής φύσεως. Από την άλλη, η Τράπεζα Πειραιώς με το μοναδικό τραπεζικό κατάστημα στο νησί (εξαιρώντας την Eurobank που στεγάζεται στο ταχυδρομείο, με τα όποια προβλήματα και αυτό), συμπεριφέρεται με άθλιες συνθήκες τους πελάτες της...
Το παρόν θα επιδοθεί ως έγγραφο διαμαρτυρίας, στην διευθύντρια του καταστήματος της Τράπεζας Πειραιώς Σαµοθράκης.
Μαργαρίτης Κίρκος
Πρόεδρος Συλλόγου Επαγγελματιών Σαμοθράκης
Πολιτευτής - Τομεάρχης ΥΝΑΝΠ "Ελληνικής Λύσης"